quote:Op maandag 12 september 2005 08:47 schreef keizerpinguin het volgende:
goedemorgen...... ik duik nog even mijn bedje in naast sunjammer en zie straks wel welke dingen komen gaan......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K...I...S...S...I...N...G is okquote:Op maandag 12 september 2005 09:25 schreef Semisane het volgende:Mogge
Keizerpinguin and Sunjammer sitting in a tree K...I..S..S..I..N..G![]()
Ik zeg er ook verder niks van.quote:Op maandag 12 september 2005 09:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
K...I...S...S...I...N...G is ok
aaaah vlarppie, wat zeg je nu? ben je nu al zo ziek dat je je voor morgen maar vast ziekmeld?quote:
Om dat het te duidelijk is dat je homo bent...quote:Op maandag 12 september 2005 08:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en waarom ben ik niet gekozen!![]()
įlle nagels geknipt?quote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef Waxxer het volgende:
Zo, weer tįl van activiteiten achter de rug!![]()
Goedemorrrrgen!!!
Dat hįd ik al gedaan!!!quote:
en?quote:Op maandag 12 september 2005 11:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan maar niks vinden over een ongeluk dat ik in Z. heb gezien.. Een auto lag aan gort en een motor lag in het water van de stadsgracht!
Nou ja, het is in mijn hoofd blijven hangen, ben benieuwd wat de toedracht was enz. Neeee geen SBS6-toestanden, het is dat ik het toevallig heb gezien.quote:
Sorry, zit niet op mn eigen pc en MSN 7.0 loopt vast dus schakel wel weer naar Windows Messenger..quote:Op maandag 12 september 2005 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ook.. van dat msn dingetje dat je telkens aangemeld wordt
Nee.. ik heb nog niet gestonken.. mams is net de wc aan het schoonmakenquote:Op maandag 12 september 2005 12:15 schreef Waxxer het volgende:
*pssssssssssssssshhhhhhhhhh*
Zo, nu kunnen we weer ademhalen....
Welk bandje?quote:Op maandag 12 september 2005 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry, zit niet op mn eigen pc en MSN 7.0 loopt vast dus schakel wel weer naar Windows Messenger..
Maar mn favo bandje is in Amsterdam
Mag k niet zeggenquote:
Welk knopje?quote:Op maandag 12 september 2005 12:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag k niet zeggen![]()
Maar druk maar op t knopje
Of je snapt de hint nietquote:
Het liedje van desbetreffende bandje heet zoquote:Op maandag 12 september 2005 12:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb op 1 knopje gedrukt.. en daar stond iets over CSI enzo..
Ohw..quote:Op maandag 12 september 2005 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het liedje van desbetreffende bandje heet zo
Thank God..quote:Op maandag 12 september 2005 12:25 schreef creno het volgende:
kut... de streams staan op zwart, ik kan geen BB[homo] meer kijken !
Een orgie waarin creno iedereen met HIV besmet?quote:Op maandag 12 september 2005 12:29 schreef Stroekie het volgende:
ja ik durf jullie de slot aflevering nog niet voor te schotelen, die is te gruwelijk voor woorden
Wat heb je dan zoal gedaan?quote:Op maandag 12 september 2005 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ben douchen
Moet wel na die goeie sex vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |