Ik zou m'n rijbewijs verbranden.quote:Op maandag 12 september 2005 11:37 schreef rzanden het volgende:
Stel je bent met 90 km/u langs een flitspaal gereden op een weg waar de toegestane snelheid slechts 50 km/u is. De acceptgiro komt een paar weken later maar je hebt eigenlijk helemaal geen zin om dit te betalen? Wat zou jij er voor over hebben, of voor willen doen om deze bekeuring niet te hoeven betalen? Graag jullie reacties
Wie post er onder jouw account? Jij had toch zo'n hekel aan die smiley?quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 11:47 schreef rzanden het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meer van wat je zou doen en dat de boete dan voor je betaald zou worden? Zou je op je nuchtere maag een bordje vol met meelwormen eten en als je die op hebt dat je boete betaald wordt bijvoorbeeld
Tip: betalen. In theorie zouden ze je rijbevoegdheid mogen intrekken. Als je dit tot een gerechtelijke procedure zou laten komen ben je die dan alsnog kwijt denk ik.quote:Op maandag 12 september 2005 11:37 schreef rzanden het volgende:
Stel je bent met 90 km/u langs een flitspaal gereden op een weg waar de toegestane snelheid slechts 50 km/u is. De acceptgiro komt een paar weken later maar je hebt eigenlijk helemaal geen zin om dit te betalen? Wat zou jij er voor over hebben, of voor willen doen om deze bekeuring niet te hoeven betalen? Graag jullie reacties
jeez wat kan iets onduidelijk brengenquote:Op maandag 12 september 2005 11:47 schreef rzanden het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meer van wat je zou doen en dat de boete dan voor je betaald zou worden? Zou je op je nuchtere maag een bordje vol met meelwormen eten en als je die op hebt dat je boete betaald wordt bijvoorbeeld
Van die palen hebben ze die in een database. En voor dit bedrag doen ze wel wat moeite, 40km/u te hard is 240 euro. Bron: http://www.openbaarministerie.nl/boetebase/tabel/tab_003.htmquote:Op maandag 12 september 2005 12:20 schreef -Lay-Z- het volgende:
Dit brengt veel administratief papierwerk met zich mee waardoor ze je boete dan meestal laten voor wat het is.
tuurlijkquote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef rzanden het volgende:
Dus jullie zouden allemaal gewoon je boete willen betalen en er niet iets voor willen doen zodat iemand anders de boete voor je gaat betalen?
Nee, gewoon voorkomen, veel beter dan genezenquote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef rzanden het volgende:
Dus jullie zouden allemaal gewoon je boete willen betalen
Tjonge 90 euro?quote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef rzanden het volgende:
Dus jullie zouden allemaal gewoon je boete willen betalen en er niet iets voor willen doen zodat iemand anders de boete voor je gaat betalen?
hehe, ok 240 euroquote:
SMS PROGRAMMA-IDEE AAN naar 3456 en wie weet bereikt het Talpaquote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef rzanden het volgende:
Het zou toch leuk zijn als er een programma op tv komt dat jouw boete wil betalen als jij een tegenprestatie levert?
Dat is pas het eerste antwoord wat er is gepost, andere mensen nog suggesties?quote:Op maandag 12 september 2005 13:19 schreef Skorpija het volgende:
Ik zou best een uurtje WC's willen schoonmaken voor 240 euro![]()
Dat is geen tegenwerkenquote:Op maandag 12 september 2005 14:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
SMS PROGRAMMA-IDEE AAN naar 3456 en wie weet bereikt het Talpa
Denk dat zo'n programma gelijk verboden zou worden omdat het justitieel apparaat zou tegenwerken, en dat is strafbaar.
het kan toch ook een mobiele flitspaal geweest zijn?quote:Op maandag 12 september 2005 11:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tip: betalen. In theorie zouden ze je rijbevoegdheid mogen intrekken. Als je dit tot een gerechtelijke procedure zou laten komen ben je die dan alsnog kwijt denk ik.
Overigens belachelijk wat je hebt gedaan, want:Of je kende de buurt en wist dat je er makkelijk 90 kon rijden. Dan is het dom want dan had je kunnen weten dat er een flitspaal stond.
Of je kende de buurt niet, en wist dus ook niet dat er een flitspaal stond. Dan weet je dus ook niet of er ineens een flitspaal kan staan, terwijl je die wel kan verwachten. Bovendien weet je dan ook niet wat er allemaal voor ongelukken kunnen gebeuren met die snelheid.
Die is dan weer minder origineel en ook niet leuk voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:58 schreef IkWasHier het volgende:
Schuilen onder de tafel als de deurbel gaat![]()
Gekke dingen doen voor 150 euroquote:Op woensdag 28 september 2005 08:46 schreef rzanden het volgende:
Dit hele idee was een concept voor een nieuw televisieprogramma, blijkbaar zou er niet veel animo voor zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |