Wat moet je doen om alles zw/w te krijgen en alleen die srtik in kleur..Ik krijg dat nog niet voorelkaar in PS..quote:
er zijn verschillende mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat moet je doen om alles zw/w te krijgen en alleen die srtik in kleur..Ik krijg dat nog niet voorelkaar in PS..![]()
Twee lagen op elkaar, de bovenste z/w en dan gummen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat moet je doen om alles zw/w te krijgen en alleen die srtik in kleur..Ik krijg dat nog niet voorelkaar in PS..![]()
Ik zal het vanavond eens proberen..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
er zijn verschillende mogelijkheden.
knip de strik eruit en plak hem in een neiuwe laag.
oude laag alle saturation eruit halen.
persoonlijk knip ik de strik ruim uit, plak 'm in een nieuw venster (document)
originele plaatje omzetten naar ZW, spelen met contrast en schuifjes. Omzetten naar RGB
strikje uit het andere document terugslepen, op zijn plaatsje zetten, en dan met feather de randen verzachten zodat het vloeiend overloopt.
idem als hier boven..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Twee lagen op elkaar, de bovenste z/w en dan gummen...
lekker ding.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef Elefes het volgende:
Ja, daar sta je dan met je ideetjes...En dan wordt het niets
Om te beginnen maar 1 foto:
[afbeelding]
Iemand commentaar, tips?
Vind jij me leuk?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind 'm eigenlijk leuker geloofik
nevermind ik las iets in t begin van t topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
idem als hier boven..![]()
:edit: boven die slimme opmerking van MaRySe![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nevermind ik las iets in t begin van t topic
dan niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om je eigen forum hier niet op een dergelijke manier te spammenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:10 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zie hier: http://www.fotologie.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=10&Itemid=46
3e item.
Ja lekker. Hij vraagt hoe dat moet en ik geef hem een tutorial er over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om je eigen forum hier niet op een dergelijke manier te spammen
Lijkt wel of iemand anders zijn arm aan je lippen zitquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Een zeer bedenkelijk thema, sta er dan ook zo van te kijken vanwege jullie foto's.![]()
[afbeelding]
Hihi .. had wel gekund ja, maar dan liever wel van een andere sexe.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lijkt wel of iemand anders zijn arm aan je lippen zit
Voor anderen weet ik het niet, maar hier is het 26 graden in de kamer, duzzzz ... gewoon weinig kleren aan. Moet je je dan aankleden voor de foto's?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef Xilantof het volgende:
waarom gaat iedereen/veel mensen bloot voor dit onderwerp?
misschien als in: zelfportret = jezelf "bloot geven"?
Da's ook een idee dan, toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hihi .. had wel gekund ja, maar dan liever wel van een andere sexe.
![]()
naked chef photographer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef Xilantof het volgende:
Uiterraard en staat hier nog op stapel. Een goeie vriendin van me, heeft ontdekt wat ze met mijn camera kan doen en dan niet om er zelf steeds op te komen.quote:
Omdat ik deze als voorbeeld had, maar dat lukte niet helemaal...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef Xilantof het volgende:
Whooo!quote:Op maandag 12 september 2005 17:41 schreef Shark.Bait het volgende:
bewijs genoeg?
[afbeelding]
deze keurde ik af vanwege de foute kadering/blik...
Maar genoeg met mezelf gespeeld. Ik heb nog achterstallig werk 'liggen'
voor wat het waard is:quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef Elefes het volgende:
Ja, daar sta je dan met je ideetjes...En dan wordt het niets
Om te beginnen maar 1 foto:
[afbeelding]
Iemand commentaar, tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |