Deze Mike zat vast voor moord hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 22:36 schreef Treinhomo het volgende:
Tim Allen ?
Die zat toch vast wegens drugsdealen, niet voor moord...?
Romulus en Remus en de wolvin die ze grootbracht.quote:Op zondag 11 september 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
En na al die moeilijke, even een makkelijke tussendoor...
[afbeelding]
Mkay.quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Deze Mike zat vast voor moord hoor.
Hij cleant geregeld Teri's pipes in Desperate Housewives geloof ik.quote:Op zondag 11 september 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay.
En waar zou ik 'm van moeten kunnen kennen ?
Is correct, maar mr_a was je nèt voor in het vorige deeltje.quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef wyccie het volgende:
Romulus en Remus en de wolvin die ze grootbracht.
Oh laat maar.....
Desperate Houswives of coursequote:Op zondag 11 september 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay.
En waar zou ik 'm van moeten kunnen kennen ?
Aha; en dan checkt zij zijn plumbing, zeker ?quote:Op zondag 11 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij cleant geregeld Teri's pipes in Desperate Housewives geloof ik.
Af en toe een verstoppinkje opblazen idd.quote:Op zondag 11 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aha; en dan checkt zij zijn plumbing, zeker ?
ah dus vanaf nu ff gewoon ouwehoeren? ik vind die plaatjes altijd zo storendquote:Op zondag 11 september 2005 22:41 schreef Tokay het volgende:
De loodgieter heet in Desperate Housewives Mike Delfino, en in het echt gaat hij door het leven als James 'Jamie' Denton.
De vloer is vrij, ik heb even geen plaatjes meer.
Af en toe wat plaatjes van mooie vrouwen zijn natuurlijk nooit weg, qua illustratie...quote:Op zondag 11 september 2005 22:42 schreef peaceman het volgende:
ah dus vanaf nu ff gewoon ouwehoeren? ik vind die plaatjes altijd zo storend![]()
Die Tong is een helderziende!quote:
elisha primenova.com zie ik staan als ik quotequote:
Tongstradamus...quote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Tong is een helderziende!
You've got a pointquote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Elisha is goed. Mis haar wel in 24. Niet dat ze nuttig was voor de verhaallijn maar het oog wil ook wat.
Was elke keer weer geweldig om te zien hoe die scenaristen zich in vreemde bochten wrongen om Elisha screentime te geven. Het verhaal ging richtingen op waar de gemiddelde speelfilm direct voor naar de videotheek wordt verbannen maar dat maakte het mannelijke publiek niks uit.quote:
Ted dequote:
John Lennon.quote:
Ted is nu een Henny.quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef peaceman het volgende:
Ja, hoe zou het met Ted zijn? Toch altijd van die shows, waarvan je nu denkt: waar is die kwaliteit gebleven.... dat zie je niet meer tegenwoordig....![]()
Geeft niet. Ik vond het ook wel een leuk plaatjequote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
John Lennon is natuurlijk goed.
Wyccie, ik wist niet dat je hem al een keer hebt geplaatst....
Jawel joh. Op het einde moesten ze stokken vangen die in een rij van acht in de lucht hingen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me zijn shows niet meer herinneren, zijn snor wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |