Je kan ook gewoon een normale tandenborstel kopen!quote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef rrrik het volgende:
Ze gaan spontaan aan als je het niet wilt, of na het tandenpoetsen gaan ze niet meer uit. Sinds die Advance Power apparaten op de markt zijn ben ik er niet meer blij mee. Die Ultra van vroeger die werkte altijd prima. Het bonnetje kan ik natuurlijk niet meer vindendus hop maar weer een nieuwe. Om de 4 maanden lijkt wel...
Meer mensen die deze slechte ervaring hebben?
BrauN poetst zijn tanden met wurst en gebruikt bier als mondwater.quote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
BrauN ?
Een kunstgebit moet je ook uit je mond halen om schoon te makenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb gewoon een normale tandenborstel![]()
Al die electrische dingen poetsen echt beroerd, bovendien trilt mijn gebit eruit met zo'n ding
Maar dat kan met zo'n bruistablet.... en die zijn in de regel nog niet electrischquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een kunstgebit moet je ook uit je mond halen om schoon te maken.
Die van mij is zowel van Braun als van Oral B... ProfessionalCare 7000... prima ding. Poetssessie is 2 minuten, iedere 30 seconden stopt ie even om aan te geven dat je naar een ander kwart van je mond moet.quote:
Is gewoon een kwestie van wennen. Die van mij kan trouwens ook op een zachtere stand poetsen voor de breekbaren onder ons. Enige nadelen zijn dat hij best wel lawaai maakt (en ik met m'n nachtbrakersgewoonten nog weleens om 4 uur 's nachts m'n tanden wil poetsen zonder iedereen wakker te makenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb gewoon een normale tandenborstel![]()
Al die electrische dingen poetsen echt beroerd, bovendien trilt mijn gebit eruit met zo'n ding
sonicarequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb dat electronische ding van philips gekocht, werkt perfect. misschien een optie ts?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:41 schreef Henno het volgende:
[..]
Die van mij is zowel van Braun als van Oral B... ProfessionalCare 7000... prima ding. Poetssessie is 2 minuten, iedere 30 seconden stopt ie even om aan te geven dat je naar een ander kwart van je mond moet.
[..]
Is gewoon een kwestie van wennen. Die van mij kan trouwens ook op een zachtere stand poetsen voor de breekbaren onder ons. Enige nadelen zijn dat hij best wel lawaai maakt (en ik met m'n nachtbrakersgewoonten nog weleens om 4 uur 's nachts m'n tanden wil poetsen zonder iedereen wakker te maken), en dat de tandpasta er op full speed niet echt op blijft zitten
Maar het ding poetst wel grondiger (beetje het 'polijst' gevoel bij de tandarts
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |