FC Thun en Arsenal hoop ik wel heen te gaan, maar Praag kon op dit moment financieel even niet.quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef Bananenman het volgende:
Gaan er nog mensen naar Praag? Ikzelf niet helaas, maargoed, zondag wel naar Alkmaar
Ik denk het wel ja,quote:Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef keijz het volgende:
Ik ben benieuwd welke spits er woensdag start... hopelijk Harry
Same here.quote:Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
FC Thun en Arsenal hoop ik wel heen te gaan, maar Praag kon op dit moment financieel even niet.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:46 schreef JaWi het volgende:
Hey, een topic over Ajax, wat leuk!
Ik ga niet naar praag maar wel Alkmaar blij maken met een bezoekje.
Groetjes.
Een gelijkspel zou ook nog wel aardig zijn hoor... Maar dan moet er wel thuis gewonnen worden!quote:Op maandag 12 september 2005 22:01 schreef Shreyas het volgende:
Misschien is de wedstrijd van woensdag een van de belangrijkste. Als we winnen van en in Praag (normaliter onze directe concurrent voor plaats 2) dan zetten we een goede stap richting de tweede ronde van de Champions League.
Arsenal heeft gewoon individueel meer klasse, daarom lijkt het me logischer dat zij nummer 1 in de groep worden.quote:Op maandag 12 september 2005 22:03 schreef Jajong het volgende:
Hoezo concurrent voor plaats 2? We winnen de poule gewoonEn AZ heeft trouwens nog niet tegen een normale ploeg gespeeld, volgens mij vallen die tegen Ajax compleet door de mand.
Ajax heeft individueel ook meer klasse dan F'noord. Op misschien hun voorhoede na. En de verdediging van Arsenal is drama imo. Senderos, Laurenquote:Op maandag 12 september 2005 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arsenal heeft gewoon individueel meer klasse, daarom lijkt het me logischer dat zij nummer 1 in de groep worden.
En wat AZ betreft, die vallen tegen de grotere ploegen altijd door de mand, vorig seizoen konden ze van Ajax en PSV toch ook niet winnen.
Ligt aan de mentaliteit van de spelers volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2005 22:11 schreef JaWi het volgende:
Jong Ajax verliest opnieuw
Na de 7-1 afstraffing tegen Vitesse en de 2-1 nederlaag tegen de amateurs van Katwijk is Jong Ajax er opnieuw niet in geslaagd te winnen. Het derde competitieduel van de Amsterdammers ging thuis met 1-2 verloren tegen Jong FC Utrecht. Jong Ajax staat nu met drie punten uit drie duels in het tweede rijtje.
Gaat lekker daar met John godverdomme.
Je zegt het zelf al, als onze voorhoede half zo goed was als die van Feyenoord, dan hadden we van ze gewonnen. Daarom maakt het ook niet uit dat de verdediging van Arsenal zo matig is, onze voorhoede kan er toch niet van profiteren.quote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ajax heeft individueel ook meer klasse dan F'noord. Op misschien hun voorhoede na. En de verdediging van Arsenal is drama imo. Senderos, Lauren
Je doet wel wat denigrerend over deze Arsenal verdedigers.quote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ajax heeft individueel ook meer klasse dan F'noord. Op misschien hun voorhoede na. En de verdediging van Arsenal is drama imo. Senderos, Lauren
Ik vind vooral die Senderos een prutser eerste klas. Lauren is ook niet Arsenal waardig, maar nog altijd stukken beter dan gemiddeld natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je doet wel wat denigrerend over deze Arsenal verdedigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |