Zo nat als augustus was, zo droog was CDP?quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat kun je zelf toch wel bedenken?
dat was de schuld van Bridgetquote:Op maandag 12 september 2005 13:24 schreef Ryan_R het volgende:
Bandje is Sugababes.
En waarom lig ik er zo snel uit![]()
Doe je zelf.quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was de schuld van Bridget
die vond jouw zoleuk, en om jouw dus dichtbij te hebben had ze bedacht dat jij beter in de studio kon zijn dan in het huis
en later heb ik je nog terug laten komen met de mededeling dat JIJ in de clip van Belle mocht komen
quote:Op maandag 12 september 2005 15:24 schreef petre86 het volgende:
Eftelingbezoekers mogen Python niet in
ik heb hier helemaal NIETS mee te maken hoorquote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, nog één zo'n stomme BB post en ik kom toch naar de Efteling meet om je persoonlijk uit de Python te flikkeren, op het hoogste punt.. Duidelijk?
.
it wasn't mequote:Op maandag 12 september 2005 15:24 schreef petre86 het volgende:
Eftelingbezoekers mogen Python niet in
is het een groot veld, want dan moet ik de trekker en grasmaaier van mijn koenb(r)oer gaan lenenquote:Op maandag 12 september 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
Mijn! God!.
Ouwehoeren van ouders altijd als ze op vakantie zijn....![]()
GOED, wie helpt mij mee met gras maaien?? Aansluitend bbq!
Ik kan je met paard en wagen van het station komen halen, kan zijn dat je ff moet wachten ivm rijen bij de tollenaar, dan terug, dan over een lang zandpad en in de schuur staan een zeis en een rieten mand, dan eerst ff de geiten en koeien uit de wei halen, en het veld is zo om en nabij.... enen are denk ik.quote:Op maandag 12 september 2005 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het een groot veld, want dan moet ik de trekker en grasmaaier van mijn koenb(r)oer gaan lenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |