Marja Kik in Utrechtquote:Op maandag 15 mei 2006 20:27 schreef Nonneke het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede schildpadden-dokterHeeft iemand een suggestie ? het liefste omg. Flevoland
Doorsnijden en de ringen tellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb 2 luipaardgekko's waarvan ik inmiddels weet dat ze 20 jaar kunnen worden.
Ze heeft laatst een sectie op een gifkikker van mij gedaan, erg aardig kwam ze op mij over. Haar naam hoor ik bij veel mensen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:48 schreef Uhmmie het volgende:
ik heb de naam wel vaker gehoord inderdaad aneurism
dat is meestal wel een goed punt
jups... hele fijne manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef VeerMans het volgende:
Marno Wolters
Dierenkliniek europaplein is ook goed
In rdam kan je ook naar Pays, dierenartspraktijk hillegersbergquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:30 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
jups... hele fijne man
ben in staat om er voor naar amsterdam te rijden vanaf rotterdam
zowel voor reptielen als normale huisdieren trouwens
ben er met mijn kat ook weleens geweest.. en ik kwam bjina met een warm gevoel weer naar buiten
en een bijzodner prettig gevoel in mn portemonnee ook trouwens
60e armer.. maar wel 3 kwartier binnen geweest
en bovendien goed behandeld en heel veel informatie en een goed advies gekregen
Vrijdag ben ik vrijquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:26 schreef Uhmmie het volgende:
hmm waarom ga je vrijdag?
dat is in eider geval niet diegene die vlakbij mij zit
doet ze alleen normale huisdieren of ook onze exotischere vriendjes
ik hou het voor de katten maar even op dierenkliniek walenburg
erg coole dierenarts met veel verstand van zaken
en een voorliefde voor abessijnen.. das wel leuk gezien ik die ook heb
(nahja.. + 2 htkjes)
Mijn kameleon (pardalis) heeft last van pokken, al een tijdje (al eerder langs geweest) maar hij lijkt er nu echt last van te hebben. Hij pakt geen grote prooien meer, eet slecht en het lijkt erop of de pok door zijn kaak heenkomt. Ik zie het niet zo rooskleurig inquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:32 schreef Uhmmie het volgende:
ik bedoelde meer wat er mis is met je beestje
en met wat voor beestje
ik ben overigens ook lekker vrij vrijdag
lang leve de overheid
Al een week of 2-3 slecht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:15 schreef Aneurism het volgende:
Hoe lang eet deze al niet meer?
Nog steeds hetzelfde, ik heb nou antibiotica en hij heeft een injectie gekregen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef Uhmmie het volgende:
hoe is het met je kameleon veermans?
tweakdsl: nice geshopt! plaatjes?
(waar heb je ze vandaan? was het beursweekend toevallig? ik vergeet die dingen steeds maar moet eigenlijke cht even)
Foto's zouden idd leuk zijn. Al die tinc morphs zijn niet te onthouden dus ik heb geen idee hoe je beestjes eruit zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:39 schreef Aneurism het volgende:
Woehoe:
Heb afgelopen zaterdag 4 oranje terribilis gekocht en 2 Tinctorius brazil. Als ik een foto camera heb dan plaats ik een foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |