Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtendquote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Gaan de bewoners proberen weer in evenwicht te komen na gisteravond, door vanavond extreem saai te maken ofzo?
Nou inderdaad...quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Gaan de bewoners proberen weer in evenwicht te komen na gisteravond, door vanavond extreem saai te maken ofzo?
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is nog niet zeker hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:
biw.. nog druk aan het bijlezen... begrijp ik het nu goed dat het opsluiten in de slaapkamer alleen voor onderhoud van de jaccuzi was en ingrid de trans blijkt te zijn?
(veel meer spectaculairs ben ik nog niet tegengekomen...)
Schandalig gedrag van Didoquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.![]()
Wat zegt het verder? Dat het stinkt bij d'r in huis omdat ze te lui is om schoon te maken.quote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef teun911 het volgende:
[..]
Als je die als vriendin hebt, meteen een vaatwasser kopen
Ik denk dat het gewoon een geheime missie is hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.![]()
Ja inderdaad, had gezworen dat ze vandaag tijdens 't eten er al wel weer voor zouden vallen... Maar nee...quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtend)
I'll never drink again -zie Alexander Curly op Kazaa (of elders).quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef MissX het volgende:
Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtend)
Nee perfect chaos ruzie vuurwerk want dit is zo boooooringquote:
Goedenavond!quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Deze topic is de enige reden dat ik big brother nog volg. Er gaat niets boven een avondje lekker ouwehoeren in het commentaren op de livestreams topic. Een goede avond allen.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:06 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ingrid is nog niet zeker hoor![]()
Poetsjuf erbij..quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat zegt het verder? Dat het stinkt bij d'r in huis omdat ze te lui is om schoon te maken.
Ik ben dus niet de enige debielquote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef schatje het volgende:
Ik volg met een oor Big Brother en met de ander Het Blok.
![]()
![]()
Goedenavond!quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Deze topic is de enige reden dat ik big brother nog volg. Er gaat niets boven een avondje lekker ouwehoeren in het commentaren op de livestreams topic. Een goede avond allen.![]()
haha inderdaad, kwam er gisteren ook voor het eerst achter. Heb nu de streams aan zonder geluid, wanneer Roel, Lieske of Ralph in beeld komt gaat het geluid pas weer aan. Of wanneer het ergens interessant wordt wat meestal wel blijkt uit de reacties in deze topic.quote:Op zondag 11 september 2005 21:09 schreef Jane het volgende:
Goedenavond!
En ik ben het met je eens. Ben er zelfs achter gekomen dat je er niet eens de streams bij aan hoeft te zetten.
ideaal onder werktijdquote:Op zondag 11 september 2005 21:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedenavond!
En ik ben het met je eens. Ben er zelfs achter gekomen dat je er niet eens de streams bij aan hoeft te zetten.
Hoe weet je dat nou? Lag jij erbij?quote:Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ze hebben niet geneukt die menno en ingrid
quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Ze voelden onze hete adem in hun nek.quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef schatje het volgende:
Hoe weet je dat nou? Lag jij erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |