abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34751233
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef -Dries- het volgende:
Vergeet vooral geen root beer of rode liquorice te proeven!
Rootbier is NIET TE ZUIPEN... ik heb het 1x geprobeerd... heb 1 uur liggen te hyperventileren.
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 5 februari 2006 @ 09:03:01 #252
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_34751896
Vriend van me kocht ooit Root Beer met de gedachte dat het echt bier was, en niet een goor anijsdrankje. Dat gezicht van hem toen. :')
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 5 februari 2006 @ 09:55:44 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34752149
Root Beer....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 5 februari 2006 @ 11:10:34 #254
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_34752956
quote:
Op zondag 5 februari 2006 09:55 schreef maartena het volgende:
Root Beer....
Hoe kunnen jullie niet van root beer houden??? Arme mensen....

Root Beer float helemaal lekker

Maartena en Vampier, jullie kennen de crispy cream donuts wel denk ik toch?
Waar kon je die ook al weer halen??? Was niet bij de Vons maar bij duurdere supermarkt dacht ik.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_34755404
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:10 schreef Pat-man het volgende:

Ik ken wel krispy kremes
  zondag 5 februari 2006 @ 13:09:36 #256
69307 Pat-man
pi_34756352
kan ook dat je het zo spelt... heb de verpakking niet gezien toen
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
  zondag 5 februari 2006 @ 13:55:11 #257
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34758368
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 6 februari 2006 @ 00:16:39 #258
69307 Pat-man
pi_34780958
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:55 schreef fanneke het volgende:
[afbeelding]

dat moeten ze zijn ja....
  maandag 6 februari 2006 @ 11:26:49 #259
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34788757
Heeeerlijk topic, geweldig al die verhalen en prachtige foto's!! Krijg hierdoor nog meer zin in mijn vakantie!!
Vriend en ik vertrekken 6 augustus van dit jaar voor 10 dagen naar Los Angeles, we zitten in hotel Queen Mary (in het schip dus, wat ze deels hebben omgebouwd tot hotel ) We gaan veel met de metro reizen en willen zo veel mogelijk zien, maar dat moet lukken in die 10 dagen.
Daarna gaan we met de bus naar Las Vegas voor de laatste 3 nachten en we zullen daar gaan trouwen in het geheim

Ik ben 1x eerder een paar daagjes in LA geweest en altijd geroepen dat ik weer terug wou, en nu gaat het dan eindelijk gebeuren!!!
Foto's enzo komen hier natuurlijk te staan, tot die tijd post en lees ik mee hier.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 6 februari 2006 @ 14:40:03 #260
62913 Blik
The one and Only!
pi_34794237
Ik vond Root Beer dus ook echt niet te zuipen, heb een 2 literfles door de gootsteen gespoeld, echt ranzig. Wat wel lekker is zijn de enorme hoeveelheden Gatorade die je kunt kopen bij de supermarkt. Ik vond Mountain Dew ook wel lekker, maar moest wel even wennen aan het smaakje

en ik kreeg zaterdagavond gewoon heimwee naar San Fransisco, tijdens het nummer van de Global Deejays, wat zou ik graag terug willen
pi_34795113
Mooie foto's Pat-Man (beetje laat maar toch)! Ik heb (bijna) elke dag heimwee naar San Francisco....
Mountain Dew vind ik trouwens erg lekker itt rootbeer, wat is dat spul ranzig zeg!
Innepin, vermaak je je nog daar? Ene dag dat ik in Santa Cruz was bij die boardwalk was t trouwens fokked up weather, regen regen en nog meer regen.
pi_34803668
Mensen die niet van root beer houden..

* innepin slurpt nog lekker door aan haar blikje Barq's...

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_34803700
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Smeich het volgende:
Mooie foto's Pat-Man (beetje laat maar toch)! Ik heb (bijna) elke dag heimwee naar San Francisco....
Mountain Dew vind ik trouwens erg lekker itt rootbeer, wat is dat spul ranzig zeg!
Innepin, vermaak je je nog daar? Ene dag dat ik in Santa Cruz was bij die boardwalk was t trouwens fokked up weather, regen regen en nog meer regen.
Ha, was het maar waar dat ik nog in SC zat. Ik ben al sinds 24 januari terug in Nederland, en zal voorlopig wegens ernstig geldgebrek ook niet terug gaan.

ik mis m'n vriendje
  maandag 6 februari 2006 @ 19:29:31 #264
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34804206
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef MevrouwKoRn het volgende:
...we zitten in hotel Queen Mary (in het schip dus, wat ze deels hebben omgebouwd tot hotel ) We gaan veel met de metro reizen en willen zo veel mogelijk zien, maar dat moet lukken in die 10 dagen.
Daarna gaan we met de bus naar Las Vegas voor de laatste 3 nachten en we zullen daar gaan trouwen in het geheim
Long Beach
Mooi boot is het, helaas alleen van buiten gezien. Hadden niet echt veel zin meer om nog veel te doen op de laatste dag, maar vanaf daar met de metro naar Hollywood lijkt me cool.

Metro
... beetje locals kijken
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:25:46 #265
69307 Pat-man
pi_34808618
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef innepin het volgende:
Mensen die niet van root beer houden..

* innepin slurpt nog lekker door aan haar blikje Barq's...

Helemaal met je eens!!!!
  maandag 6 februari 2006 @ 21:29:28 #266
69307 Pat-man
pi_34808796
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Smeich het volgende:
Dank je!

Regen in SC??? Hoe krijg je dat voor elkaar??? Stond niet een of andere indiaan daar regendans te doen ofzo?
Echt jammer voor je! Is daar zo mooi (met mooi weer ).

Welke attracties zijn de mensen hier allemaal in geweest? Ik ben in die ronddraaiende "schommel" geweest. Was echt leuk dat ding! En ben ook nog in dat ronddraai geval geweest. Voor de rest eigenlijk niet echt wat gedaan
  maandag 6 februari 2006 @ 21:33:34 #267
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34809014
quote:
Op zondag 5 februari 2006 04:12 schreef Vampier het volgende:

[..]

Rootbier is NIET TE ZUIPEN... ik heb het 1x geprobeerd... heb 1 uur liggen te hyperventileren.
hehe

Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb 't nog nooit gehad.

En die donuts begin ik ook al niet aan, ranzige bende is dat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 6 februari 2006 @ 22:19:36 #268
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34811054
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:10 schreef Pat-man het volgende:
Hoe kunnen jullie niet van root beer houden??? Arme mensen....

Root Beer float helemaal lekker
Sorry.... ik word danwel legaal Amerikaan binnenkort, maar ik vind root beer echt niet te zuipen!
quote:
Waar kon je die ook al weer halen??? Was niet bij de Vons maar bij duurdere supermarkt dacht ik.
Cultuurbarbaar!

Het is "Krispy Kreme" en ze worden verkocht in eigen filialen. Sommige supermarkten verkopen ze inderdaad ook, de Albertsons bij mij op de hoek verkoopt ze ook.

Donuts zijn best te kanen, maar vreselijk slecht voor je. Ik blijf er dan meestal ook wel vanaf.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:51:58 #269
69307 Pat-man
pi_34817154
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef maartena het volgende:

[..]

Sorry.... ik word danwel legaal Amerikaan binnenkort, maar ik vind root beer echt niet te zuipen!
[..]

Cultuurbarbaar!

Het is "Krispy Kreme" en ze worden verkocht in eigen filialen. Sommige supermarkten verkopen ze inderdaad ook, de Albertsons bij mij op de hoek verkoopt ze ook.

Donuts zijn best te kanen, maar vreselijk slecht voor je. Ik blijf er dan meestal ook wel vanaf.
sorry sorry...

Albertsons bedoelde ik inderdaad. Maar je hebt gelijk je moet niet teveel van die dingen eten. Net als van die overheerlijke cinnamon rolls... de beste uiteraard van cinnabon
(voor mensen die die zo mega lekker vinden: je kan ze kopen als een blikrol (net als croisantjes) in bijna elke supermarkt en die blijven dan gewoon goed tot in NL, dan kan je het hier in NL nog eens x in de oven klaar maken)

Root Beer is heel persoonlijk heb ik gemerkt. Je moet er echt van houden. I love it

Hoe lang moet je in de US wonen voordat je een "echte" amerikaan wordt? En ben jij aan een visum gekomen? Had je al werk of via loterij???
Ik wil namelijk over een jaar of 6/7 ook naar de US verhuizen. Nee dit is niet omdat ik het zo'n leuk vakantieland vind maar gewoon omdat ik me er thuis voel en de mentaliteit me daar goed bevalt. In Amerika wordt je tenminste gewaardeerd als je je inzet, niet zoals hier waar meer en meer mensen zich minder gaan inzetten voor hun werk waardoor je overal slechte service krijgt en de mensen toch gewoon hun baan behouden.

Zie jij dit ook zo? Wat is jouw hoofd reden dat je naar de US bent verhuisd? en waarom Cali? Heeft voor mij ook de grootste aantrekkingskracht hoor, maar het is allemaal zo duur, al zijn de salarissen ook wel weer wat beter.

Sorry voor het vragenvuur maar vroeg me het gewoon af..

(Vampier en andere die in de US of niet in de US wonen mogen deze vragen ook van harte beantwoorden...)
pi_34817368
AS vrijdag vertrekken mijn man en ik naar Las Vegas. 15 febr. gaan we verder naar San Fransisco. Weet iemand hoe het daar gesteld is met internet? En wat de kosten zijn?
Inspiratieloos!
pi_34817513
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Dank je!

Regen in SC??? Hoe krijg je dat voor elkaar??? Stond niet een of andere indiaan daar regendans te doen ofzo?
Echt jammer voor je! Is daar zo mooi (met mooi weer ).
Santa Cruz staat bekend als een van de meest regenachtige plaatsen in Californië Ik heb er in de 6 maanden dat ik er zat ook flink wat regenbuien meegemaakt hoor.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:46:03 #272
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34817905
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef Pat-man het volgende:
Hoe lang moet je in de US wonen voordat je een "echte" amerikaan wordt?

3 jaar als je getrouwd bent met een Amerikaan(se) (Nederlanderschap mag je dan behouden)
5 jaar als je niet getrouwd bent. (Nederlanderschap moet je dan opgeven.

Ik val in de eerste categorie.

[quote]En ben jij aan een visum gekomen? Had je al werk of via loterij???
Ik heb een Amerikaanse vrouw. Dus geen werk of loterij nodig in eerste instantie, behalve dan natuurlijk gewoon werken om geld te verdienen nadat ik hier kwam
quote:
Wat is jouw hoofd reden dat je naar de US bent verhuisd?
Zoals ik al zei: vrouw
quote:
en waarom Cali?
Daar kwam mijn vrouw oorspronkelijk vandaan en daar woont haar moeder. Was dus wel zo handig om daar maar eerst naar toe te gaan. We zijn trouwens serieus bezig aan het kijken of we niet naar Portland, Oregon kunnen verhuizen. Daar zijn de huizen nog enigzins betaalbaar namelijk
-
pi_34819054
maarten kun jij even richting anaheim hills blazen... het meurt hier naar rook en en dwarelt as uit de lucht
quote:
LOS ANGELES In de Amerikaanse staat
Californie zijn honderden mensen op de
vlucht voor bosbranden.Ten zuiden van
Los Angeles zijn 1500 huizen ontruimd.
Meer dan 300 brandweerlieden proberen
het vuur te blussen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 05:45:43 #274
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34819061
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:46 schreef maartena het volgende:

We zijn trouwens serieus bezig aan het kijken of we niet naar Portland, Oregon kunnen verhuizen. Daar zijn de huizen nog enigzins betaalbaar namelijk
Da's een behoorlijk stukje noordelijker.

Kun je dat weer wel aan?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34819078
  dinsdag 7 februari 2006 @ 07:58:18 #276
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34819394
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef it_was_me het volgende:
AS vrijdag vertrekken mijn man en ik naar Las Vegas. 15 febr. gaan we verder naar San Fransisco. Weet iemand hoe het daar gesteld is met internet? En wat de kosten zijn?
Veel hotels hebben gratis wifi en anders meestal wel voor $7-10 per dag.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:38:46 #277
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34843226
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Long Beach
Mooi boot is het, helaas alleen van buiten gezien. Hadden niet echt veel zin meer om nog veel te doen op de laatste dag, maar vanaf daar met de metro naar Hollywood lijkt me cool.

Metro
... beetje locals kijken
Dus Long beach zelf is ook wel wat?? Ik ben er destijds alleen geweest om in de Queen Mary naar de tentoonstelling te kijken, verder niet.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_34843400
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Dus Long beach zelf is ook wel wat?? Ik ben er destijds alleen geweest om in de Queen Mary naar de tentoonstelling te kijken, verder niet.
Ik vond er niet veel aan, maar het kan goed zijn dat ik enige toeristische attracties gemist heb.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:03:48 #279
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34844173
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 05:40 schreef Vampier het volgende:
maarten kun jij even richting anaheim hills blazen... het meurt hier naar rook en en dwarelt as uit de lucht
Joh. M'n tuin ligt vol met as!
-
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:46:37 #280
69307 Pat-man
pi_34883710
Zijn er in Portland beetje banen te vinden dan? Wel weer ander klimaatje zeg...

Ben je al beetje aangebrand???

* PaT-MaN ruikt een deeltje 6....
pi_34889758
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:32 schreef Pat-man het volgende:
Geweldige naam... Fuddruckers

[afbeelding]
(deze is in baltimore)
beter dan butt fuckers
pi_35102070
ja hoor, morgenmiddag rond 1uur landen wij op SFO. En het weer? Pet nu!
Inspiratieloos!
pi_35104774
ja ja gisteren tickets gekocht.

24 maart tot 1 april naar la en san diego. familie bezoeken en dan wel zien wat we gaan doen. laatste keer was alweer 6 jaar geleden

waren met zijn 2en totaal 1100 euro kwijt aan 2 tickets.
399 bij dreizen komt dus nog heeeeeeeel veel bij zoals je ziet.
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:51:05 #284
69307 Pat-man
pi_35122475
hoe vlieg je en met wie?
London heeft hele hoge luchthavenbelasting... Vlieg zelf altijd liefste met United. Goede service, eigen tv scherm met nieuwe films en kan meteen sparen voor air-miles (nee niet die van v&d enzo). Dan vlieg je via DC naar LA.
pi_35129505
vliegen zo

24/03 United Airlines UA Amsterdam (Netherlands) 07:00 Frankfurt 08:15

24/03 United Airlines UA Frankfurt (Germany,Federal Republic of) 10:00 Los Angeles, ca 12:35

01/04 United Airlines UA Los Angeles, ca (United States) 09:55 Chicago, O'Hare Intl il 15:53

01/04 United Airlines UA Chicago, O'Hare Intl il (United States) 17:52 Amsterdam 10:10 (02/04)

bij united airlines altijd een eigen tv scherm?
zou wel top zijn,vooral de heenweg is een lange zit

kan niet wachten duurt nog zolang en zal ook wel weer zo voorbij zijn die 8 dagen
pi_35140935
ik ben afgelopen week naar de USA gevlogen. Ook met United Airlines en wij hadden ieder een eigen tv scherm met de keuze uit 8 films (hoop dat ik goed heb geteld) En ja het is een lange zit maar het is het wel waard. Ik ben deze middag vanuit Las Vegas aangekomen in San Fransisco. We hebben logies voor deze nacht aan Lombard street. Iemand suggesties voor de volgende nachten?
Inspiratieloos!
pi_35142298
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef it_was_me het volgende:
ja hoor, morgenmiddag rond 1uur landen wij op SFO. En het weer? Pet nu!
lekker weer hiet in SoCal
pi_35247175
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 07:16 schreef Vampier het volgende:

[..]

lekker weer hiet in SoCal
wij zijn afgelopen donderdag naar Montery Bay geweest. Wel heerlijk daar hoor. En wat heeft CA een supermooie kustlijn
Inspiratieloos!
pi_35261698
Alleen viel het hier gisteren met bakken uit de lucht, vanacht hetzelfde. Maar nu is het wel lekker buiten

Monterey Bay is wel mooi inderdaad.
pi_35262999
is laguna beach wat? daar ga ik 2 of 3 dagen heen namelijk eind maart.

wie heeft nog tips voor la? ga 10 dagen familiebezoeken en ze willen ons overal wel heen rijden
pi_35266833
LA sucks... Laguna Beach is wel cool..... ga naar San Diego is een stuk beter.

Maargoed als je toch wat wilt doen omgeving LA zie openingspost.

Disneyland is wel mooi.... als je familie in een bepaalde postcode woont dan heb je gewoon gratis entree tot het 2de park van disneyland.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:10:56 #292
69307 Pat-man
pi_35318105
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:52 schreef nelisb het volgende:
is laguna beach wat? daar ga ik 2 of 3 dagen heen namelijk eind maart.

wie heeft nog tips voor la? ga 10 dagen familiebezoeken en ze willen ons overal wel heen rijden
Even rondje door Hollywood rijden is ook wel leuk en over Mullholland drive. Kan je ook meteen naar de Universal Studio's, ook zeer de moeite waard. Verder idd dagje Laguna Beach of Venice Beach of Huntington Beach is ook zeker leuk. Huur een longboard!!! Is echt leuk.
pi_35319815
thanx voor de antwoorden,hier kan ik wel iets mee.

ben vorige keer(4,5jaar terug) ook bij universal studio's en disney geweest. Denk dat ik die deze keer maar oversla.

ga me nog ff verder verdiepen in de voorgaande topics zeer interessant allemaal
pi_35334252
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:10 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Even rondje door Hollywood rijden is ook wel leuk en over Mullholland drive. Kan je ook meteen naar de Universal Studio's, ook zeer de moeite waard. Verder idd dagje Laguna Beach of Venice Beach of Huntington Beach is ook zeker leuk. Huur een longboard!!! Is echt leuk.
Seal beach is mooier dan huntington beach... wat kleiner maar toch gezeillig
pi_35342549
Er valt genoeg te doen in LA, ga bijvoorbeeld gratis naar Getty Centre. Mooi in de bergen met gratis museum, grote tuin en uitzicht op heel LA en de oceaan. Must!
pi_35350912
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:45 schreef CloudStrife het volgende:
Er valt genoeg te doen in LA, ga bijvoorbeeld gratis naar Getty Centre. Mooi in de bergen met gratis museum, grote tuin en uitzicht op heel LA en de oceaan. Must!
klinkt goed,zal ik eens gaan opzoeken.

heeft waarschijnlijk ook kaartjes voor de la lakers,daar heb ik nu al zin in
pi_35355202
en deze gaat zo dicht
pi_35355205
pi_35355209
pi_35355211
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo