Volgens mij zullen we er allemaal over getuigen, voor de restquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik zal het ook nog meemaken? Inshallah! (wetende, dat het nooit zal gebeuren)
Zie ik niet echt zitten, dan moet ik weer hele tijd op letten enzo.. Ik heb mijn zegje al gedaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Open maar een nieuwe topic dan met een goed OP.
quote:
Das waar. Je hebt het al zo druk en ik ben maar de inval Moslim.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie ik niet echt zitten, dan moet ik weer hele tijd op letten enzo.. Ik heb mijn zegje al gedaan
Het is gewoon niet echt stof om een topic naar mijn mening mee te vullen, als je wilt open een topic er over met vragen, dan probeer ik zoveel mogelijk te antwoordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Das waar. Je hebt het al zo druk en ik ben maar de inval Moslim.
Das waar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:37 schreef GoldenEyedDarkness het volgende:
Jah dat kan wel... ik ben niet meer zo lang terug hier op FOK. En bovendien zijn er ook mensen die niet zo anti-Islam zijn en toch niet-Moslim
Nee klopt, hier kan je zo'n discussie niet houden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is gewoon niet echt stof om een topic naar mijn mening mee te vullen, als je wilt open een topic er over met vragen, dan probeer ik zoveel mogelijk te antwoorden
Maar even serieus, je bent een moslim?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nee klopt, hier kan je zo'n discussie niet houden.
Dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar even serieus, je bent een moslim?
???quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De islam als sociaal-darwinistische succesformule. ?
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Elhamdulillah!
Laat ik duidelijk blijken hier op Fok, dacht ik zo.
Ja dat zeg ik net! Mis ik iets ofzo?quote:
Voor mezelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net! Mis ik iets ofzo?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor mezelf![]()
![]()
![]()
Ik las dat zeg ik nIet
Ik denk van wel. (Had je post over het hoofd gezien)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:38 schreef GoldenEyedDarkness het volgende:
... en wat zou je zeggen van mij? wel of niet religieus?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |