Dit schreef Superheld op Fok vandaag, hij is nog maar 10 dagen ergens stagiair en doet zijn stinkende best maar heeft gewoon de pech tegen een kolerelijer op te lopen:
Vorige week kreeg ik dus die handleiding in Excel aangeleverd heb ik hem toen nagemaakt, komt die klant vandaag. Die wil hem opeens volkomen anders en allerlei wijzingen erin.
En terwijl ik zat te werken gingen er een paar kleine dingetjes fout. Begon hij opmerkingen te maken (o.a JIJ KAN ER ECHT NIKS VAN HE, zegt iemand die zn zooi in excel aanlevert dacht ik toen nog) tot van je moeder zal echt trots op je wezen en daarna nog wat beledigingen. Toen pikte ik het niet meer en zei ik dat hij de LUL was die zn zooi in Excel aanlevert en HIJ DUS NIKS KAN etc etc (het liefst had ik hem op zn bek geslagen hield me nog in). Vond mijn baas niet leuk en nu heb ik morgen een gesprek met school en hem. Hoop dat ik van hun tenminste wel steun krijg.
Superheld maakt zijn naam waar. Hij mept er niet op los maar zegt die man gewoon de waarheid. Okay, etc. etc. is een beetje vaag - misschien is hij niet al te netjes geweest maar toch.
Laten we onze mede-Fokker zitten? Nee natuurlijk, zeg hier: Ik steun Superheld, dat beschouwen we als een handtekening - zodat hij morgen zijn directeur en baas kan laten zien dat Fok! achter hem staat.
Dat zal indruk maken!!!