Yep dat is ie, ik heb de foto's even wat ge-update van attracties waar ik sinds de laatste openingspost heen ben geweestquote:Op maandag 12 september 2005 06:31 schreef duckes het volgende:
[afbeelding]
Is dat Shamoo toevallig?
Ik heb ook aardig wat foto's. Als ik ergens tijd vind zal ik ze ook ff posten
Eensch.... 't is wat dat betreft net Frankrijk: mooi land, jammer dat er zoveel eikels wonen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef KNAK het volgende:
Leuk om even in Californiarond te dwarrelen.....maar er leven![]()
![]()
Mijn ervaring met Europa: attitude, opgeblazen, arrogant en onvriendelijk en lang niet zo mooi en divers als de VS.quote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef KNAK het volgende:
Leuk om even in Californiarond te dwarrelen.....maar er leven![]()
![]()
Amerika is net als Europa maar dan alleen heel erg opgeblazen.Azie
![]()
Alhoewel ik Europa niet zo mooi vind; is mijn ervaring, vooral in NL dat er veel eikels wonen. Mijn oplossing is om gewoon niet naar Europa te gaan, I suggest you do the same with my country...quote:Op maandag 12 september 2005 11:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Eensch.... 't is wat dat betreft net Frankrijk: mooi land, jammer dat er zoveel eikels wonen.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Europa: attitude, opgeblazen, arrogant en onvriendelijk en lang niet zo mooi en divers als de VS.
[..]
Alhoewel ik Europa niet zo mooi vind; is mijn ervaring, vooral in NL dat er veel eikels wonen. Mijn oplossing is om gewoon niet naar Europa te gaan, I suggest you do the same with my country...
zegt een 'amerikaan'quote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Europa: attitude, opgeblazen, arrogant en onvriendelijk en lang niet zo mooi en divers als de VS.
[..]
Ik ben er voorlopig, na hat afgeven van vingeradrukken en een foto, ook wel weer even klaar meequote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Mijn oplossing is om gewoon niet naar Europa te gaan, I suggest you do the same with my country...
quote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
lang niet zo mooi en divers als de VS.
[..]
Wees blijquote:Op maandag 12 september 2005 22:33 schreef Vampier het volgende:
kan deze discussie ergens anders gevoerd worden, dit is een California travel topic! Geen blah blah blah discusie!
Je weet dus totaal niet waar je het over hebt. New Mexico landschap compleet anders dan bv. Maine. Hawaii compleet anders dan bv. Alaska (qua landschap, cultuur) We spreken dan allemaal wel Engels, maar er is zeker extreme diversiteit tussen culturen tussen de staten.quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef KNAK het volgende:
[..]
![]()
Als je in Europa een paar uurtjes reist, kom je in een hele andere wereld terechtl ; Taal,landschap, cultuur... eeeeeeeetccccc
In de US alleen de manier waarop mensen lullen/dialect
![]()
Wow, jij hebt dus diploma Etterbak met lof?quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wees blij
....anders ligt deze topic binnen 2 dagen onderaan de lijst (want zo mooi&boeiend is CA niet), en dat zou zonde zijn voor je OP waar moeite voor gedaan is
Wij kicken um tenminste nog![]()
Als je CA toch niet boeiend en mooi vindt, ga dan ergens anders je gal lopen spuien en niet dit topic zitten vervuilen met je domme reacties.quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wees blij
....anders ligt deze topic binnen 2 dagen onderaan de lijst (want zo mooi&boeiend is CA niet), en dat zou zonde zijn voor je OP waar moeite voor gedaan is
Wij kicken um tenminste nog![]()
Wow, bijna een hele maand, mooi voor elkaar zegquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:50 schreef innepin het volgende:Ik ga weer heen!
van 26 december tot 23 januari verblijf ik weer in (eerst) San Quentin en (daarna) Santa Cruz!!
net m'n ticket geboekt en ben een tikkeltje hyper... hihihih
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef Vampier het volgende:
'San Quentin' doe Charles Manson de groeten
Ach, de vorige keer was ik er 6,5 maandenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wow, bijna een hele maand, mooi voor elkaar zeg
toevallig gister de film Redemption gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef innepin het volgende:
[..]Jup, en Scott Peterson.... and alle andere lieve bajesklanten
Welke van de 17 titels die imdb mij geeft? En hoe is dat relevant?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Dizzee het volgende:
[..]
toevallig gister de film Redemption gezien.![]()
Die met Jamie Foxx. Gaat over de oprichter van "The Crips" (grootste gang in Amerika) die in San Quentin beland. In San Quentin veranderd hij, en wordt uiteindelijk meerdere keren voorgedragen voor de Nobelprijs v/d vrede.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Welke van de 17 titels die imdb mij geeft? En hoe is dat relevant?
Even voor de duidelijkheid, ik hoef dus niet naar de gevangenis he. Ik ga alleen bij mijn vriendje op bezoek
die daar woont vanwege z'n moeders werk, niet vanwege criminaliteit enzo.. whehe
Oh, wat grappig, nooit van gehoord. Toch maar een keer kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Die met Jamie Foxx. Gaat over de oprichter van "The Crips" (grootste gang in Amerika) die in San Quentin beland. In San Quentin veranderd hij, en wordt uiteindelijk meerdere keren voorgedragen voor de Nobelprijs v/d vrede.
tis dat je de sub er nog neer hebt gezet.![]()
Ikke?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Jeroenus het volgende:
Aaah, UCSC, wanneer ga jij weer?Ik ga maar weer is met mijn universiteit contact op nemen en eventueel met de bank als mijn plannen heel groot worden.
Berkeley![]()
![]()
Bummer. Heb je campusphoto's of andere omgevingfoto's?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Ikke?Ik ga helaas niet nog een keer aan UCSC studeren, alleen op bezoek
Wel op campus. Ik mis Santa Cruz!!
Niks is leuker dan New York.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:37 schreef steve2003 het volgende:
shit zeg, ik wil zo rgaag een keer naar Cali
kan iemand mij uitleggen wat Cali nou leuker maakt als New York, Florida, Utah, of een andere staat?
Utahquote:Op woensdag 21 september 2005 17:37 schreef steve2003 het volgende:
shit zeg, ik wil zo rgaag een keer naar Cali
kan iemand mij uitleggen wat Cali nou leuker maakt als New York, Florida, Utah, of een andere staat?
Ik heb ze gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:38 schreef innepin het volgende:
Heb geen stage gedaan, wel utiwisseling. Mag dat ook?
waarom ziet niemand mijn fotopost nou?
De moeder van mijn vriend werkt in San Quentin. Binnen de hekken, dus op gevangenisterrein, staan een stuk of 300 huizen (kunnen er ook minder zijn, geen idee eigenlijk) waar een zooi medewerkers wonen. Zo dus ook de moeder van mijn vriend.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien.
Mooie foto's, lijkt me tof om daar eens rond te kijken. Wat was precies de reden dat jij daar was? Ik neem aan dat je daar niet zomaar als toerist even mag rondstruinen...
Wauw, da's puik. Vind je het goed als ik je effe toevoeg op msn? Even wat vragen stellen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef innepin het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriend werkt in San Quentin. Binnen de hekken, dus op gevangenisterrein, staan een stuk of 300 huizen (kunnen er ook minder zijn, geen idee eigenlijk) waar een zooi medewerkers wonen. Zo dus ook de moeder van mijn vriend.Je mag er inderdaad niet zomaar binnen - voor mij is speciaal toestemming gevraagd enzo. Je moet ook altijd je id laten zien voor je binnen mag, evt zeggen in welk huis je woont.
En in Santa Cruz studeerde ik.![]()
Gaat uw gangquote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wauw, da's puik. Vind je het goed als ik je effe toevoeg op msn? Even wat vragen stellen...![]()
Het weer is 10 maanden van het jaar: "Zonnig" - althans in de zuidelijke helft van California. Over het algemeen heeft de hele staat California een prettig klimaat. Het is zo'n 15 uur rijden van de Mexicaanse grens tot Oregon, en je zou de ligging voor het klimaat denk ik het beste kunnen vergelijken met het klimaat tussen Zuid Spanje aan de zuidkant, en Midden-Frankrijk aan de noordkant. Ja het kan in de winter best koud zijn aan de noordzijde, maar het zuiden is eigenlijk het hele jaar door erg aangenaam. In de winter zakt de temperatuur overdag zelden onder de 15 graden, en in de zomer is het soms wekenlang 35+quote:Op woensdag 21 september 2005 17:37 schreef steve2003 het volgende:
Maartena, meestal hebben je posts heel wat zinnelijks te zeggen. Degene die jou verteld heeft dat Upstate NY niet mooi is of zelfs lelijk (hopelijk is het niet je echtgenote) is niet goed bij zijn/haar hoofd. Upstate NY is ontzettend mooi, met bergen, bossen, meren (fingerlakes), mooie dorpjes. Ben je wel eens in de Hamptons, Montauk geweest? (niet upstate) Supermooie plaatsen. NY is zeker weten een van de mooiste staten in de unie en heeft als bekroning ook de meeste geweldige stad NYC.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
New York? De staat zelf is vrij lelijk heb ik me laten vertellen. Men gaat hier voornamelijk voor de STAD New York heen, en tja... daar kan ik helaas weinig over vertellen want ik ben er nooit geweest. Als ik nog ooit aan de Oostkust terecht kom, dan kies ik denk ik eerder voor Boston of ergens in New England dan voor New York.
Tell me about it... heb er ook een supertijd gehad. De vrouwen zijn idd erg mooi en relaxter als hier in NL.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Om even in te haken; Ik kom net terug van een wereldse reis naar San Francisco en San Diego. Wat een supertijd. We hebben San Francisco per fiets bezichtigd, met de heli er overheen gevlogen. In San Diego zijn we ons te buiten gegaan aan champagne in Pacific Beach....
Ik wil er wonen! Wat een leven daar, wat een vrouwen!![]()
Ik zal hier wel ff posten als ik ze digitaal heb gekregen van die vriend waarmee ik ben gegaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef Smeich het volgende:
KonnieKipke, ik neem aan dat je foto's hebt gemaakt toen je vanuit de heli over Sf vloog? Indien ja, zou je mij die wellicgt kunnen toesturen? Lijkt me geweldig trouwens!
Wat ga je precies doen? Studeren?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:52 schreef innepin het volgende:
Nog 55 dagen en ik zit in het vliegtuig
Wat een dijenkletserquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:37 schreef -Dries- het volgende:
Vliegen denk ik
Nee, studeren heb ik er al gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen? Studeren?
Wat en hoe heb je daar dan gestudeerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, studeren heb ik er al gedaanIk ga vier weken op bezoek bij alle mensen die ik destijds heb ontmoet (en vooral m'n vriendje
)
Ik heb een half jaar uitwisseling gedaan, aan de University of California, in Santa Cruz. Uitwisseling was erg makkelijk te regelen via opleiding. Ik heb er de meest willekeurige vakken genomen ("Intro to Drawing", "Reading Egyptian Hieroglyphs" enzo...quote:Op woensdag 2 november 2005 14:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Wat en hoe heb je daar dan gestudeerd?
Via welke studie kwam je daar dan terrecht? En sliep je bij een gastgezin oid?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar uitwisseling gedaan, aan de University of California, in Santa Cruz. Uitwisseling was erg makkelijk te regelen via opleiding. Ik heb er de meest willekeurige vakken genomen ("Intro to Drawing", "Reading Egyptian Hieroglyphs" enzo...) en het was geweldig!
Meer vragen?
Ik neem toch aan dat UC Berkeley en UCLA 1 en 2 waren op je keuze lijstje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef innepin het volgende:
Ik kon naar alle UC's, maar het ging wel zo dat je eerste, tweede, derde keus op moest geven en je niet per se in je eerste of tweede keus geplaatst werd. (hoewel volgens mij niemand ook echti n 3e keus geplaatst is bij onze 'lading'). Ik geloof dat er ook een exchange program met Florida is, en een met Oklahoma.
Santa Cruz is zeker erg regenachtigNou ja.
24 mei 2006 zit ik in het vliegtuig naar LA. Dat duurt dus nog eventjes.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:17 schreef Pat-man het volgende:
Gaat er helemaal niemand meer naar California???
Design studio. En dan op webdesign gebied. Dus met flash etc.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:34 schreef -Dries- het volgende:
Wat voor een bedrijf is dat waar je stage moet lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |