Om de sphere aan de spline te koppelen:quote:Op donderdag 22 september 2005 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik weer, ik snap nu dus hoe ik een animatie maak en dingen laat draaien, maar hoe laat ik bv een sphere draaien op de baan van een spline? Ik wil namelijk een atoom gifje maken voor een scheikundeopdracht.. En kan ik de spline dan ook nog laten zien in een render(Ik wil de de banen van de electronen ook laten zien namelijk) Of moet ik dan alle splines kopieren en dan de ene voor de banen gebruiken en de andere om de banen te laten zien?
Dankjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef Rampestamper het volgende:
Een keer op de letter x drukken
curve editor openen en type curve aanpassen, staat standaard op smooth in-out ( dacht ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog een vraagje, elke keer als ik via die frames met auto frame iets animeer dan gaat hij in het begin langzaam en op het einde ook, zo loopt het niet mooi door.. Hoe doe ik het dat het overal even snel is?
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:44 schreef menesis het volgende:
Hoe bedoel je precies? Vliegt de vlag nu weg dan?
In max zit standaard een tutorial waarin je een vlag leert maken. Moet je even zoeken op flex.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee.. Dat zou wel zo zijn als ik reactor had gebruikt(wat ik niet snap)maar de vlag gaat dus aan de kant van de stok niet mooi he, hij waved zeg maar en dan gaat hij dus telkens voorlangs en dan weer achter de paal. Ik zou graag weten hoe ik het zeg maar kan doen dat hij(met touwtjes nog liever, dat staat beter)wel wapperd maar wel vastzit, nu zit hij dus overduidelijk los.
Die tutorials zijn echt de moeite wel waard hoor, er staan een hoop handige dingen inquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat vond ik ookal op veel sites ja, moet ik eventjes die tutorial erbij instaleren, die had ik niet geinstalleerd..
ow ja; daar had ik neit aan gedacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee.. Dat zou wel zo zijn als ik reactor had gebruikt(wat ik niet snap)maar de vlag gaat dus aan de kant van de stok niet mooi he, hij waved zeg maar en dan gaat hij dus telkens voorlangs en dan weer achter de paal. Ik zou graag weten hoe ik het zeg maar kan doen dat hij(met touwtjes nog liever, dat staat beter)wel wapperd maar wel vastzit, nu zit hij dus overduidelijk los.
de standaard epoly ( als in convert to editable poly thingie ) kun je niet animeren, als je er een editable poly modifier op stuitert kun je dat wel doen =)quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Hmmm ik weet hoe ik zeg maar polygons kan extruden, maar ik wil dus dat ik zeg maar spikes krijg die uitsteken en intrekken, ik denk dan doe ik dat met Auto key maar dat gaat blijkbaar niet op, ik heb al alles aangevinkt bij key filters maar als ik dingen doe met de polygons dan is dat in elk frame zo.. Hoe kan je doen dat je in een bepaald frame nog niet de acties daarvan hebt en in het andere wel?
Bedankt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:03 schreef Hymn het volgende:
[..]
de standaard epoly ( als in convert to editable poly thingie ) kun je niet animeren, als je er een editable poly modifier op stuitert kun je dat wel doen =)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |