Thanksquote:
Vorig jaar kregen we 3dsmax lessen op school. Als je het eenmaal doorhebt is het niet zo moeilijk (zoals bij alle programma'squote:Op zondag 11 september 2005 18:56 schreef tonks het volgende:
is dat nou veel werk met 3dmax? heb het zelf wel eens geprobeerd maar kreeg alleen die theepot maar dan breder
Dude.quote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef mstx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Colt M4A1)
[afbeelding]
(Helm+skibril)
[afbeelding]
(Mijn kamer)
Een tijd geleden gemaakt met 3DSMAX 7.
Holy F*ckquote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef mstx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Colt M4A1)
[afbeelding]
(Helm+skibril)
[afbeelding]
(Mijn kamer)
Een tijd geleden gemaakt met 3DSMAX 7.
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen we 3dsmax lessen op school. Als je het eenmaal doorhebt is het niet zo moeilijk (zoals bij alle programma's), maar die bovenste 2 en die onderste waren wel redelijk veel werk.
(ik heb werkelijk geen idee hoeveel uur/dagen ik daar aan gewerkt heb want dat houd ik nooit bij
)
Stoer!quote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef mstx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Colt M4A1)
[afbeelding]
(Helm+skibril)
[afbeelding]
(Mijn kamer)
Een tijd geleden gemaakt met 3DSMAX 7.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef mstx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Colt M4A1)
[afbeelding]
(Helm+skibril)
[afbeelding]
(Mijn kamer)
Een tijd geleden gemaakt met 3DSMAX 7.
Multimedia Design (MBO)quote:Op zondag 11 september 2005 19:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
Er zitten helemaal geen wielen onder!!!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 19:29 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik ben bezig met een Mercedes 350 SL:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 19:31 schreef klappernoot2000 het volgende:
okee dan, de kapsalon van me zus... in 3D studio Max 2.5![]()
http://community.webshots.com/photo/407005718/408439840nSCoyT
zonder lessen of cursus, zelfstudie dus
Joh! het is een WIP.quote:Op zondag 11 september 2005 19:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zitten helemaal geen wielen onder!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ben niet achterlijkquote:
wow, netjes.quote:Op zondag 11 september 2005 19:29 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik ben bezig met een Mercedes 350 SL:
[afbeelding]
Wow, heb je dit allemaal zelf geleerd of school/cursus?quote:Op zondag 11 september 2005 21:31 schreef Neohammer het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dit bestond op fok
aangezien mijn plaatjes altijd te groot zijn, post ik wel wat linkjes:
MG X8: (ontwerp ook van mij en een collega)
in blauw:
http://www.ewe-squad.com/downloads/mg/topblue.jpg
en rood:
http://www.ewe-squad.com/downloads/mg/back.jpg
en licht getuned in ijsmeis kleur:
http://www.ewe-squad.com/nazgul/nazgul.jpg
Star trek schip:
http://www.clawhammer.nl/vienna/prefinal.jpg
En ik begin deze herfst met een nieuwe (betere)
Het station waarin die gebouwd gaat worden is al klaar, tevens als de ruggegraat van het schip:
http://www.ewe-squad.com/xproject/dock2.html
En ik heb ook een eigen kamer op dat station
http://www.clawhammer.nl/xproject/office6.jpg
Ik laat het hier even bij, anders spam ik het helemaal vol met linkjes.![]()
Vette shit.quote:Op zondag 11 september 2005 21:31 schreef Neohammer het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dit bestond op fok
aangezien mijn plaatjes altijd te groot zijn, post ik wel wat linkjes:
-knip-
Ik laat het hier even bij, anders spam ik het helemaal vol met linkjes.![]()
Ah ik ben nog maar net begonnen. Maar zo'n auto maken gaat me nooit lukkenquote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef Neohammer het volgende:
Ik heb het zelf aangeleerd, in 1996 begonnen, en nog lang niet uitgeleerd.(beetje "fout" begonnen dat wel met Truespace, maar vanaf 2003 werk ik met 3ds max.) Bevalt goed.
Dat dacht ik ook altijd!quote:Op zondag 11 september 2005 22:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ah ik ben nog maar net begonnen. Maar zo'n auto maken gaat me nooit lukken
Welke? Voor 3dMax?quote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Het is wel een tutorial.
En nog niet klaar
http://www.3dtotal.com/team/tutorials/hugechair/chair1_01.aspquote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Welke? Voor 3dMax?
Ik heb nu ook 3dMax op school, ik heb hier wel een paar renders maar het is niet denderend.
Ach je dat het voor werk zeker?quote:Op zondag 11 september 2005 22:23 schreef Neohammer het volgende:
1tje dan nog![]()
http://www.clawhammer.nl/truck/showtruckweb.jpg
* mond valt openquote:Op maandag 12 september 2005 12:56 schreef AlwinBc het volgende:
Ik heb ook nog wel een paar 3d werkjes liggen:
Silent hill:
[afbeelding]
Game Cube:
[afbeelding]
Playstation2:
[afbeelding]
Schorpioen:
[afbeelding]
Mako reactor ff7 ( WIP ) 2,2 miljoen poly's
[afbeelding]
Kwallen:
[afbeelding]
Motor Cloud ff7 ( WIP )
[afbeelding]
Heb nog veeeeel meer maar dit zijn een paar boeiende.
Allen in 3ds 7.5 gemaakt.
Alwin
Zo is het idee iig duidelijk.quote:Op maandag 12 september 2005 19:21 schreef Yildiz het volgende:
Ik had 2 jaar geleden een vuurtoren op school getekend, iets van duizend onderdelen.
Maar dat was in versie 5.3 in Inventor.
En ja, die versie heb ik niet meer, ik heb nu versie 8.
En nou loopt ie helemaal de soep in.
Ik ga nog eens wat proberen.
Hey gast, zit jij in de achtbanenbusiness? Want die 'X' vind ik wel cool, dat willen wij nu gaan ontwerpen met de projectgroep, werk je hierin? En wil je evt. contact opnemen? (Mail)quote:Op maandag 12 september 2005 16:26 schreef Chanandler het volgende:
Theming voor een ride in Walibi, beetje snel in elkaar geflanst, maar het enige wat nu nog online staat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: nog maar ff wat erbij gooien
[afbeelding]
Een rollercoaster genaamd 'X', te vinden in SixFlags Magic Mountain. WIP uiteraard
[afbeelding]
Heeeel lang geleden gemaakt
[afbeelding]
Maak van die 2109 maar 2009quote:Op maandag 12 september 2005 20:03 schreef Neohammer het volgende:
--
Gaaf dingquote:Op maandag 12 september 2005 20:03 schreef Neohammer het volgende:
Ben ik weer
Catamaran met straalmotoren.
(geen plezierjacht.)
Nadat in de grote vakantie van 2003 mijn verstandskiezen waren getrokken kon ik 3 dagen niets. (ze moesten uit het bot gezaagd worden.) Ik zat toen dus redelijk verrot achter de pc. Ik had 3DS al wel geinstalleerd, maar ik kon er gewoon niets mee. (Altijd meteen weer terug naar Truespace.) Toen heb ik het gewoon opgestart, en ben ik heel kalmpjes begonnen met tekenen. Na ongeveer 3 weken 12 uur per dag tekenen had ik de Catamaran klaar. Een prima leerproces, alhoewel het soms wat obsessief was.Ik heb sindsdien nooit meer Truespace gebruikt en ben nog altijd blij dat mijn kiezen getrokken zijn.
[[url=http://www.clawhammer.nl/mehu/megahunter2small.jpg]afbeelding][/url]
Het heeft 2 jaar geduurd, maar ik kan nu dus eindelijk van een image een link maken lol. Alweer wat geleerd.![]()
Niet zo doemdenkenquote:
Al mn sites waar ik mn 3d pruttel op gooi zijn open dirs :pquote:Op maandag 12 september 2005 19:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Leuke opendir trouwens:
[afbeelding]![]()
Zelf maken of google =)quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:52 schreef Knoekie het volgende:
Waar halen jullie trouwens jullie textures vandaan?
Nee sorry, maar ik heb er wel veel verstand vanquote:Op maandag 12 september 2005 19:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey gast, zit jij in de achtbanenbusiness? Want die 'X' vind ik wel cool, dat willen wij nu gaan ontwerpen met de projectgroep, werk je hierin? En wil je evt. contact opnemen? (Mail)
dank
Hoe bedoel je? Hier of op je model?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef super-muffin het volgende:
Hoe zet ik een eigen texure neer?
Zie je dat blaadje op de tafel liggen die ik eerder in dit topic gepost heb, daar moet een tekening op, die ik gemaakt heb in Illustrator.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hier of op je model?
Vrij simpel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zie je dat blaadje op de tafel liggen die ik eerder in dit topic gepost heb, daar moet een tekening op, die ik gemaakt heb in Illustrator.
En er moeten nog posters aan de muur komen.
Hmm... Da's te hoog gegrepen voor mij, ik zuig met organics.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef Hymn het volgende:
Voor de mensen die al ver zijn heb ik ook tutorials gemaakt
http://members.home.nl/mark.s/tutorial/
Je kunt zelf instellen welke eenheden je wilt gebruiken voor afmetingen: pixels, metrische en emperische eenheden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:16 schreef super-muffin het volgende:
aha, 3dMax gebruik toch punten voor de afmetingen?
Wat gebruik je nu dan?quote:Bedankt, ik kon dat knopje niet vinden
Oh ja, ik gebruik ook veel de hulpfunctie bij veel progamma's, maar heb hier geen 3dMax, want dat is er niet voor de Mac, helaas.
Wás van Autodesk, is nu van Discreetquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef Yildiz het volgende:
3DSmax is ook van Autodesk, dus wat lul ik eigenlijk![]()
Ik gebruik FinalRender, ook mooi.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:06 schreef thumper het volgende:
[..]
Wás van Autodesk, is nu van Discreet
tevens tvp
Voor de 3ds gebruikers, welke renderer gebruiken jullie? Ikzelf heb sinds kort VRay aangeschaft, damn wat een fotorealisme! Ik zal vanavond wel wat images plaatsen (zit nu op werk)
Op wat staat Max normaal ingestelt? Dan kan ik nu in PS al wat in elkaar flansen voor morgen tijdens de les.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Je kunt zelf instellen welke eenheden je wilt gebruiken voor afmetingen: pixels, metrische en emperische eenheden.
[..]
Wat gebruik je nu dan?
* thumper stelt ook alles standaard in in millimetersquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:44 schreef Rampestamper het volgende:
Hij is standaard ingesteld op generic units, ik heb geen flauw idee wat dat zijn. Pixels misschien?
Maar ik stel standaard Max in op millimeters omdat dat ook de standaard is in AutoCAD en dat gebruik ik voor mijn werk.
Nogal lastig als ik al die tutorials aan het doen benquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper stelt ook alles standaard in in millimeters
De lengte-eenheid in ons landje is nou eenmaal de (milli-)meter, dus ik zie totaal geen noodzaak om pixels of het emperisch stelsel te gebruiken, dat vergelijkt zo lastig
Pixels is trouwens zowieso een volslagen nutteloze maatvoering...
Ik had al een topic gemaakt voor een probleem. Misschien kunnen we daar verderquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:39 schreef super-muffin het volgende:
Oke. Ik kan nergens een demo vinden van Max.
Kan iemand een topic aanmaken voor 3d vragen en problemen? Anders komen hier meer vragen dan 3d creaties.
Ik denk ook niet dat er een demo is. Hooguit een studentenversie, en zelfs van die prijs sla je steil achterover.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:39 schreef super-muffin het volgende:
Oke. Ik kan nergens een demo vinden van Max.
Kan iemand een topic aanmaken voor 3d vragen en problemen? Anders komen hier meer vragen dan 3d creaties.
Anders even in het feedback-topic vragen of ze de titel willen wijzigen in bijvoorbeeld "[CENTRAAL] 3D problemen topic"quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:42 schreef Knoekie het volgende:
Of een centraal topic aanmaken
Vorig jaar had ik een demo gedownload. Die was er dus wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:45 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er een demo is. Hooguit een studentenversie, en zelfs van die prijs sla je steil achterover.
Oh, ik had het in ieder geval nog nooit gezien, succes in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een demo gedownload. Die was er dus wel.
Dan maar op een andere manier er aan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |