quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Hee, zwaar ondergewaardeerd natuurtalent! Hoe is het ermee?quote:
Heb je je kamer ondergebraakt?quote:Op maandag 12 september 2005 14:33 schreef cerror het volgende:
Zo, en nu verder met opruimen.
Nee, het is hier gewoon een takkezooi.quote:Op maandag 12 september 2005 14:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, zwaar ondergewaardeerd natuurtalent! Hoe is het ermee?
[..]
Heb je je kamer ondergebraakt?
Zit je weer op een stage?quote:
Whehe, ja ik ken dat wel. Vooral het geen zin hebben om op te ruimen. Krijg je bezoek dat het nodig is?quote:Op maandag 12 september 2005 14:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, het is hier gewoon een takkezooi.
Ik ook niet. Ik hoef gelukkig nog maar acht uur vandaagquote:
hier en daar kans op een bui maar verder schijnt de zon.quote:Op maandag 12 september 2005 14:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, zwaar ondergewaardeerd natuurtalent! Hoe is het ermee?
[..]
Heb je je kamer ondergebraakt?
Ik ken het idee... alleen duurt het bij mij nog tot januariquote:Op maandag 12 september 2005 15:26 schreef Talietje het volgende:
whehehehe nog 6 weken vakantie hebben terwijl je vrienden school hebben is not cool
mn kamer is helemaal netjes en alles op alfabet
dat is niet goed mên
Ik ben de deur nog niet uitgeweestquote:
Was net op school, tijdens de les ondertitelen in BeF gezetenquote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben de deur nog niet uitgeweest
Ik heb gisternacht mijn kamer overhoop gehaald op zoek naar een zak waxinelichtjes.. dát is pas een slecht begin van je week..quote:Op maandag 12 september 2005 16:37 schreef petre86 het volgende:
gaaap.. te laat uit bed komen en maar 10 minuten hebben om je kamer op te ruimen ( lees stapels ongesorteerde papieren onderin de kledingkast gooien) is geen goed begin van je week
je moet wat als de stroom uitvalt ofnie?quote:Op maandag 12 september 2005 17:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht mijn kamer overhoop gehaald op zoek naar een zak waxinelichtjes.. dát is pas een slecht begin van je week..
peop..quote:Op maandag 12 september 2005 20:34 schreef cerror het volgende:
peop.
En alleen witte wijn is te kauwen.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:47 schreef petre86 het volgende:
mocht je willen lachen.. [HOMO] #1384 het BB-Gay house komt naar je toe deze zomer
een samenvatting van de Gay-BB versie
Sterf Hans, sterf gruwelijk!quote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lachen is voor mensen die de hoofdprijs van de Fok!-prijsvraag hebben gewonnen tijdens hun eerste deelname.
Dat is de derde keer vandaagquote:
Ja, je hebt wat gewonnen...quote:Op maandag 12 september 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is de derde keer vandaag
Heb ik nu een prijs gewonnen?
* rompompom heeft de smaak te pakken
'S avonds.quote:
O, dat is dat Amerikaanse spel, dat je tegen een pompoen aanmept die gevuld is met snoep!quote:Op maandag 12 september 2005 22:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, je hebt wat gewonnen...
*touw vast om boom hangt..
Hoe staat et hier danquote:
Neen, dat is dat Fok!spel, dat je irritante users aan een strop om hun nek rondslingert en door een bushoekje tyft om ze vervolgens in de niagara watervallen te dumpenquote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, dat is dat Amerikaanse spel, dat je tegen een pompoen aanmept die gevuld is met snoep!
Da's wel tof, dat zijn allemaal dingen die ik nog nooit gedaan heb.quote:Op maandag 12 september 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen, dat is dat Fok!spel, dat je irritante users aan een strop om hun nek rondslingert en door een bushoekje tyft om ze vervolgens in de niagara watervallen te dumpen
hihiquote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, dat is dat Amerikaanse spel, dat je tegen een pompoen aanmept die gevuld is met snoep!
Te weinigquote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, zijn er inmiddels al tieten geweest?
Dus wel?quote:
asjeblieftquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:33 schreef Teringjakkie het volgende:
pc-fr34k, neem een ander icoon.
We zien de filmpjes wel tegemoetquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:44 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik ga morgen mijn nieuwe hobby beoefenen!
Bloemen vertrappen en sla gooien naar bejaarde mensen...
Misschien word het wel een trend een dezer dagen.
Eerst kijken of er geen slakken meer in de sla zitten he.. zielig voor die slakkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:44 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik ga morgen mijn nieuwe hobby beoefenen!
Bloemen vertrappen en sla gooien naar bejaarde mensen...
Misschien word het wel een trend een dezer dagen.
Zout kunnen ze krijgen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eerst kijken of er geen slakken meer in de sla zitten he.. zielig voor die slakken
Slakken.quote:
Oi to the world, and everybody winsquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef JDude het volgende:
Oi, vrindjes en vrindinnetjes!
Je avaquote:
Ik heb nu de begintune van Bassie en Adriaan in mijn hoofdquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef JDude het volgende:
Oi, vrindjes en vrindinnetjes!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oi to the world, and everybody wins [afbeelding]
Zolang we nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:27 schreef Teringjakkie het volgende:
Teveel smilies... bah.,
Ja! Tof hè!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je ava
Heej sweetie![]()
![]()
{HK}
Nog ff en dan ben je weer thuis
PS! Da's weer een tijdje gelêe, niet?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb nu de begintune van Bassie en Adriaan in mijn hoofd
Heej JD
Asjemenouquote:
smurf...quote:
Klopt, val niet meer zo vaak hier binnen en de laatste 2 dagen ben ik niet eens online geweestquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
PS! Da's weer een tijdje gelêe, niet?
Klus?quote:
Af en toe schakel ik even terug op ouwe layout om die übertoffe blauwe 14.gif er weer eens in te gooien.quote:
Ik heb de afgelopen twee dagen ook even een pauze gehadquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt, val niet meer zo vaak hier binnen en de laatste 2 dagen ben ik niet eens online geweest
mopperquote:
Ik had plots een levenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen twee dagen ook even een pauze gehad
Was het effe beu allemaal
Die isquote:
Doe eens niet zo eng!quote:
* heeft oude lay-out standaard aanstaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Af en toe schakel ik even terug op ouwe layout om die übertoffe blauwe 14.gif er weer eens in te gooien.
Sorryquote:
Ik vind de blauwe toffer, maar de ouwe layout een hork om mee te werken... er moet geruild worden!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
* heeft oude lay-out standaard aanstaan.
Alleen vind ik de gele PI's toffer, da's het enige nadeel eigenlijk
Nu snap ik waarom ik mij een buitenstaander voeldequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een leven is voor mensen met een leven
Hoezo een hork om mee te werken? Niks mis mee, wat mij betreftquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind de blauwe toffer, maar de ouwe layout een hork om mee te werken... er moet geruild worden!
Kom maar weer gauw terug in het warme internetnestje van Fok!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik mij een buitenstaander voelde![]()
Vind de nieuwe overzichtelijker en rustiger voor de ogenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoezo een hork om mee te werken? Niks mis mee, wat mij betreft
Ouwe lulquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Vind de nieuwe overzichtelijker en rustiger voor de ogen
Hier voel ik me idd thuisquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom maar weer gauw terug in het warme internetnestje van Fok!
Jezus wat erg
En emotie tonen zonder smileys en PI's, nog zoiets.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier voel ik me idd thuis
Weet je dat je zonder toetsenbord een conversatie moet voeren als je aan een leven deelneemt?
Ik haatquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier voel ik me idd thuis
Weet je dat je zonder toetsenbord een conversatie moet voeren als je aan een leven deelneemt?
[inkopt]quote:
En als je dat doet kijken de mensen je vaag aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:48 schreef JDude het volgende:
[..]
En emotie tonen zonder smileys en PI's, nog zoiets.
Daarom zat ik dus ook zo alleenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Dan ziet niemand toch wat je bedoelt?
Waarom valt het me nu pas op dat die smiley met zijn ogen knippertquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
En als je dat doet kijken de mensen je vaag aan![]()
Ik had hetzelfde metquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom valt het me nu pas op dat die smiley met zijn ogen knippert![]()
En toen was je bij de orthodontist dank je hans en hoorde je 'slotje' roepen.. en toen voelde je je weer thuis?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
Daarom zat ik dus ook zo alleen
Niemand begreep het als ik FiPo zei, of slotje riep
Je weet toch dat ik het niet meen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goh, je moet me wel hebben hè, vanavond
Heb je tubgirl.jpg nog geprobeerd? En hoe reageerden ze op 14.gif?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
Daarom zat ik dus ook zo alleen
Niemand begreep het als ik FiPo zei, of slotje riep
Kijk, hier word ik begrepenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
En toen was je bij de orthodontist dank je hans en hoorde je 'slotje' roepen.. en toen voelde je je weer thuis?
Tubgirl was het moment waarop mij de deur werd gewezenquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je tubgirl.jpg nog geprobeerd? En hoe reageerden ze op 14.gif?
Nietsquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk, hier word ik begrepen
Maar die orthodontist?
Wtf heeft die met ons postgedrag te maken?
Zo moeilijk kan de link tussen orthodontist en slotje toch niet zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
Maar die orthodontist?
Wtf heeft die met ons postgedrag te maken?
* Rilt *quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
NietsMaar het is in ieder geval wel in dat gene wat ze 'echte leven' noemen...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het niet meen...![]()
Hehe, en dezequote:
Monddoodquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan de link tussen orthodontist en slotje toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Hehe, en dezeknippert ook!
Trusten en sweet dreams JD en GSquote:
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat heb je nu geleerd?
Dat ik niet zo bij de pinken ben als je dacht?
Dat wist ik dan weer welquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie je nu ook dat de gewone Cheersmilie extreem knippert?
Ik ook van jouquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer wel
[..]
Ik ook van jou
Donja is een schatje en ze doet het echt erg goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:37 schreef rompompom het volgende:
[..]Met Donja alles goed ook trouwens?
Hehe! Dat is tof!quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Donja is een schatje en ze doet het echt erg goed
Heb vandaag een speelgoedbeest voor haar gekocht en dat vind ze het echt helemaal geweldig
Complete gevechten heeft ze daarmee
En vooral lachenquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe! Dat is tof!
lekker oefenen voor op straat als er een stomme hond komt!
Dat staat er helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:38 schreef Intrepidity het volgende:
Een krat per week, wel matig trouwens
jeetje. maar ik stel me niet aan, ben gewoon heel zieligquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Succes enzo
[..]
Stel je niet aan, ik moet er nog tien.
[inkopper]quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jeetje. maar ik stel me niet aan, ben gewoon heel zielig
Post even als je nog leeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:37 schreef petre86 het volgende:ik ga straks koken
eng he?
aardappelkroketjes zo los in de panen dan slavinken erbij.. en doperwtjes met worteltjes
de slavinken waren echt heerlijkquote:
Lul, je maakt me hongerig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
de slavinken waren echt heerlijk
de doperwtjes en worteltjes ook
maar die aardappelkroketjes![]()
plat! puré! raar! niet voor in de koekepan.. mar wèl lekker
( en nog wat aardappeltjes bijgebakken )
en dubbelvla als toetje
Hij zei muziek.quote:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Over 23 uur zit ik in het vliegtuig!1!!!één!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
de slavinken waren echt heerlijk
de doperwtjes en worteltjes ook
maar die aardappelkroketjes![]()
plat! puré! raar! niet voor in de koekepan.. mar wèl lekker
( en nog wat aardappeltjes bijgebakken )
en dubbelvla als toetje
Sterk!quote:
Die info had ik niet willen missen enzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:16 schreef DeLeider het volgende:
kijck eensch wat ik gekocht heb dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Die info had ik niet willen missen enzo
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:16 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef Janetje het volgende:
[..]ik had je niet eens herkend man
Gaat het om het pak of de telefoon?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:16 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Zet er eens 'meet de fokkers' opquote:
in dit geval het pak.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gaat het om het pak of de telefoon?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |