[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 07 November 1999).]
Ik kan niet meer zo veel online zijn want we hebben net de telefoonrekening ontvangen
en hij heeft de F1000,- limiet bereikt :O
dus,,,, niet meer internetten
ja Ik ben nog vrijgezel , maar scharrel af en toe wel wat
quote:
op 11-07-1999 om 09:04 PM schreef pamela het volgende:
,ik vind trouwens dat veel fokkers er leuk uitzien met mate de mannen;-)))))))))))))))
Met MATE de mannen??? Nou bedankt hoor
Van sommige groenten mag je onbeperkt eten. Bijvoorbeeld andijvie, asperges, zuur, bloemkool, champignons, komkommer, paprika, prei etc. (helaas vind ik die allemaal het lekkerst met een sausje).
Nou, ik zal het eens goed bestuderen. Eigenlijk zijn het allemaal open deuren. Iedereen weet toch wat gezond is en wat niet (toch?). Ik weet precies waarvan het komt als er een kilootje bij zit (zoals vanmorgen ben zwaar gedeprimeerd; leuk begin van de dag). Oorzaak: twee feestjes en toch wat gechipst. Grrrrr.
quote:
op 11-08-1999 om 11:33 AM schreef sdb het volgende:
Aha, nog steeds interesse in lijntips. Ik kreeg gisteren een eetwijzer van een vriendinnetje. Ik zal zo af en toe wat daaruit opschrijven hier. Het is een eetwijzer van een afslankclub. Een paar van hun regels:
1. Sla nooit een maaltijd over
2. Vlees, gevogelte, vis en eieren nooit bakken of braden met boter, olie en vet (je hebt tegenwoordig zo'n plaatje dat je in je pan kunt leggen; geen boter nodig).
3. alleen jus naturel mag.Van sommige groenten mag je onbeperkt eten. Bijvoorbeeld andijvie, asperges, zuur, bloemkool, champignons, komkommer, paprika, prei etc. (helaas vind ik die allemaal het lekkerst met een sausje).
Nou, ik zal het eens goed bestuderen. Eigenlijk zijn het allemaal open deuren. Iedereen weet toch wat gezond is en wat niet (toch?). Ik weet precies waarvan het komt als er een kilootje bij zit (zoals vanmorgen
ben zwaar gedeprimeerd; leuk begin van de dag). Oorzaak: twee feestjes en toch wat gechipst. Grrrrr.
Ik wil juist dikker worden!!
quote:
op 11-08-1999 om 11:48 AM schreef sdb het volgende:
Dikker worden? Nou, neem mijn eetpatroon dan maar aan (geintje; ik ben niet dik, maar moet wel heel goed opletten dat niet te worden). Dus tips om aan te komen?? Kan iemand daar op reageren? Ik kan alleen maar bedenken wat ik zou doen als ik dat wil. Dan had ik net niet die 2 mandarijntjes gegeten, maar lekker een paar dik belegde boterhammen (kaas), uitje erop en in de oven en dan knoflooksaus eroverheen. Dan zou ik straks wat chocoladerepen inslaan, die heerlijk verorberen en later op de dag soep met flink wat stokbrood en franse kaas. Vanavond na het eten dan nog een zak chips er tegen aan gooien. Dat doe ik dus niet, maar ik zou het wel willen. Nee, ik hou het vandaag bij fruit, kop soep en na het avondeten niks meer.
Wat en hoeveel ik ook eet (ik eet best wel redelijk veel) ik kom toch niet aan, opzich wel fijn dat ik kan eten wat ik wil.
(te vergelijking mijn vader is 1.92 en 105kg , hij was vroeger trouwens ook best redelijk dun..
[Dit bericht is gewijzigd door Singa (Datum 08 November 1999).]
quote:
op 11-08-1999 om 02:01 PM schreef KroJo het volgende:
Hee RemCow...je haar danst
Hehehe
Ik ga trouwens morgen naar de kapper, ga ut vereven
groetjes bolletje
Ok dan
Ik roep wel ff een admin erbij, zodat hij jou plaatje kan laten zien
quote:
op 11-09-1999 om 07:58 PM schreef RickJansen het volgende:
Ted: Wat staat er naast het "reactie" veld als je reageert in dit forum? Precies:
*HTML is OFF
*UBB Code is ON
[IMG] UBB Code
Not Allowed!Ok dan
Ik roep wel ff een admin erbij, zodat hij jou plaatje kan laten zien
Het was maar feedback hoor, snif, snif , maar dank u
Als dit niet werkt, surf dan maar lekker naar die pagina.
quote:
op 11-10-1999 om 06:56 PM schreef Danny het volgende:
ermmm, isabeau..
hoe groot is je verzameling foto's ?
richt ik ff een speciaal hoekje voor je in...
Misschien had ik toch die ene moeten kiezen waarop ik als non verkleed ben. Zal ik ze even mailen?
quote:
op 11-10-1999 om 07:12 PM schreef Isabeau het volgende:
Misschien had ik toch die ene moeten kiezen waarop ik als non verkleed ben. Zal ik ze even mailen?
Mail ze gewoon ff allemaal, dan zoek ik de leukste er wel uit
quote:
op 11-10-1999 om 09:31 PM schreef harley het volgende:
en niet pas na twee weken he danny
nadat je ze allemaal al hebt gecheckt en nog een keer gecheckt en nogmaals enz enz![]()
quote:
op 11-11-1999 om 01:23 AM schreef Ravaso het volgende:
Daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten
quote:
op 11-11-1999 om 01:23 AM schreef Ravaso het volgende:
Daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten
Met wie..Djeez?
P. A. Lumile
quote:
op 11-08-1999 om 12:09 PM schreef Ravaso het volgende:
Een foto van mij kun je zien als je ff op mijn simpele homepage kijkt, klik maar op het huisje rechts! (niet schrikken!!!)
Wanneer gaan we experimenteren?
quote:
op 11-11-1999 om 06:45 PM schreef KroJo het volgende:
Veel plezier met Isabeau morgen Djeez.Moet ik je ook nog succes wensen???
![]()
quote:Gisteren??? morgen??? zeg het maar
op 11-11-1999 om 08:18 PM schreef LaaLaa het volgende:
Wanneer gaan we experimenteren?
quote:
op 11-11-1999 om 11:44 PM schreef Djeez het volgende:
[QUOTE]op 11-11-1999 om 06:45 PM schreef KroJo het volgende:
Veel plezier met Isabeau morgen Djeez.Moet ik je ook nog succes wensen???
![]()
[/quote]
Ik bijt heus niet.
Nou ja, niet op een eerste afspraak in ieder geval.
quote:
op 11-12-1999 om 06:52 PM schreef Isabeau het volgende:
Ik bijt heus niet.Nou ja, niet op een eerste afspraak in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |