Ja lijkt me lekker, liggen er nog bitterballen in de vriezer, zet ik de vetpan ff op het vuurquote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef PalinG het volgende:
Als dit zo door gaat, dan hebben ze op 15 december echt aaaaaaalles besproken, dat te bespreken valt. De laatsten zijn vast echt heeeelemaal uitgelult uitgepraat.
Ongelofelijk.
Ik wil echt niet alles horen, maar soms ben ik te laat met de mute.
Zal ik ff een paar nootjes en chippies halen?
komt goed... ik moet ook nog BB gaan kijken binnenkort...quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Oeps Rsiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.das balen , vooral nu met BBJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met mij is het prima, ben al weer helemaal besmet door BB, maar al die nostalgische gevoelens bevallen me prima hoor.
Lurk dan maar lekker mee hier als je tijd hebt en doe het rustig aan met posten,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou jij het hier dan ff voor mij in de gaten, want ik ga woensdag lekker 10 dagen naar Kretaquote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
[..]
komt goed... ik moet ook nog BB gaan kijken binnenkort...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vanaf woensdag heb ik er weer tijd voor gelukkig.
Veel plezier!quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Hou jij het hier dan ff voor mij in de gaten, want ik ga woensdag lekker 10 dagen naar Kretaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PalinG zorg jij dan voor de snackies als ik er niet ben?quote:Op maandag 12 september 2005 22:59 schreef PalinG het volgende:
[..]
Veel plezier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef PalinG het volgende:
*fluistert dat ie ook weg is na woensdag, een dag of 12 zelfs*
vertel......quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef PalinG het volgende:
Ik lieg (ditmaal) niet, heus.
Waar ik heenga kan ik misschien nog wel een keertje lurken/posten, maar dat is nog zeer onzeker.
trustquote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef Sanne het volgende:
Ik weet iig wel waar ik naar toe ga.
Mijn mandje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je niet luistert... dan vertel ik het niet.quote:Op maandag 12 september 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
vertel......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat moet je even in hun eigen topics vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Bluesdude het volgende:
Weet iemand de achternamen van Roel en Nathalie ?
het was meer dat ik in slaap was gevallen aan de bar gert van de gezelligheidquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:49 schreef Gert het volgende:
Zo dat was gisteren twee uur lang keihard partyen, latevogel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dabje?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
het was meer dat ik in slaap was gevallen aan de bar gert van de gezelligheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop