ik neem even aan dat je kapitein éénbeen bedoelt?quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Zelfs bij een gewoon spelletje Risk domineert die beer nog de hele gang van zaken. Gadverdamme wat is die vent AANWEZIG, met die harde stem en dat nare nadrukkelijke kapsones-accent.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier is een fake-crosspost wel op z'n plaats.
[afbeelding]
Goedkoop hoertje is het welquote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef BBscanner het volgende:
Chantal vertelde net dat een italiaan haar aansprak, ze begreep het niet en dacht dat hij de weg wilde weten. Bleek dat de man op zoek was naar een hoer en dacht dat zij dat was.Verbaasd mij niks als ze zich kleed zoals ze er afgelopen week bij zat in de live uitzending.
Dat is compensatiedrang, hij mist tenslotte een been.quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Zelfs bij een gewoon spelletje Risk domineert die beer nog de hele gang van zaken. Gadverdamme wat is die vent AANWEZIG, met die harde stem en dat nare nadrukkelijke kapsones-accent.
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantiequote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier is een fake-crosspost wel op z'n plaats.
[afbeelding]
Aha... Ik dacht echt dat jij die lekkere schwanz von dem Menno wel graag wilde zien.quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dat jij meteen weer aan seks denkt.
Dat was de babyquote:
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantie![]()
![]()
ik denk, ja., so, en, dus? Ingrid duimt op de schoot van Menno...boeiuh!!!!!
oh wacht even...
zei ik toch, Dominicaanse stoephoer.quote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef BBscanner het volgende:
Chantal vertelde net dat een italiaan haar aansprak, ze begreep het niet en dacht dat hij de weg wilde weten. Bleek dat de man op zoek was naar een hoer en dacht dat zij dat was.Verbaasd mij niks als ze zich kleed zoals ze er afgelopen week bij zat in de live uitzending.
Blont zekerquote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantie![]()
![]()
ik denk, ja., so, en, dus? Ingrid duimt op de schoot van Menno...boeiuh!!!!!
oh wacht even...
quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
Tanja zit voortdurend dropjes te eten, ......... heeft ze bij de volgende controle een te hoge bloeddruk.
Hoe kan dat nou, oh wat heb ik toch een pech, nou de lol is er echt vanaf
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |