Ik ook. Zefl ook eens geprobeerd, maar dat was geen succesquote:
Sorry, Sandra en ik hebben ons beide lam gezocht, maar dit is het beste wat er tussen zat. De andere optie van een FIat Multippla die iemadn had gerebadged tot Ferrari 608quote:Op maandag 12 september 2005 22:08 schreef Ballebek het volgende:
Kut bak
multiplaquote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, Sandra en ik hebben ons beide lam gezocht, maar dit is het beste wat er tussen zat. De andere optie van een FIat Multippla die iemadn had gerebadged tot Ferrari 608
Deze standaard opmerking miste ik nog in dit topicquote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, Sandra en ik hebben ons beide lam gezocht, maar dit is het beste wat er tussen zat. De andere optie van een FIat Multippla die iemadn had gerebadged tot Ferrari 608
Ik heb zowaar weer eens wat gemaaktquote:
Tnxquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even bijten als je wilt.!
ik heb nog geen tijd gehad om te oefenenquote:Op maandag 12 september 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tnx
En weer m'n Nürburgtijd omlaag gebracht in Forza. 8 minuten rond met alleen ABS en autoshift
Bij de dierenspeciaalzaak???quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
![]()
En nu samting complietlie difrent!
Iemand die weet waar je een zak kattengraszaad koopt?
Jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:22 schreef Sandraugiga het volgende:Ijsmeis! Ben jij ook zo F*cking moe?
Die hebben geen zak, alleen van die lullige bakkies...quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:34 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Bij de dierenspeciaalzaak???![]()
kan je dat zelf niet verzinnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:03 schreef Sandraugiga het volgende:
Hey, tjabbo, vertel eens wat meer over je brandoefening? Je zei dat er mensen bij waren met nep brandwonden en zo?
same here. Ik heb m'n week niet.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef Fugie het volgende:
mensen, gebouw, brandalarm, mensen weg, aangewezen personen moeten de zooi begeleiden en verzorgen en ehbo enzo verzorgen. Zo boeiend is dat niet
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Oh... Ja, als je het zo brengt...
Was een kleine simplele oefening. Case was dat iemand buiten stond te roken, stiekem bij een kleine container. En de peuk veroorzaakte brand in de container. De dame in kwestie wilde zelf blussen maar raakte daarbij gewond aan beide armen. Daarna werden wij dus opgepiept en werd e.e.a. in gang gezet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:23 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik ben nog nooit bij een brandoefening geweest met mensen die net deden alsof ze gewond waren hoor... De laatste keer dat ik bij een brandoefening was, zat ik in een kleuterklasje en dat was alleen de school uitlopen en op het grasveldje voor geteld worden. Was niets leuks aan. Dit klinkt veel spannender.
als ik dat wist schoot ik het neer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
same here. Ik heb m'n week niet.
Wat is jouw reden?
Relatie weer helemaal goed?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:35 schreef D-Devil het volgende:
Relatie aangesterkt, weinig gefok!ked mede daarom.
Vakantie geweest naar Florida
Autoinbraak gehad
Begin te zoeken naar een huis
Over 3 weken weer op vakantie
En vanaf nu misschien weer wat vaker op Fok!.
Nopequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooi man, en je bent afgekickt van WoW?![]()
Mooi zo, blij dat het ding nog werkt, ben er zelf ook tevreden mee!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Fugie het volgende:
d-devil![]()
camera werkt nog steeds![]()
en mijn soundstream rubicon ligt nog steeds stof te happen
als je denkt dat ik geen audio meer heb zit je nogal mis, maar daarvoor moet je ff op de link ik of sig klikkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Mooi zo, blij dat het ding nog werkt, ben er zelf ook tevreden mee!
Jammer van de ss. Komt tijd komt raad hè
.
shit zegquote:Op maandag 12 september 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
http://www.m90.org/view_image.php?image_id=7308
TERING
dat ene virus (msdoom ofzo) maar dan om de 59 minuten ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:35 schreef Ballebek het volgende:
Niemand een idee voor een scriptje?
Nope..Topic in DIG misschien?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:35 schreef Ballebek het volgende:
blaster wormquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat ene virus (msdoom ofzo) maar dan om de 59 minuten ?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:35 schreef Ballebek het volgende:
quote:
was sagen siequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk, heb ik teksten gekregen voor m'n college morgen zijn ze in het fullblown wetenschappelijk duits
zum brandenquote:
ik wil het niet eens meer wetenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee man, ik keek of ik de geniale hobosexuelengrap van Toon van Driel kon vinden
Ha! ik vertel ook niet meer!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wil het niet eens meer weten![]()
Had ik al gezien, je werd er alleen maar beter opquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je denkt dat ik geen audio meer heb zit je nogal mis, maar daarvoor moet je ff op de link ik of sig klikken
quote:
Loooooquote:
tenzij ze scheertquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je zo'n mooi huis, zoveel dure auto's...
Maar je vrouw heeft nog steeds een snor....
Zonde he, vandaar dat die lui alle blonde meisjes hier vandaan halen zodat hun nageslacht ook een snor krijgt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je zo'n mooi huis, zoveel dure auto's...
Maar je vrouw heeft nog steeds een snor....
ZO DAN! Die Volvo ongeveer bij 3 minutenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:17 schreef Tjabbo het volgende:
http://www.getawayinstock(...)railer_GiS6_high.wmv
volgende maand
VInd je het gek. De sultan moet dat wel doen om zijn eigen prive leven te bekostigen. Als je het volk niet helpt en jij koopt ale auto;s die er zijn zo een huis hebt en een mega jet voor de lol.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef Fugie het volgende:
mmm, echt vage shit. Ik hoorde ook over die zooi in dubai ofzo, daar betaalt die sjeik ook gewoon alle ziektekosten en school enzo geloof ik. Als je naar nederland moet voor een operatie betalen ze alles enzo
viper en een porsche GT3 toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:17 schreef Tjabbo het volgende:
http://www.getawayinstock(...)railer_GiS6_high.wmv
volgende maand
Dat glas is dan toch weer zo jammer...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
Zo nieuwe tafel gekocht voor mijn PC. Nu heb ik een mat glazen tafel afgewerkt met aluminium randen en poten.
Nu nog zwart toetsenbord en muis fixen van logitech en een nieuwe monitor ( waar van ik hoop dat het door gaat ) En dan heb ik een rete strakke werkplak
Ik wil ook een zwarte 23" TFT breedbeeld ding kopen en die plat tegen de muur te knallen. Maar niet van applequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef Hugster het volgende:
Glas met alu past natuurlijk perfect bij wit apple spul en een alu Apple scherm.
Kom op mark, flikker die pauper 17"jes van je eruit en verwen jezelf met een 23" Cinema scherm
Ja jo dat is wel kut effe niet aan gedacht. Effe op zoek naar een flinter dunne zwarte muismat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat glas is dan toch weer zo jammer...
Moet je een muismat gebruiken.
1 Woord: Dell 2405FPW (is 24") is geen beter scherm op dit moment te krijgen voor de computerquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil ook een zwarte 23" TFT breedbeeld ding kopen en die plat tegen de muur te knallen. Maar niet van apple
[..]
Kijk je wel ff goed?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
ja maar te duur![]()
Ik ga morgen even vragen of ik een mooie sony van iemand mag overkopen
BETER van wel
het is zwarte skai van een mm of 2 dikquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:49 schreef ook_gek het volgende:
ik wil gewoon een flinter dunne zwarte muismat hebben.
Ik een Harry Potter muismat... Compleet met Ford Anglia!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een koe als muismat.
Een blauwe koe met zwarte stippen!
Everglide muismat ik heb, icm met een Logiteech G5; niet normaal hoe relaxed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:56 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ik een Harry Potter muismat... Compleet met Ford Anglia!![]()
![]()
respect ouwehquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Everglide muismat ik heb, icm met een Logiteech G5; niet normaal hoe relaxed.
Zoiets had ik eerst ook maar als ik ga gamen gaat de mat eronderquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:08 schreef ThaFreak het volgende:
muismat gebruik ik nooit......
muis werkt goed zo en zo'n mat ligt maar meestal te kutten en te doen
Ik vind het scherm goed genoegquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kijk je wel ff goed?
Pas vanaf deze generatie zijn de panelen goed te doen, die sony moet 1 of 2 generaties terug zijn dus met een kleine rekensom: een kut scherm.
Dat ding ligt binnen 2 weken an brokken...quote:
nee man, daar koopt mark toch gewoon een 100 cm plasma voor, je kent hem toch al wel langer dan gisterquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat ding ligt binnen 2 weken an brokken...
Kut brightness en contrast verhouding heeft ie.
Als je ECHT HD (1080P) films wil gaan kijken: Spaar dan nog ff door...
resolutie te laag eiquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee man, daar koopt mark toch gewoon een 100 cm plasma voor, je kent hem toch al wel langer dan gister
Je snapt het nog steeds niet he?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef Fugie het volgende:
duh, ik trek die 190d er zo makkelijk uit, WIE IS NOU DE GANGSTER
beetje fokke, moet wat op dit tijdstipquote:Op woensdag 14 september 2005 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet he?![]()
Ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 10:26 schreef Fugie het volgende:
mja zijn wel meer spaanse die ik liever zou hebben
ddevil is terug en gelijk weer bitches in de sc![]()
ik vind hem wel stoerquote:Op woensdag 14 september 2005 10:43 schreef D-Devil het volgende:
Het is helemaal niet leuk op het werk, moet anaslyses maken.
En btw, ik vind dat schnitzer met hun concept van de M6 wel eens wat aan de kleuren mogen gaan doen.
[afbeelding]
En vooral van binnen, bah.
[afbeelding]
De man die erin zit vind dat volgens mij ook. Hij kijkt zo chagrijnigquote:Op woensdag 14 september 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
Niet alleen de kleuren zijn erg. dat stuk bumper onder de gril is ook niet echt subtiel. jammer van de M6.
Die M5 die door ac schnitzer is vern*kt is ook erg... AC Schnitzer ACS5
we hebben je gemist jongenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:03 schreef D-Devil het volgende:
Ik voel me nog steeds thuis hier, is dat raar?,
Wat ben ik dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
Eindelijk weer blote vrouwen in het PTA
Nee hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:03 schreef D-Devil het volgende:
Ik voel me nog steeds thuis hier, is dat raar?,
Neuh.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:38 schreef Sandraugiga het volgende:
Hoezo?
Ga je plagiaat plegen voor je huiswerk?![]()
Oh dat vind ik eigenlijk wel leuk... Wat zijn de specificaties? Hoe snel heb je het nodig?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh.
Ik moet voor volgende week een tekening hebben. (hoef ik dus niet zelf te maken) .
En die dan weer namaken op de Puter, ingekleurd, met details en schaduwen en.. *zucht*!
En ze vragen om een tutorial voor illustrator en dan moet ik wel een voorbeeldje hebben.
Dus een tekening is wel handig.
Ja doen!! Trucks zijn goed!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef D-Devil het volgende:
Er staat hier een truck bij het Mercedes Benz gebouw van de truck racing! 17 en 18 september geloof ik is het in Zolder, vrij dichtbij dus. Maar heb wat mugshots gemaakt met mijn telefoon, had geen camera meegenomen. Gave bak, zo te zien een dikke 12 cilinder.. Waarom ook geen camera
.
Eigenlijk het liefst vandaag nogquote:Op woensdag 14 september 2005 13:42 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eigenlijk wel leuk... Wat zijn de specificaties? Hoe snel heb je het nodig?
Nee hoor, zoiets is al okayquote:Op woensdag 14 september 2005 13:46 schreef Sandraugiga het volgende:
Of moet het echt alleen met lijntjes zijn?
Hmmquote:Op woensdag 14 september 2005 13:56 schreef Sandraugiga het volgende:
Ja, maar die heb ik niet in zwart wit tekening op I-net staan...
Dus dit is niet iets? Jammer...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Is dit wat? Dit is het dicht bij je specificaties als ik zo snel heb...
[afbeelding]
Misschien wel, misschien niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:02 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dus dit is niet iets? Jammer...
Nou, ik ben nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:12 schreef M5 het volgende:
hoeveel lessen heb je tegen die tijd dan gehad?
ik heb op 21 oktober 1999 afgeredenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
Wow!
25 oktober moet ik al afrijden!
En de 19e al een Tussen Tijdse Toets.
Drinken was vanaf 21 inderdaad, en autorijden is in Florida vanaf 21 als buitenlander, en andere staten was ons verteld 25.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:41 schreef Fugie het volgende:
leuke fotos ddevil![]()
ik wil ook al een paar jaar naar de us, maar ik wacht even tot ik 21 enzo ben
leuke foto'squote:Op woensdag 14 september 2005 14:55 schreef D-Devil het volgende:
Wat vakantie kiekjes.
thnx voor de tip!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef BazzoS het volgende:
Bestel nu de gratis BMW Special van Carros Magazine.
ga naar www.bmw.nl
klik onder BMW AUTOMOBIELEN op GA NAAR DE VIDEOVERSIE of GA NAAR DE BASISVERSIE
en klik dan op het plaatje van Adrian van Hooydonk (naast de tekst "TRENDS KUNNEN WE ONS NIET VEROORLOVEN")
We zijn misschien niet allemaal BMW liefhebbers, maar hey, het is gratis! En we zijn Nederlander of niet he!
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef ThaFreak het volgende:
http://205.138.199.81/videos/11/109599_64ceb.wmv![]()
![]()
![]()
en nu slapen gaat
23 juli 2004quote:Op woensdag 14 september 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb op 21 oktober 1999 afgereden
andersom johquote:Op woensdag 14 september 2005 17:56 schreef BoJo het volgende:
ik zou weleens van east naar west coast willen rijden![]()
Een nieuwe kopen?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is weer zon kansloze oplossing
ben maar weer ideeen aan het opdoen voor mijn auto
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef ook_gek het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter voor een inwendigonderzoek. De dokter trekt een handschoen aan tot aan zijn schouder. Hij zegt tegen de vrouw dat zij zich moet uitkleden en op de tafel moet gaan liggen. Zo gezegt zo gedaan. De dokter gaat even naar achteren om iets te pakken. Als hij terug komt glijdt hij uit en schiet hij met zijn hele arm in de vagina van de vrouw.
"Zo,dat is een groot gat", zegt de dokter. De vrouw duwt de dokter weg en gaat naar huis. Thuis is ze toch wel nieuwsgierig en pakt een spiegel en legt deze tussen haar benen. Op dat moment komt haar man thuis. MAN:"Wat ben jij dan aan het doen?" VROUW:"Gewoon wat ochtendgynastiek" MAN: "Oh, pas je dan wel op voor dat gat in de grond".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja, die leeft nog. Wat ik eruit begreep hadden ze een hele Shamu familie zowat.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:49 schreef BoJo het volgende:
leuke vakantie foto's Sven
Brings back memories, ik ben in 1993 naar Walt Disney World en Sea World geweest![]()
Leeft Shamu nog![]()
cool, ik heb ook die show gezienquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ohja, die leeft nog. Wat ik eruit begreep hadden ze een hele Shamu familie zowat.
Neenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel bezoekers Q-BASE last van rode bultjes
Ijsmeis ook last van haar bultjes?
je weet toch manquote:
quote:
verzorg alleen de websitequote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef BazzoS het volgende:
TF een gat in de markt ontdekt? Minibikehoes![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verzorg alleen de website![]()
gelijk een zooi webspace erbij![]()
bmw en alfaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef M5 het volgende:
iemand ervaring met een 2.5l V6 alfa 156 uit 1998?![]()
ja en? dat M5 wil niet zeggen dat ik perse een BMW zou willen rijden. zoek eens een BMW met 190 pk, van max 7 jaar voor 8500 euro.quote:
leuke autotjes, als zakenman of familieman.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef M5 het volgende:
iemand ervaring met een 2.5l V6 alfa 156 uit 1998?![]()
zakenman. nee ben ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 20:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
leuke autotjes, als zakenman of familieman.
156 v6 gaaf, mooi blok, met sportpakket erg mooi. Maar het zijn niet de meest betrouwbare auto's hequote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef M5 het volgende:
[..]
ja en? dat M5 wil niet zeggen dat ik perse een BMW zou willen rijden. zoek eens een BMW met 190 pk, van max 7 jaar voor 8500 euro.
daarom ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
156 v6 gaaf, mooi blok, met sportpakket erg mooi.
i know.quote:Maar het zijn niet de meest betrouwbare auto's he![]()
minibikecover was wel oke geweest als het ook op het buitenland gericht was......quote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
TF: Leuke site, leuk idee, maar het woord minibikehoes bekt nietwaarom niet minibikecover?
* Alexxxxx is allergisch voor woorden die zijn samengesteld uit woorden van 2 verschillende talen.
ik eerst ookquote:Op woensdag 14 september 2005 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik dacht dat het minibikehoes was als in sletten op minibikes
nieuw idee heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik dacht dat het minibikehoes was als in sletten op minibikes
Doe is nuttigere dingen met je tijd..quote:
Golf GTD? niets mis mee imo.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Doe is nuttigere dingen met je tijd..
Golf GTD kopen fout? Mooi zo, dan ben ik fout vanaf nu WOEHAHAHAHAHA
Je moet wel agenten uitboeken manquote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
op een parkeerplaats hoeft je toch niet hard te kunnen boeken?
Nee joh, scheinheilig de neon uit als er wouten komenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet wel agenten uitboeken man
quote:
Boringquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Boring
De meeste dingen heb ik al snel onder de knie en moet dan steeds om meer werk vragen.
Dus heb me wat hardware geregeld en dan ga ik morgen mn eigen Domino servertje bouwen
Nog anderhalve dag en ik kan weer naar huisje toe
@ TF: wat je zegt ben je zelf
moet je doen, staat goed op je cvquote:Op woensdag 14 september 2005 22:20 schreef M5 het volgende:
Dortmund? hmm ik kan een jaar gaan werken in Hamburg.. maar daar heb ik geen zin in.
dan ging ik wel naar canada/usa.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
moet je doen, staat goed op je cv
quote:
Dan ben je dus al bezig met wat anders toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
dan ging ik wel naar canada/usa.
en als ik al wil, dan gaat het niet omdat ik af en toe een (paar) dag(en) in NL moet verschijnen voor selectie rondes / keuring bij de Luchtmacht.
Slaap lekker bazzoSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |