Dat zijn ze al jaren. Die az supporters dus.quote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef Nashje het volgende:
Mooie week. Trouwens, zaterdag geeft Denny Landzaat in de media aan dat de supporters van AZ stil zijn.
Koller mag trouwens wel komen, als ie Rosicky meeneemt.
Als we wederom in de kuip hebben gewonnen is het gelukkig ook weer afgelopen met de invasie van kakkerlakken in ons topicquote:Op maandag 12 september 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
Vanwaar dat eeuwige opportunisme...
Woensdag verlies en zondag ook.![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef Suijk het volgende:
Praag wordt een luizige winst in de laatste minuut door een buitenspelgoal, onverdiend uiteraard.
Dan geniet ik het meest van het gezeik van de anderen.
Stel ik een keer serieus een vraag, krijg ik een gefrustreerd ventje over me heen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als we wederom in de kuip hebben gewonnen is het gelukkig ook weer afgelopen met de invasie van kakkerlakken in ons topic
Gebruik dat voortaan een vraagteken, dat maakt de vraag duidelijker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Stel ik een keer serieus een vraag, krijg ik een gefrustreerd ventje over me heen.
Ik heb er iig vrij weinig vertouwen in.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Stel ik een keer serieus een vraag, krijg ik een gefrustreerd ventje over me heen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat we Ajax zijn en dus de beste.quote:Op maandag 12 september 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat we Ajax zijn en dus de beste waren.
Form is temporary - class is permanent.quote:
Ach, tegen beter weten in hoop jij vast ook elk jaar stiekem weer op het kampioenschap.quote:Op maandag 12 september 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
Woensdag verlies en zondag ook.![]()
quote:Opening supportershome nabij
Het vernieuwde supportershome staat op het punt om geopend te worden. Aanstaande zaterdag 17 september gaan we het home van binnen aankleden. Hierbij is de hulp van alle Ajacieden nodig. Heb je nog spullen die je wilt doneren of in bruikleen wilt geven aan het supportershome? Kom dan met je spullen aanstaande zaterdag vanaf 11.00 uur naar het supportershome. Aangezien het home in de orginele grootte is opgebouwd is de ruimte weer enorm. We kunnen dan ook van alles gebruiken: vlaggen, sjaals, shirts etc. Alles is welkom!
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar bier
Vandaag is officieel bekend geworden dat er vanaf de heropening van het supportershome geen Grolsch meer geschonken gaat worden, maar Amstel. De reden is iets te ingewikkeld om hier uit te leggen, maar laten we het erop houden dat Grolsch - zoals de slogan van hun zegt - geen bier is. Amstel, welkom!
Bron: Dapp're Strijders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |