Ik denk het niet. Ik vraag me af of Lieske wel meer in Roel ziet dan alleen een maatje... en als ze inderdaad meer in hem ziet denk ik niet dat ze zo snel al bijhem in bed kruipt en meer wil.quote:Op maandag 12 september 2005 03:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Jammer, vraag me af als het te maken heeft met de preek die ze indertijd van Tanja en Chantal kreeg.
Rikkert zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Het begon allemaal op die dag dat ze hem voor het blok zetten als hij verliefd was op Lieske. Vervolgens heeft hij zich teruggetrokken en kwam Roel steeds vaker in het spel. Dan ook nog zijn nominatie voor a.s. donderdag, erg jammer want hij begon erg voortvarend, maar nu zal hij waarschijnlijk toch gauw als verliezer afdruipen in plaats zich verder te profileren.quote:Op maandag 12 september 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Toen Rikkert wegliep uit de kamer zei hij over Lieske: "Dan heb ik het nu echt me je gehad"
ik ben nu ook even de weg kwijtquote:Op maandag 12 september 2005 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert is toch weer terug.... Schijnbaar was hij toch niet echt kwaad.
ik eerlijk gezegd ook. Van dat schrikken heb ik ook niets meegekregen helaas.quote:
heeft hij ook een tandenpoetscursus van Liesje gehad?quote:Op maandag 12 september 2005 03:30 schreef Uiruru het volgende:
Jezus is rikkert aan het proberen zijn glazuur van zijn tanden te halen?
denk het ook ja, ze volgt de orders van mama goed op, daarbijgekomen is ze gewoon gek op veel contact met mannen maar hoeft niet per se in seksuele vorm, gewoon als maatjesquote:Op maandag 12 september 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk het niet. Ik vraag me af of Lieske wel meer in Roel ziet dan alleen een maatje... en als ze inderdaad meer in hem ziet denk ik niet dat ze zo snel al bijhem in bed kruipt en meer wil.
't is wel zo.quote:Op maandag 12 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft weer een feitje
Lieske; "Waarom stinkt een kut als vis....zuurgraad bla bla....het klopt echt hoor.![]()
maar het is echt waar hoor:)quote:Op maandag 12 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft weer een feitje
Lieske; "Waarom stinkt een kut als vis....zuurgraad bla bla....het klopt echt hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |