En een kutstad om in te werken.quote:Op maandag 12 september 2005 09:29 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
Het is ook een kut stad om in te wonen![]()
daar ben ik in die 7 maanden dat ik in almere werk ook achter gekomen, je moet hier niet van A naar B maar van A naar Z zonder ook maar een letter over te slaanquote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
En dan die slogan: In Almere kan het
jazeker hier kan alles, geloof me
ik weet de weg hier inmiddels dus wel aardig. Maar ze waren vrijdag klaar met het eerste deel van de hogering, en met het laatste deel zouden ze 1 oktober pas beginnen. Zijn die eikels vandaag al begonnen.quote:Op maandag 12 september 2005 09:40 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
moet ik toch even om lachen maar je hebt helemaal gelijk, alles is hier afgesloten en als je de weg niet weet kom je er ook niet
weet je de weg wel kom je er ook niet
![]()
Almere Stad in het WTCquote:Op maandag 12 september 2005 10:04 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
Als het goed is word het deze week helemaal afgesloten, waar werk je, in welk deel?
Nee ligt midden in de stad bij het centraal station, normaal gesproken ga ik bij buiten oost de A6 af en dan over de buitenring en de hogering en dan via de markerdreef en de spoordreef naar de p.j. oudwegquote:Op maandag 12 september 2005 10:11 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
dat ligt langs de snelweg toch? arme jij, dan moet je over de veluwedreef die ook afgesloten is
hmmm.. .ja eigenlijk welquote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
gelukkig is het maar tijdelijk...succes voor de komende tijdmaar moet je niet werken
![]()
Als ze Almere gaan overdekken wil ik ook wel met de fiets.quote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef NiTiN het volgende:
almere is best okemet fiets ben je vaak sneller dan met de auto
goed voor de luei reetkeverts.
ik zit ook in het wtc(maar nu niet.)
zwarte of witte toren?quote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef NiTiN het volgende:
Conclusie; TS woont aan de verkeerde kant van de stadquote:Op maandag 12 september 2005 09:24 schreef Dreammaster het volgende:
Ze hebben die stad zo gebouwd dat je de halve stad door moet om ergens te komen, en als ze dan ergens bezig zijn staat de hele stad vast waardoor je door die andere helft van de stad moet om op dezelfde plek te komen.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 09:44 schreef Dirktator het volgende:
Geheel Flevoland weer onder water zetten...nergens voor nodig zo'n nieuwe provincie!
Scherp hoorquote:Op maandag 12 september 2005 09:44 schreef Dirktator het volgende:
Geheel Flevoland weer onder water zetten...nergens voor nodig zo'n nieuwe provincie!
Zwart (ja dan weet je al genoeg he, studentquote:
Het is gewoon een bijelkaar geraapt zooitje, ze pleuren overal huizen neer om maar bij de 5 grootste steden te kunnen horen.quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef Komakie het volgende:
Je kunt het niet eens een stad noemen. Meer gewoon een zooitje huizen bij mekaar... (en nee dan is het nog niet gelijk een stad)
woon gelukkig niet in dat dorpquote:Op maandag 12 september 2005 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Conclusie; TS woont aan de verkeerde kant van de stad
zijn ze bij afslag almere stad nog met dat kruispunt bezig, anders ga ik morgenochtend daar langsquote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef TijnIIE het volgende:
@ Dreammaster: Als je naar het Alnovum wilt zonder over de Hogering (afgesloten) of Veluwedreef (kutweg) te gaan, pak dan de afslag Stedenwijk / Almere Haven, ga bij stoplichten linksaf en verder op de parallelrijbaan langs de A6, daarna rechtsaf Havendreef op, bij T-splitsing rechtsaf Stedendreef op, volg tot de spoorbaan en bij die stoplichten weer rechts, rechtdoor langs het spoor en je rijdt tegen het Alnovum op.
* TijnIIE zit ook @ Alnovum
Woonplaats: Jourequote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
woon gelukkig niet in dat dorp![]()
In de grote stad Joure daarentegen is het natuurlijk altijd gezelligquote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
woon gelukkig niet in dat dorp![]()
Ik reed gister op de A6, stond een bord dat de Veluwedreef (afslag Almere-Stad) variabel was afgesloten ofzo, vage tekst, reed er ook vrij snel langs, ik adviseer Almere-Stad Oost - Hagevoortdreef of Almere Haven - Havendreef te nemen.quote:Op maandag 12 september 2005 18:53 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
zijn ze bij afslag almere stad nog met dat kruispunt bezig, anders ga ik morgenochtend daar langs
daar stond volgens mij van die van 21.30 tot 6.00 uur afgesloten is ofzo.quote:Op maandag 12 september 2005 18:58 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Ik reed gister op de A6, stond een bord dat de Veluwedreef (afslag Almere-Stad) variabel was afgesloten ofzo, vage tekst, reed er ook vrij snel langs, ik adviseer Almere-Stad Oost - Hagevoortdreef of Almere Haven - Havendreef te nemen.
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 12 september 2005 19:06 schreef itsalex het volgende:
Ik ben er een keer geweest. Wat een ellende hou maar op. Dat mensen leuk vinden om daar te wonen en mijn familie van mijn vriendin vind het zo'n hoogtepunt om naar Amsterdam te komen. Want dat loopt allemaal zo soepel met die trein en zo makkelijk lopen en lekker een 1 uur(en als het tegen zit ben je 2 uur bezig(geeft niet tijd genoeg)) reizen. Lekker tot rust komen. Alles was daar ook zo lekker goedkoop(vooral het treinabo voor de hele familie).
Toen gingen we eten in het centrum. Ik zeg: "zijn we er al in dit gat". Dat bleek het centrum te zijn waar je kon ff een hapje eten en uitkijken op modern almere(de moderne haven(echt sfeerloos). Ben maar ff snel naar de mac gereden na het eten(was trouwens tot 11 uur open(wat een achtelijke tijd voor zaterdag). Nou op de terugweg viel ik achter het stuur bijna in slaap vanwege de polder op die A6 totdat ik een KLPD zag. Nou wat was ik blij dat ik terug was in de bewoonde wereld(ofwel niet lullig bedoelt weer terug was in de randstad).
klopt, de terugweg heb ik altijd nog over de hogering gekund.quote:Op maandag 12 september 2005 19:09 schreef TijnIIE het volgende:
Veluwedreef is kutweg, maar je komt tenminste op je bestemming
Terug naar huis kun je als het goed is de Hoge Ring wel pakken vanaf Markerdreef richting Buitenring (andere kant op is dicht tussen Markerdreef en Karperweg en die weg + kruising bij Karperweg (Afslag Waterwijk) is afgesloten tot 1 oktober)
De nieuwe deklaag wordt wel mooi
En als je nou de volgende afslag neemt? Voor de derde keer alquote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
klopt, de terugweg heb ik altijd nog over de hogering gekund.
de keuze zal morgenochtend wel op de veluwedreef vallen denk ik flitspalen/stoplichten![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:20 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
En als je nou de volgende afslag neemt? Voor de derde keer al
I love 80 km/uurquote:Op maandag 12 september 2005 19:21 schreef 2609 het volgende:
Gaan jullie me nou vertellen dat de hele hoge ring nu afgesloten is, dat is mn circuit verdomme?? paar dagen geleden kon je nog wel vanaf de richting muziekwijk naar almere buiten komen en nu dan ???
je kan dr ook best 200 rijden hoorquote:Op maandag 12 september 2005 19:28 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
I love 80 km/uur
Je kunt wel naar Almere Buiten, maar je zult terug moeten over de A6 of binnendoor door het centrum.
das de waddendreefquote:Op maandag 12 september 2005 19:28 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
I love 80 km/uur
Je kunt wel naar Almere Buiten, maar je zult terug moeten over de A6 of binnendoor door het centrum.
Edit: @ Dreammaster: het is 1 afslag verder, parallelrijbaan op, rechtsaf de Gooise Kant in (Havendreef), doorgaan tot je niet meer verder kunt, daar weer rechtsaf (Stedendreef), eerste afslag meteen na het spoor weer rechtsaf en stukkie het spoor volgen (weet niet hoe die weg heet).
Yep, en langs de A6 en Mac op de parallelrijbaan rijden (omdat ze bij Gooise Kant geen afslag hebben gemaaktquote:Op maandag 12 september 2005 19:36 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
das de waddendreef
dus dan moet ik er bij die mcdonalds af bij afslag 4 almere haven
Bij die plek waar ze nu een flitspaal hebben neergezet (ik woon er vlak achter) lag iedere maand wel een nieuw bosje bloemen.quote:je kan dr ook best 200 rijden hoor
dat word dus een stukje file-rijden, toen ik net in almere werkte nam ik altijd afslag 5 almere stad (omdat de routeplanner dat aangaf, maar ja toen moest ik ook ergens linksaf waar dat niet kon omdat er zo'n k*t busbaan was) toen stond ik vaak 2 kilometer voor de afslag al in de filequote:Op maandag 12 september 2005 19:41 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Yep, en langs de A6 en Mac op de parallelrijbaan rijden (omdat ze bij Gooise Kant geen afslag hebben gemaakt)
[..]
Die plek waar ze nu een flitspaal hebben neergezet (ik woon er vlak achter) lag iedere maand wel een nieuw bosje bloemen.
Je moet ook wel stoppen voor het rode licht natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2005 19:41 schreef TijnIIE het volgende:
Bij die plek waar ze nu een flitspaal hebben neergezet (ik woon er vlak achter) lag iedere maand wel een nieuw bosje bloemen.
Zo logisch is dat dus niet voor sommige mensenquote:Op maandag 12 september 2005 19:51 schreef 2609 het volgende:
[..]
Je moet ook wel stoppen voor het rode licht natuurlijk![]()
Zal niet aan zijn familie hebben gelegen, Almere heeft absoluut geen sfeerquote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef TijnIIE het volgende:
En dat er geen sfeer was ligt waarschijnlijk aan je familie
jawel maar nu nog in afwachting van een screening en pasjes (voor mn medestudent). dan kunnen we daar ook wat makkelijker op locatie werken.quote:
Wat voor opdracht ga je doen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef NiTiN het volgende:
[..]
jawel maar nu nog in afwachting van een screening en pasjes (voor mn medestudent). dan kunnen we daar ook wat makkelijker op locatie werken.![]()
wij doen het op schiphol, in opdracht van de luchthavenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:21 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Wat voor opdracht ga je doen?
Ik zit in Lelygat, Comakertje 4, vanavond propedeuseuitreiking![]()
Net zoiets als talpa ofzo... kunstmatige kutkwaliteit..quote:Op maandag 12 september 2005 09:44 schreef Dirktator het volgende:
welke niet?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef NiTiN het volgende:
welke wijk?
Hier ook derde jaar, maar ik miste alleen nog Java uit de propedeuse en herkansing was pas periode 4 van jaar 2quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:10 schreef NiTiN het volgende:
[..]
wij doen het op schiphol, in opdracht van de luchthavencomaker 1. check comakersite maar
uitreiking? had ik na het 1e jaar al gehad. Nu 3e jaar.
ontopic: Almere is niet zo kut hoor![]()
tsja, alle paupers willen naar plaats van afkomst hequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:37 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
hier staat de halve wijk te koop, dat moet toch wel wat zeggen en het is niet eens zo'n erge tokkiewijk maar wij hopen zeer snel weg te zijn hier![]()
Maar de opdracht heb je wel gevonden?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:24 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Hier ook derde jaar, maar ik miste alleen nog Java uit de propedeuse en herkansing was pas periode 4 van jaar 2![]()
edit: gekeken op comakersite, ken je niet
ps: welke wijk?![]()
Ik moest er ff over nadenkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een kick van 5 maanden en dan zo'n geweldige reatie![]()
Whehehehequote:Op maandag 12 september 2005 11:03 schreef Samcali het volgende:
En Almere heeft de betaald voetbalclub FC Omniworld (stijf onderaan met 1 puntje uit 7 wedstrijden)
Klinkt heel erg bekend...was daardoor een half uur te laat bij een presentatie.quote:Op maandag 12 september 2005 09:24 schreef Dreammaster het volgende:
Ze hebben die stad zo gebouwd dat je de halve stad door moet om ergens te komen, en als ze dan ergens bezig zijn staat de hele stad vast waardoor je door die andere helft van de stad moet om op dezelfde plek te komen.![]()
![]()
eerder vertrekken n00bquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:44 schreef nlboy het volgende:
[..]
Klinkt heel erg bekend...was daardoor een half uur te laat bij een presentatie.![]()
En nog is het een kutstadquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef NiTiN het volgende:
[..]
eerder vertrekken n00b![]()
![]()
almere heeft 5 treinstations en een redelijk goed busnetwerk. Geen reden om te laat te komen dus.![]()
Eens is met broer.... Of je weet de weg gewoon niet, dus ga je eerst verdiepen in de gang van zaken, en dan pas klagenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef NiTiN het volgende:
[..]
eerder vertrekken n00b![]()
![]()
almere heeft 5 treinstations en een redelijk goed busnetwerk. Geen reden om te laat te komen dus.![]()
Hoe spreek je dat uit ?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef Providentia het volgende:
Weet je wat pas een kutstad is?
Joure
BLEGH
Voor het grootste gedeelte mee eens, maar heb je het nieuwe centrum al gezien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het is een stad zonder verhaal, zonder karakter en het is ruimtelijk erg slecht ingericht.
Daarmee voldoet het in mijn ogen ook aan het predikaat 'kut stad'.![]()
Hoe kun je zoiets nou over Lelystad zeggen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:02 schreef Aurelianus het volgende:
Het is een lelijke stad en een broeiplaats voor ongeïnspireerde nederhopartiesten. Ik sluit me aan bij de suggestie van Dirktator, de rest van Flevoland is namelijk geen haar beter.
Klopt, gisteren avond beetje rondgelopen @ nieuwe centrum, en het ziet er allemaal top uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Puike foto's van de groeiende gemeente van Nederland.
Almere.![]()
omgquote:Op donderdag 13 april 2006 20:02 schreef Urvin het volgende:
Almere is OK, om te wonen....
Niet om te stappen..........
Ja ik was ook gister in het nieuwe centrum, ziet er wel dope uit en de winkels zijn wel groot.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Klopt, gisteren avond beetje rondgelopen @ nieuwe centrum, en het ziet er allemaal top uit
[..]
omg
Jij ook hier![]()
Yes, Filmwijk Noord, vlakbij het centrum .quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:51 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ja ik was ook gister in het nieuwe centrum, ziet er wel dope uit en de winkels zijn wel groot.
Trouwens die wijkfoto's zijn toch ergens genomen in Filmwijk?
De mac is tot 4 uur open gekquote:Op maandag 12 september 2005 19:06 schreef itsalex het volgende:
Ik ben er een keer geweest. Wat een ellende hou maar op. Dat mensen leuk vinden om daar te wonen en mijn familie van mijn vriendin vind het zo'n hoogtepunt om naar Amsterdam te komen. Want dat loopt allemaal zo soepel met die trein en zo makkelijk lopen en lekker een 1 uur(en als het tegen zit ben je 2 uur bezig(geeft niet tijd genoeg)) reizen. Lekker tot rust komen. Alles was daar ook zo lekker goedkoop(vooral het treinabo voor de hele familie).
Toen gingen we eten in het centrum. Ik zeg: "zijn we er al in dit gat". Dat bleek het centrum te zijn waar je kon ff een hapje eten en uitkijken op modern almere(de moderne haven(echt sfeerloos). Ben maar ff snel naar de mac gereden na het eten(was trouwens tot 11 uur open(wat een achtelijke tijd voor zaterdag). Nou op de terugweg viel ik achter het stuur bijna in slaap vanwege de polder op die A6 totdat ik een KLPD zag. Nou wat was ik blij dat ik terug was in de bewoonde wereld(ofwel niet lullig bedoelt weer terug was in de randstad).
Is de winkel genaamd THNX nou eindelijk eens open?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst die nieuwe centrum in geweest en het is echt heel leuk geworden.
volgens mij niet,quote:Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Is de winkel genaamd THNX nou eindelijk eens open?
Een dope winkel met puike merkkleden.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:01 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
volgens mij niet,
ik dacht dat ze nog bezig waren, wat voor winkel is het eigenlijk?
okay ik had er nog nooit van gehoord, maar ja vandaag was dus de officiele opening van het stadshart.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:02 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Een dope winkel met puike merkkleden.
30 April gaat The Factory open, rond die tijd dus.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:06 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
okay ik had er nog nooit van gehoord, maar ja vandaag was dus de officiele opening van het stadshart.
allemaal mensen in pak enzo, wel grappig om te zien, maar zag er erg leuk uit.
weet je wanneer het helemaal af moet zijn?
ja ik zag dus allemaal mensen in pak uit utopolis lopen naar la place waar ze bezig waren tientallen glazen te voorzien van champagne. ik vroeg aan een fotograaf wat er aan de hand was en ze zei dus officiele opening.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:53 schreef rrrik het volgende:
22e is de officiele opening toch?
Nee, daar ligt alleen alles open op de Markt, rijden alle bussen te laat, en zetten die kutmarktlui hun vrachtwagen midden op de weg zodat ik naar het station kan lopen.quote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ja duh, Maastricht is niet voor niets de beste stad van NL daar heb je zoeen noob dingen allemaal niet
Dus je basseert je conclusies op "Ik kom er altijd langs"quote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kom er altijd langs met de trein als ik naar m'n broer in Lelystad en Almere is echt een godverlaten gat (vooral Alm. Buiten) waar ik niet dood gevonden zou willen worden.
En al die Import-Amsterdammers he?
Gozerquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Klopt, gisteren avond beetje rondgelopen @ nieuwe centrum, en het ziet er allemaal top uit
[..]
omg
Jij ook hier![]()
Geinig, ik zit ook in 't WTCquote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef NiTiN het volgende:
Voor de belangrijke mensen ja :S (dacht altijd dat de bewoners van de stad de belangrijke mensen waren maar blijkbaar niet :S).quote:Op donderdag 20 april 2006 12:48 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
ja ik zag dus allemaal mensen in pak uit utopolis lopen naar la place waar ze bezig waren tientallen glazen te voorzien van champagne. ik vroeg aan een fotograaf wat er aan de hand was en ze zei dus officiele opening.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:35 schreef nlboy het volgende:
Grappig ik studeer misschien ook binnenkort in WTC Almere.![]()
Wat is het toch bij de winkelcentrum CS Almere Centrum toch erg lelijk.![]()
Dood, echt hartstikke dood moet diegene die dat verzonnen heeft. Echt prettig als je op de vaart werkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef Dreammaster het volgende:
*kick*
hoe halen ze het in hun hoofd om tegelijkertijd met de hogering en de tussenring beizg te gaan
weet jij hoe lang ze nog met de hogering bezig zijn? het is echt een drama.. gistermiddag maar over de dijk richting lelystad gegaan omdat je anders almere niet uit kwamquote:Op woensdag 14 november 2007 10:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dood, echt hartstikke dood moet diegene die dat verzonnen heeft. Echt prettig als je op de vaart werkt.
Nee, ze zijn bang voor vliegtuigen als ze hoger gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 10:34 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]Een WTC met 8 verdiepingen. Als ze hem hoger bouwen zakt hij weg in de grond.
Hogering tot de 30e. De tussenring weet ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
weet jij hoe lang ze nog met de hogering bezig zijn? het is echt een drama.. gistermiddag maar over de dijk richting lelystad gegaan omdat je anders almere niet uit kwam
damn... tussenring zijn ze net mee begonnen, dus dat zal nog wel even durenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hogering tot de 30e. De tussenring weet ik niet.
Net als diegene die eerst bij litaratuurwijk een geluidswal neerzet waardoor er 2 jaar een wegversmalling is en nu weer omdat er op dezelfde plek een viaduct wordt aangelegd.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dood, echt hartstikke dood moet diegene die dat verzonnen heeft. Echt prettig als je op de vaart werkt.
Echt, logistiek gezien zijn het een stel complete klapmongolen daar bij de gemeente.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Net als diegene die eerst bij litaratuurwijk een geluidswal neerzet waardoor er 2 jaar een wegversmalling is en nu weer omdat er op dezelfde plek een viaduct wordt aangelegd.![]()
Klapperjosti![]()
![]()
Ja idd... een tijdje terug gingen ze midden in de ochtendspits de bermen van de hogering maaien, zodat er een tractor half op de weg rijdt met -5 km/hquote:Op woensdag 14 november 2007 14:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Echt, logistiek gezien zijn het een stel complete klapmongolen daar bij de gemeente.
Idd dat dan weer wel,, maar wat te denken van het ziekenhuis hey? Totaal onbereikbaar wegen der naartoe zitten helemaal vast op sommige dagen, echt op een heel onlogische plek gezet en nu gaan ze nog uitbreiden ook hehehequote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De infrastructuur binnen de gemeentegrenzen is uitermate puikend. Neem een voorbeeld aan de busbanen.![]()
Jammer alleen dat ze om het half jaar weer gaan verbouwen aan hun schitterende infrastructuur.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De infrastructuur binnen de gemeentegrenzen is uitermate puikend. Neem een voorbeeld aan de busbanen.![]()
Nee hoor... en het IIE is/gaat daar wegquote:Op donderdag 15 november 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
De mensen die op het WTC werken, werken toch niet bij het IIE he?
IIE krijgt een nieuw pand tussen het stadhuis en het ziekenhuis, ook de pabo, OIT en small business en retail management komen erin.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
Volgens mij is het nog niet weg, maar waar gaat het naar toe dan? Weer naar de HvA?
Ja ik moet een graftyfesend omrijden om bij m'n zus te komen. Ik doe er godverklere 15 minuten over terwijl ik normaal binnen 5 minuten daar ben. Klerelijers.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef Dreammaster het volgende:
*kick*
hoe halen ze het in hun hoofd om tegelijkertijd met de hogering en de tussenring beizg te gaan
Zeg josti, als je had gezocht had je hotel ANNO gevonden.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Icefire het volgende:
Almere heeft geen sfeer, niets te beleven. Heb er 2 weken in een 'hotel' gezeten. Het enige 'hotel' dat ze hebben is het Bastion.
Het centrum is steriel de mensen zijn stug, ook ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Gast, dat wist ik geeneens, grappigquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
IIE krijgt een nieuw pand tussen het stadhuis en het ziekenhuis, ook de pabo, OIT en small business en retail management komen erin.
Volgens mij heb ik je dat nog verteld toen we comaker liepenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, dat wist ik geeneens, grappig
Ehr??? Ik mis hier duidelijk ietsquote:Op zondag 18 november 2007 13:09 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je dat nog verteld toen we comaker liepen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:27 schreef Skaai het volgende:
Maar toch hou ik van Almere in al mijn lelijkheid.
jij WOONT in almerequote:Op donderdag 22 november 2007 01:21 schreef yootje het volgende:
Zeikerds, hier komt letterlijk elke 7 min een bus, waarom je in godsnaam de auto zou moeten nemen is mij een raadsel.
Hmmzz, tijdje geleden ongeluk gehad en die ambulance reed gewoon over de busbaan en kwam er best gauw.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef DAMH het volgende:
[..]
Idd dat dan weer wel,, maar wat te denken van het ziekenhuis hey? Totaal onbereikbaar wegen der naartoe zitten helemaal vast op sommige dagen, echt op een heel onlogische plek gezet en nu gaan ze nog uitbreiden ook hehehe
gemeentequote:Op maandag 19 november 2007 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr??? Ik mis hier duidelijk iets
U is?
Bedankt voor het advies, maar de mensen die een keuze hebben kwamen toch al niet naar Almerequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef CasTele het volgende:
Ik bedoel: er valt weinig te beleven. Centrum almere is om depressief van te worden. Alle huizen lijken op elkaar. Weinig te beleven. Ik woon gelukkig in Haven, wat nog enigzins te pruimen is. O ja en met een beetje fantasie kun je genieten van de natuur.
Voor de rest mensen: STAY AWAY
Wat hij zegt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |