Sjongejongejongequote:Debuut Juanfran laat op zich wachten
Juanfran liet eerder zelf weten te hopen om tegen ADO Den Haag zijn debuut te kunnen maken voor Ajax in de Amsterdam Arena. Afgaande op de uitlatingen van Blind op Ajax.nl zal dat debuut nog op zich laten wachten. Hij verwacht dat de Spanjaard komende week bij de groep kan aansluiten. Voor zijn debuut heeft hij echter nog wel twee weken nodig.

Wat zou jij vinden van Urby op de linksbuiten, en dan Babel centraal?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Gaat lekker met Juanfran. Maar goed, Urby doet het toch super.

Hij zou het wel kunnen denk ik. Snelheid zat, passeerbeweging in huis en een redelijke voorzet.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Urby linksbuiten lijkt me onzinnig.

Vergeet niet dat Juanfran tegen Ajax met Celta de sterren van de hemel speelde, en ook de linkshalf positie nou niet echt dik bezaaid is wanneer je Sneijder een centralere rol geeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk is Juan Francisco García (Juanfran) een belachelijke aankoop geweest, door de blessure van Maxwell was er een linksback nodig, waar wél één die er meteen staat en niet zoals Juanfran eerst twee maanden moet revalideren. Urby Emanuelson doet het nu perfect, maar als hij tegenvallend had gepresteerd, was Juanfran nog niet fit geweest om hem te vervangen en wanneer Juanfran eindelijk fit is (eind september, begin oktober), duurt het ook niet zolang meer, voordat Maxwell weer terug is.

het is alweer 2 weken, we zijn idd alweer een maand verderquote:Juanfran heeft volgens Blind nog twee weken nodig voordat hij een mogelijk debuut kan maken. ,,Rond de wedstrijden tegen ADO Den Haag en Roda JC zal Juanfran waarschijnlijk wel met de groep mee kunnen trainen.''

quote:ELF: Schikkingsvoorstel Grygera van een duel; niet gaccepteerd door Ajax
Het voetbaltijdschrift ELF meldt dat de tuchtcommissie Grygera een schikkingsvoorstel van een duel schorsing heeft gedaan naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel tegen Willem II. Hij haalde een doorgebroken speler neer. Volgens ELF zou Ajax het voorstel niet geaccepteerd hebben en de zaak voor laten komen. Daarmee kan Grygera wel uitkomen tegen AZ aanstaande zondag.

idd, doen hun met landzaat ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
tsja, doen ze ook alleen maar om AZ niet te missen, Ado is toch een makkie.

Vind ik ook heel logisch trouwens.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, doen hun met landzaat ook

Dit vind ik maar treurige berichten om terug te lezen, het is leuk voor VDV zelf, dat hij helemaal is opgeleefd bij HSV, maar ik had het hem liever in een Ajax-shirt zien doen.quote:Hamburger SV-middenvelder Rafael van der Vaart hield gemengde gevoelens over aan deze Europese voetbalavond. De middenvelder maakte een weergaloos doelpunt, maar zag zijn ploeg niet verder komen dan een 1-1 gelijkspel tegen FC Kopenhagen. Von Heerden maakte het Deense doelpunt.

volgens mij maakt ie pas in januari zijn debuutquote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is alweer 2 weken, we zijn idd alweer een maand verder

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |