Deze Mike zat vast voor moord hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 22:36 schreef Treinhomo het volgende:
Tim Allen ?
Die zat toch vast wegens drugsdealen, niet voor moord...?
Romulus en Remus en de wolvin die ze grootbracht.quote:Op zondag 11 september 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
En na al die moeilijke, even een makkelijke tussendoor...
[afbeelding]
Mkay.quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Deze Mike zat vast voor moord hoor.
Hij cleant geregeld Teri's pipes in Desperate Housewives geloof ik.quote:Op zondag 11 september 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay.
En waar zou ik 'm van moeten kunnen kennen ?
Is correct, maar mr_a was je nèt voor in het vorige deeltje.quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef wyccie het volgende:
Romulus en Remus en de wolvin die ze grootbracht.
Oh laat maar.....
Desperate Houswives of coursequote:Op zondag 11 september 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay.
En waar zou ik 'm van moeten kunnen kennen ?
Aha; en dan checkt zij zijn plumbing, zeker ?quote:Op zondag 11 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij cleant geregeld Teri's pipes in Desperate Housewives geloof ik.
Af en toe een verstoppinkje opblazen idd.quote:Op zondag 11 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aha; en dan checkt zij zijn plumbing, zeker ?
ah dus vanaf nu ff gewoon ouwehoeren? ik vind die plaatjes altijd zo storendquote:Op zondag 11 september 2005 22:41 schreef Tokay het volgende:
De loodgieter heet in Desperate Housewives Mike Delfino, en in het echt gaat hij door het leven als James 'Jamie' Denton.
De vloer is vrij, ik heb even geen plaatjes meer.
Af en toe wat plaatjes van mooie vrouwen zijn natuurlijk nooit weg, qua illustratie...quote:Op zondag 11 september 2005 22:42 schreef peaceman het volgende:
ah dus vanaf nu ff gewoon ouwehoeren? ik vind die plaatjes altijd zo storend![]()
Die Tong is een helderziende!quote:
elisha primenova.com zie ik staan als ik quotequote:
Tongstradamus...quote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Tong is een helderziende!
You've got a pointquote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Elisha is goed. Mis haar wel in 24. Niet dat ze nuttig was voor de verhaallijn maar het oog wil ook wat.
Was elke keer weer geweldig om te zien hoe die scenaristen zich in vreemde bochten wrongen om Elisha screentime te geven. Het verhaal ging richtingen op waar de gemiddelde speelfilm direct voor naar de videotheek wordt verbannen maar dat maakte het mannelijke publiek niks uit.quote:
Ted dequote:
John Lennon.quote:
Ted is nu een Henny.quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef peaceman het volgende:
Ja, hoe zou het met Ted zijn? Toch altijd van die shows, waarvan je nu denkt: waar is die kwaliteit gebleven.... dat zie je niet meer tegenwoordig....![]()
Geeft niet. Ik vond het ook wel een leuk plaatjequote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
John Lennon is natuurlijk goed.
Wyccie, ik wist niet dat je hem al een keer hebt geplaatst....
Jawel joh. Op het einde moesten ze stokken vangen die in een rij van acht in de lucht hingen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me zijn shows niet meer herinneren, zijn snor wel.
Ja dat was ook geweldig.Vooral toen Lennon solo ging.quote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me zijn shows niet meer herinneren, zijn snor wel.
Ik kan me alleen die appels uit de boom herinneren uit Ron's Honeymoon Quizquote:Op zondag 11 september 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel joh. Op het einde moesten ze stokken vangen die in een rij van acht in de lucht hingen.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:55 schreef Treinhomo het volgende:
Frank Masmeijer.
Cafeeigenaar in Knokke geloof ik.quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef peaceman het volgende:
Frank Masmeijer... hoe zou het met hem zijn??? Ook al zo'n grootheid, topicwaardig of niet Tong?
Zo zou hij in de Story hebben gestaan, maar ik heb het ook maar van horen zeggen hoor, dus pin me er niet op vast.quote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb Frank nooit, maar dan ook nooit met zulk haar gezien..
nou vooruit dan maar....quote:Op zondag 11 september 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zou hij in de Story hebben gestaan, maar ik heb het ook maar van horen zeggen hoor, dus pin me er niet op vast.
In mijn schooltijd was ik ook zo'n etterbak.quote:
Ah Peace sleept toch nog een award binnen dus.quote:Op zondag 11 september 2005 23:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
peaceman gaat voor de Seth Gaaikema-award..
henk is goed
quote:Op zondag 11 september 2005 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Peace sleept toch nog een award binnen dus.
En zij jou als huisdier!quote:
In het volgende verhaaltje ben je een held hoor.quote:
dat zeg ik ook wel eensquote:
Ik denk dat ano druk is met schrijven, hij is zo rustig.quote:Op zondag 11 september 2005 23:30 schreef peaceman het volgende:
waar blijft het verhaal waarin ik de held ben?![]()
quote:Er werden vreemde inbraken gepleegd in de buurt van de Fok!straat. Bij Tokay was er ingebroken. Bij hun was de tv meegenomen en haar videobanden van Desperate Housewives.
Bij Juffrouw Diaan was haar volledige Disneycollectie gestolen. Bij TH zijn voltallige Gitaarherrie collectie. En bij meneer Tong was zijn collectie voetbalvideo’s gestolen. Iedereen was in alle staten. Wyccie had haar meest waardevolle bezittingen minus haar pinguins verstop in haar matras. Andy had zijn Alicia Keys cd’s aan zijn bovenlijf vastgetaped. Agent Peaceman was inmiddels gepromoveerd tot rechercheur Peaceman. Hij moest deze verschrikkelijke misdaden oplossen. Hij ging eerst bij Tokay langs. Hij keek alles na op vingerafdrukken maar vond niks. Vervolgens ging hij bij meneer Tong kijken. Maar ook daar vond hij niks. Bij TH trof hij een gigantische puinzooi aan. Heeft de inbreker dat gedaan vroeg hij aan TH. TH zei dat Treinsharpei die pest zooi had gemaakt. Rechercheur Peaceman ging verder met het sporenonderzoek. TH en Andy besloten om samen de dief op te sporen. Ze gingen met Treinsharpei de buurt doorzoeken. Tokay en Wyccie hielpen ook mee. Ze speurde de buurt af ineens begon Treinsharpei te blaffen. Ze stonden voor een huis wat al een tijdje leegstond. Zou hier die inbreker wonen? TH en Wyccie bleven op de uitkijk staan terwijl Tokay en Andy door het raam gingen gluren. Ze zagen een man voor de tv zitten in een lange regenjas en een gleufhoed op. Ineens begon Treinsharpei weer te blaffen. De man keek door het raam. Hij zag Tokay in zijn tuin staan en TH en Wyccie voor het hek. De man kwam naar buiten. Hij rende op Tokay af maar zag niet dat Andy een bezemsteel voor zijn benen hield en viel van de trap af. Tokay rende hard weg maar Andy stond te lachen. De man kwam op Andy af en wou hem een klap geven. Ineens sprong agent Peaceman te voorschijn uit de bosjes. Hij duwde de man tegen een kliko aan. Treinsharpei beet de man in zijn been en liet niet meer los. Agent Peaceman pakte zijn handboeien en arresteerde de man. Het bleek de langgezochte Scrutinizer te zijn. “Ik ben toch zo weer vrij zei hij. Ik heb namelijk een magneetpasje! Agent Peaceman kreeg applaus van de hele buurt.
Erg cool hoor, met mij in een ienieminirolletje haha. Maar Peaceman is eerst gepromoveerd tot recehercher, en daarna weer gedegradeerd tot agent?quote:
Hij is rechercheur Peaceman maar hij wordt agent Peaceman genoemd.quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg cool hoor, met mij in een ienieminirolletje haha. Maar Peaceman is eerst gepromoveerd tot recehercher, en daarna weer gedegradeerd tot agent?
Helemaal mee eens, heb ik ook al eerder geopperd..... het helpt misschien al als wij een topic openen voor ano dan kunnen we ze daarin pasten. Leuk allemaal op een rij. En wat Pyl daarvan vindt... daar trekken we ons niets aan.quote:Op zondag 11 september 2005 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
We moeten al je verhaaltjes bundelen!
In Theater, Taal en Kunst?quote:Op zondag 11 september 2005 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, heb ik ook al eerder geopperd..... het helpt misschien al als wij een topic openen voor ano dan kunnen we ze daarin pasten. Leuk allemaal op een rij. En wat Pyl daarvan vindt... daar trekken we ons niets aan.
Waar kunnen we het beste een topic openen?
Yeps... goed idee. Even een openingspost en TT bedenken. Ano, kun jij ze allemaal daarin posten als we het topic geopend hebben? Je mag ze mij ook mailen dan wil ik ze wel posten...quote:
Ik vind sommige cabaretiers ook kinderachtig, en die verdienen er hun geld meequote:Op zondag 11 september 2005 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze gaan over RJP'ers dus hebben ze hier het beste plekje denk ik. Ik denk dat ze te kinderachtig zijn voor TTK, plus dat ze ook niet aan hun normen voldoen.
Nou op zich maakt dat toch niet uit... het is wel een soort van taal en kunst hoor vind ik.... maar hier zou je hem wel gemakkelijker misschien vinden en zijn onze namen ook bekender. Het maakt mij op zich niet zoveel uit, ik vind wel dat we een topic "moeten" maken met de verzamelde werken van ano.quote:Op zondag 11 september 2005 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze gaan over RJP'ers dus hebben ze hier het beste plekje denk ik. Ik denk dat ze te kinderachtig zijn voor TTK, plus dat ze ook niet aan hun normen voldoen.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:49 schreef peaceman het volgende:
Joan Jett?
De mensen uit TTK kennen de meeste users niet plus de grappen die gemaakt worden begrijpen ze niet want die komen rechtstreeks uit RJPvD. Zoals het magneetpasje, Treinsharpei of Tokavia.quote:Op zondag 11 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind sommige cabaretiers ook kinderachtig, en die verdienen er hun geld mee![]()
Maar je hebt wel gelijk. RJPvD hoort gewoon in C&H![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Kate Bush.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Kate Bush.
Overleg met Nuongirl of je er eentje in C&H mag openen. Omdat de link met RJPvD erg groot is.quote:Op zondag 11 september 2005 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou op zich maakt dat toch niet uit... het is wel een soort van taal en kunst hoor vind ik.... maar hier zou je hem wel gemakkelijker misschien vinden en zijn onze namen ook bekender. Het maakt mij op zich niet zoveel uit, ik vind wel dat we een topic "moeten" maken met de verzamelde werken van ano.
Die zweefteef in een leren jack?quote:Op zondag 11 september 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Kate Bush.
quote:
Ja; ze kan ook de stoere rockbitch uithangen...quote:Op zondag 11 september 2005 23:56 schreef wyccie het volgende:
Die zweefteef in een leren jack?
Dat is een goed idee! Damn, jij bent echt slim!quote:Op zondag 11 september 2005 23:56 schreef Treinhomo het volgende:
Kun je ze niet beter online zetten en een link daarnaar erbij in de OP knallen ?
je zegt het zelf al: daar danst ze in en volgens mij is dansen geen zwevenquote:Op zondag 11 september 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Heb je die clip waarin ze danst weleens gezien?
Valt wel mee. Hooguit praktisch.quote:Op zondag 11 september 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
Dat is een goed idee! Damn, jij bent echt slim!
Ik had er aanhalingstekens om moeten zettenquote:Op zondag 11 september 2005 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
je zegt het zelf al: daar danst ze in en volgens mij is dansen geen zweven![]()
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hooguit praktisch.
Wie heeft er webspace dan?quote:Op zondag 11 september 2005 23:56 schreef Treinhomo het volgende:
Kun je ze niet beter online zetten en een link daarnaar erbij in de OP knallen ?
Ikke, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 september 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er webspace dan?
Moet Berk maar net zin in hebben om zijn webspace met mijn verhaaltjes te willen vullen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Berk toch? Daar komt de OP toch ook vandaan? Of werkt dat niet zo?
Hmmm...dit roept een filosofische kwestie op; ben ik nu slimmer dan mezelf, of juist dómmer dan mezelfquote:
Wil jij host zijn dan?quote:
's goed hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Wil jij host zijn dan?
Jij bent gewoon liefquote:Op maandag 12 september 2005 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...dit roept een filosofische kwestie op; ben ik nu slimmer dan mezelf, of juist dómmer dan mezelf
quote:Op maandag 12 september 2005 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
Annie Lennox.
quote:
Nou moet ik weer aan dat plaatje met die sneeuwman denken, waar Mr_Ano zo'n gekke opmerking over maaktequote:
Ik maak nooit gekke opmerkingen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou moet ik weer aan dat plaatje met die sneeuwman denken, waar Mr_Ano zo'n gekke opmerking over maakte![]()
ahum....quote:Op maandag 12 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik maak nooit gekke opmerkingen.
Deze ?quote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef wyccie het volgende:
Nou moet ik weer aan dat plaatje met die sneeuwman denken, waar Mr_Ano zo'n gekke opmerking over maakte![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Nuongirl zegt. Als ze ja zegt ben ik bijna verplicht om haar een character in het verhaal te maken.quote:Op maandag 12 september 2005 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
dan zal ik mn vraag wel weer intrekken
Ik heb het al weggehaaldquote:Op maandag 12 september 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Nuongirl zegt. Als ze ja zegt ben ik bijna verplicht om haar een character in het verhaal te maken.
En zo verdwijnen Nuongirls kansen op eeuwige roem als een sneeuwman voor de zon.quote:
Ach als het niet lukt met de webspace, zet ik er alsnog een verzoekje in. No problem.quote:Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En zo verdwijnen Nuongirls kansen op eeuwige roem als een sneeuwman voor de zon.
Maar jij kunt tenminste je artistieke integriteit behouden, en da's véél belangrijker...quote:Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
En zo verdwijnen Nuongirls kansen op eeuwige roem als een sneeuwman voor de zon.
Als ze wil maak ik als nog een character van haar, ze lurkt toch altijd mee. La Cosa Modstra misschien ook wel, die worden dan stevig door rechercheur Peace aangepakt.quote:Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar jij kunt tenminste je artistieke integriteit behouden, en da's véél belangrijker...
quote:Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
-edit-
die takkewyccie edit te vlug, nu sta ik voor joker!
Ach de vorige keer was ik sneller! En stond jij zwaar voor joker!quote:
Dit is pas choreografie:quote:Op maandag 12 september 2005 00:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[barrystevensmodus]daa's gewoon kooreokrafie..[/barrystevensmodus]
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach de vorige keer was ik sneller! En stond jij zwaar voor joker!![]()
Toen er bij je platjes een leuk verhaal moest komen te staan.quote:
Aan de benen van de middelste te zien, hebben ze 'm goed geraakt met paintballen...quote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef wyccie het volgende:
Dit is pas choreografie: [afbeelding]
Zo hard dat zijn kop straks in die andere gozers kont zit.quote:Op maandag 12 september 2005 00:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zo..die gaat 'm eens flink in de noten schoppen..
Da's dan meer neutering heights...quote:Op maandag 12 september 2005 00:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zo..die gaat 'm eens flink in de noten schoppen..
Kan ie ook Wuthering Heights zingen
quote:
Oh ja!quote:Op maandag 12 september 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen er bij je platjes een leuk verhaal moest komen te staan.
Ach zal je er nog vaak aan herinneren hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja!Dat was een domme actie. Ik was het al bijna vergeten!
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aan de benen van de middelste te zien, hebben ze 'm goed geraakt met paintballen...
Welterusten Diaan!quote:Op maandag 12 september 2005 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
heej ik ga mn bed opzoeken. Toedels en tot morgen
Dit is geen goochelen, dit heet nou moderne dans!quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn dat de kinderen van Hans Kazan met een nieuwe goochelact?
Dat stond er wel degelijk.quote:
Zweefteverij, dus...quote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dit is geen goochelen, dit heet nou moderne dans!
Echt waar? Lieg je niet tegen mij?quote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat stond er wel degelijk.
Laat dit nou zo ongeveer de enige post zijn in al die jaren, die ik níét ge-[afbeelding] heb...
quote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is geen goochelen, dit heet nou moderne dans!
Mooi fout ja!quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie nog liever goochelen dan.
Nee, ik heb deze meneer nooit zien dansen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Rudi van Danzig?
Nou die bloemen kun je wel vergeten. Geef ze wel aan een andere fokdame.quote:
Probeer je me jaloers te maken ofzo?quote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou die bloemen kun je wel vergeten. Geef ze wel aan een andere fokdame.
Nee, vind het niet leuk om geslagen te worden.quote:Op maandag 12 september 2005 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer je me jaloers te maken ofzo?![]()
Ik ook niet, maar hier gebeurt dat maar al te vaak.quote:Op maandag 12 september 2005 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, vind het niet leuk om geslagen te worden.
Echt waar.quote:Op maandag 12 september 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
Echt waar?
Nope, nooit.quote:Lieg je niet tegen mij?
En dát, lieve wyccie, zegt véél meer over jou, dan over mij...quote:Dan heb ik iets heel raars gelezen....
Je zal wel gelijk hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Echt waar.
[..]
Nope, nooit.
[..]
En dát, lieve wyccie, zegt véél meer over jou, dan over mij...
Niet zo veel vieze sites bezoeken!quote:
Dat doe ik niet!quote:Op maandag 12 september 2005 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet zo veel vieze sites bezoeken!
Nee.quote:Op maandag 12 september 2005 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Kevorkian?
Ben wel blij dat ie mijn arts niet was.quote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.
Kevorkian is trouwens een mooi woord.
Wel goed dat euthanasie legaal is in NL, maar sommige dokters gaan te ver.quote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ie mijn arts niet was.
Precies zoals die Shipman in Engeland, Lucia de B in NL.quote:Op maandag 12 september 2005 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel goed dat euthanasie legaal is in NL, maar sommige dokters gaan te ver.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Die trainwanker is er weer vandoor gegaan geloof ik.
Ik wel dus ik ben wel lief toch?quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 01:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wel dus ik ben wel lief toch?
Okay sorry, dat was niet zo aardig van mij.quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moet je me geen takkewyccie meer noemen he.....
Oh dank je welquote:Op maandag 12 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
En je krijgt je bloemen gewoon hoor Wyc.
Geen rozen dit keer. Gele anjers.quote:
Ik heb de betekenis opgezocht:quote:Op maandag 12 september 2005 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen rozen dit keer. Gele anjers.
quote:anjer grilligheid
Anjer Toewijding, fascinatie
Je bent soms best grillig. De ene keer kan ik meppen krijgen en de andere keer een zoen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb de betekenis opgezocht:
[..]
![]()
Haha, dat is ook zo.quote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent soms best grillig. De ene keer kan ik meppen krijgen en de andere keer een zoen.
Graag gedaan. En nou sla je je celgenoot knock out als die ze pikt hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat is ook zo.
Bedankt voor die bloemen!
quote:Op maandag 12 september 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Graag gedaan. En nou sla je je celgenoot knock out als die ze pikt hoor!
Ik ben géén treinrukker !quote:Op maandag 12 september 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Die trainwanker is er weer vandoor gegaan geloof ik.
En zo, jongens en meisjes, kreeg heeer beeer alsnog gelijk..............quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef Treinhomo het volgende:
James Brown.
The Godfather of Soul.quote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef Treinhomo het volgende:
James Brown.
Ze is mooi, hè?quote:Op maandag 12 september 2005 12:33 schreef pyl het volgende:
Komt zo'n vier keer per jaar voorbij. Maar dat is bij haar niet erg.![]()
Ze doet mij de broek niet bollen...quote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Tokay het volgende:
Ze is mooi, hè?
quote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Tokay het volgende:
Ze is mooi, hè?
Djeez...quote:Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef Treinhomo het volgende:
Ze doet mij de broek niet bollen...![]()
Helemaal goed.quote:Op maandag 12 september 2005 12:39 schreef Berkery het volgende:
Juliane Moore toch?
Jij zit te azen op een nipple-slip, hè ?quote:Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef peaceman het volgende:
die pluk haar zit ervoor...
quote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij zit te azen op een nipple-slip, hè ?
te laat !quote:Op maandag 12 september 2005 12:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ons geheimpje.
Hoeft verder he-le-maal niemand te weten...
dubbelquote:Op maandag 12 september 2005 12:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ons geheimpje.
Hoeft verder he-le-maal niemand te weten...
Ha die Pyl ! ja het is een gekkenhuis,2 man op vakantie,dus rij ik 6 postcode'squote:Op maandag 12 september 2005 13:32 schreef pyl het volgende:
Foto!!!![]()
Heb je het zo druk in die kanariegele, mijn vriend?
Is dat trouwens Jan Boezeroen?
Druk....quote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Stil hier.
Fok is zeker traag vandaag.quote:Op maandag 12 september 2005 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Druk....tenminste ik wel
en ik vind Fok erg traag..
Foto is er al weer.quote:Op maandag 12 september 2005 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
ano heb jij nog een tussendoor plaatje?
quote:Op maandag 12 september 2005 16:54 schreef pyl het volgende:
Stig Anderson?
quote:Op maandag 12 september 2005 17:16 schreef pyl het volgende:
Oeps.
quote:Op maandag 12 september 2005 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Elvis eikel Die lekkere hunk uit Full House. John Stamos.
quote:Op maandag 12 september 2005 17:16 schreef pyl het volgende:
Oeps.
Ik zie persoonlijk liever zijn ex-vrouw.quote:
Dat kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op maandag 12 september 2005 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk liever zijn ex-vrouw.
Botox doet wonderen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik dacht ook al....
Op deze foto is hij echt![]()
[afbeelding]
Tokay is meer van de echte kerels als William H. Macy en Steve Buscemi.quote:Op maandag 12 september 2005 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
VInd je John Stamos niet leuk/mooi?
quote:Op maandag 12 september 2005 17:29 schreef Berkery het volgende:
The Trashmen?
Ook niet.quote:Op maandag 12 september 2005 17:35 schreef tong80 het volgende:
The Kingsmen ?
quote:Quite simply,invented the power chord, the major modus operandi of modern rock guitarists. Listen to any of the tracks he recorded between that landmark instrumental in 1958 through his recordings in the early 1960s and you'll hear the blueprints for heavy metal, thrash, you name it.
quote:Op maandag 12 september 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:
Dick Dale and the.........men ?
quote:Op maandag 12 september 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
The Querrymen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |