tja, dan kun je dus ook voor alle mailtje van lastminute, transavia, weekendjeweg een apart topic openen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
Van mij hoeft ie niet dicht. Als je hem open laat zullen er meer mensen op af komen dan wanneer het gepost wordt in het luchtvaartnieuws topic. Dat valt minder op dan 1 topic.
Slechts mijn mening.

Actie eindigt toch donderdag? Sluit UIO hem donderdag om 23.59 of vrijdagochtend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
tja, dan kun je dus ook voor alle mailtje van lastminute, transavia, weekendjeweg een apart topic openen.
Het gaat erom dat het geen heel speciale actie is zoals bijvoorbeeld de 100 year flight actie van twee jaar terug waarbij je voor 1,5 euro inclusief tax kon vliegen of die actie van skyeurope laatst, die ook anders was dan andere acties.

Om die reden laat ik hem voorlopig nog open. Deze topic titel trekt namelijk meer mensen denk ik dan het algemene topic.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
Van mij hoeft ie niet dicht. Als je hem open laat zullen er meer mensen op af komen dan wanneer het gepost wordt in het luchtvaartnieuws topic. Dat valt minder op dan 1 topic.
Slechts mijn mening.

Donequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef DutchTrain het volgende:
Zou je deze http://forum.fok.nl/topic/789723
willen mergen met: Brussel
zodat de nuttige info behouden blijft ?

En ook gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef DutchTrain het volgende:
idem voor:
http://forum.fok.nl/topic/798895 en
Parijs - Tips, hints, tricks, kosten, etc... #3

Ware het niet dat de topictitel niet waar is.. het is niet gratis en dat hiermee de grens met spam topics wel erg dun is naar mijn idee. (niets ten nadele van de TS overigens)quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Lucille het volgende:
Om die reden laat ik hem voorlopig nog open. Deze topic titel trekt namelijk meer mensen denk ik dan het algemene topic.

Ik ga er van uit dat het geen bewuste spam is. Het lijkt meer op de reclame slogan van de maatschappij zelf en in het topic wordt het meteen duidelijk dat er wel degelijk betaald moet worden. Echt misleiding is het niet in mijn ogen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ware het niet dat de topictitel niet waar is.. het is niet gratis en dat hiermee de grens met spam topics wel erg dun is naar mijn idee. (niets ten nadele van de TS overigens)
Anderzijds kan ik me voorstellen dat een dergelijk opvallend topic voor velen dan wel weer informatiever is als een gemiddeld TRV topic.

OKquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef Lucille het volgende:
Ik ga er van uit dat het geen bewuste spam is. Het lijkt meer op de reclame slogan van de maatschappij zelf en in het topic wordt het meteen duidelijk dat er wel degelijk betaald moet worden. Echt misleiding is het niet in mijn ogen.

Ik had het al gezien. Bedankt voor je opmerking hier.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:27 schreef i-spy24 het volgende:
Kunnen jullie de inmiddels welbekende Jedi ff waarschuwen met zijn geprovoceer zonder reden in deze thread datie met zijn gezuig moet opzouten.
Schijnbaar leert hij niets van zijn ban. Pas maar op datie niet weer van de daken schreeuwt dat het niet normaal is en mods mogen worden gelynched.

Volgens mij was ie al dicht, but if not, dan heb ik het net gedaan. Inderdaad ongepast.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Graf van Sharon bezoeken
ongepast topic

dichtquote:

Genoeg mensen hier die specifieke architectuur-reisjes maken. Het topic staat mij overigens niet in de weg. Vind het wel interessant zelfs. Maar ik heb dan ook op de 32e verdieping van een pand in Macau gewoond.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:36 schreef TC03 het volgende:
Het überhoge hoogbouw / skyline topic! #2
Kan deze ergens anders naartoe? Het heeft niks met 'travel' te maken, het gaat namelijk, zoals Bananenman zegt, totaal niet om waar ze staan. Het gaat gewoon om de bouwen, de architectuur. Heeft niks met travel te maken.

Daar gaat het topic niet over!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die specifieke architectuur-reisjes maken.
Mij wel, want in TRV bloedt mijn topic dood, omdat hier de juiste doelgroep niet aanwezig is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het topic staat mij overigens niet in de weg. Vind het wel interessant zelfs. Maar ik heb dan ook op de 32e verdieping van een pand in Macau gewoond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |