lastig, deze is leuker, de eerdere is mooier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind 'm eigenlijk leuker geloofik
Sorry hoor, maar als de werkdag er op zit, ben ik weg...quote:
Dan kan ik je beter horen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Iets vrolijker kijken MarjoLeuke foto ... maar uhhh ... wat heb je grote oren
![]()
Maar Grootmoeder (quote:
Hihi ...goed gezien. Stepperquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef PeRi het volgende:
Pie is dat een fitnessapparaat op de achtergrond?
De wimpers zitten al weer in het doosje en de oren liggen op mijn nachtkastje. Misschien dat ik van de week nog een poging waag...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En dan het gezicht trekken van je eerste foto![]()
Die was niet voor jou maar voor PdeHoog.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als de werkdag er op zit, ben ik weg...
Ik heb wel interesse in jouw tutorial, maar had effe geen tijd om te reageren.
Ik ga gewoon alle drie tips van jullie proberen..
PdeHoog is hier ook echt iemand waar je mod-technisch gezien, naar gaat luisteren he?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Die was niet voor jou maar voor PdeHoog.
Kennelijk werd dit gezien als spam.
Ik vind dit echt een meesterlijke foto.quote:
kop een trein met je regelsquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Hier zou ik dus nooit op stemmen.
Hij valt trouwens ook buiten de regels.
Je mag ook best normaal reageren hoor. Ik vind dit sowieso al geen gepaste opmerking, maar op een dag als vandaag kan 'm écht niet hebben. Botte lul dat je bent.quote:
Ik heb van jou nog geen inzending gezien...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Hier zou ik dus nooit op stemmen.
Hij valt trouwens ook buiten de regels.
En tot die tijd mag ik niks zeggen over anderen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen inzending gezien...
Tragisch van je omstandigheden gast, maar ik ben dat regeltjesgeneuk van je meer dan spuugbeu. Da's alles.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef k_man het volgende:
Je mag ook best normaal reageren hoor. Ik vind dit sowieso al geen gepaste opmerking, maar op een dag als vandaag kan 'm écht niet hebben. Botte lul dat je bent.
Maar goed, jij kon niet weten dat ik net terug ben van een uitvaart.
Hoe dan ook; we hebben niet voor niets de regels die we nu hebben. Als we ze toch negeren kunnen we ze beter afschaffen.
Dus zou het je wel goed uitkomen als ik voor een trein sprong....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tragisch van je omstandigheden gast, maar ik ben dat regeltjesgeneuk van je meer dan spuugbeu. Da's alles.
Met die opmerking van jou kan ik niks. Het is alleen maar negatief commentaar...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:25 schreef k_man het volgende:
[..]
En tot die tijd mag ik niks zeggen over anderen?
Een nuance: je zult van mij deze maand nog geen inzending gezien hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |