abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32458337
quote:
Redenen verwijderen spandoek "Terol of Grandel die blunder komt er wel"
Het moet toch niet gekker worden. Je ziet steeds minder "Liever dan.." spandoeken en nu moest dit spandoek ook al verwijderd worden. Door al die extra regeltjes wordt het steeds moeilijker voor supporters om op een leuke en ludieke manier wat spanning in de wedstrijd te creeren.

Loky, een vaste bezoeker van deze site en een van de makers nam vandaag contact op met NAC. Hieronder zijn reactie:

"Door het weghalen van het spandoek ‘Terol of grandel , die blunder komt wel’ was er verwarring ontstaan over de redenen waarom. Zo waren er ook twijfels bij mij omdat het puur ludiek bedoeld was. Om die redenen heb ik vandaag contact opgenomen met NAC, met de vraag waarom werd dat spandoek weggehaald? NAC vertelde het volgende: ‘De directeur van Fc Utrecht, algemene beveiliging en de leiding gingen klagen , er is besloten hem weg te halen omdat hij toch te persoonsgericht was’.
Vanuit NAC werd het dus door de vingers gezien. Hij werd verwijderd doordat Fc Utrecht er bezwaar tegen had."

Erg jammer dat Utrecht niet tegen een geintje kan. Ik ben er van overtuigd dat alle supporters in Nederland inclusief de Utrecht aanhang (ondanks hun niet erg creatieve bijdrage aan de Nederlandse voetbalsfeer) voor minder regels zijn wat betreft het toepassen van ludieke acties.

Later de regels , wat mag wel wat mag niet.
b-sidemaniacs.nl

Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32458436
Grote onzin dat dat spandoek weg moest. Triest dat zelfs zulke onschuldige spandoeken al gecensureerd worden.
pi_32459037
Regels..pfff dit slaat toch nergens op jongens.

Kwam er dan geen groep in opstand tegen deze onzin? Het is toch zeker je eigen stadion?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_32459575
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:53 schreef Staanplaats het volgende:
Kwam er dan geen groep in opstand tegen deze onzin? Het is toch zeker je eigen stadion?
Blijkbaar niet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32503592
Nog mensen die ook zo'n hekel hebben aan trommels??
Dat ding werkte echt op mijn zenuwen..
Het meest irritante was dat ze ook door ons heen zaten te trommelen, alleen maar om te zieken.
- NAC Breda -
pi_32511966
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef Ritchie het volgende:
Het meest irritante was dat ze ook door ons heen zaten te trommelen, alleen maar om te zieken.
Ja, en niet gek opzich.
Zou ik ook doen.
pi_32514035
quote:
Willem Reijn: kappen met die censuur!

Soms vinden wij Willem Reijn een piemel. En soms vinden we Willem Reijn heel lief. Vandaag vinden we Willem lief.
Hij schreef een column over de censuur die de politiek en andere vormen van overheid proberen het Nederlandse volk op te leggen. Spandoeken aan het adres van Rita Verdonk en zo die weg gehaald worden en waarvoor mensen worden gearresteerd. Dan denk je: dat heeft toch niets met Breda te maken? En dan antwoordt Willem:

Niets met Breda te maken? Nou, afgelopen zaterdag heeft ook in Breda de gedachtenpolitie ingegrepen. Bij NAC nog wel. De aanhang van NAC staat bekend om haar ludieke spandoeken. ‘Liever een slok uit de Mark dan met Spooren naar het park’ was bijvoorbeeld wel lachen, maar fijntjes, neen. Fijntjes was geen NAC-woord, zoals John van Loen zich moet herinneren.

Tegen zijn FC Utrecht bleek een spandoek plots wel al te kras: "Terol of Grandel, die blunder komt er wel". Terol en Grandel zijn de keepers van Utrecht die prachtige reddingen aan onthutsende blunders weten te koppelen. De Galgenwaard knijpt bij de zachtste terugspeelbal de billen toe.

Maar zo’n spandoek, de doelwachters stonden te bibberen in hun goal! De NAC-leiding liet in een wilde aanval van krachtdadigheid het spandoek verwijderen. Maar als Het Gezag het volk het zwijgen wil opleggen, maakt het zichzelf immer belachelijk.

Inmiddels zijn er dus variaties als ‘Terol of Grandel, het bestuur verneukt ’t wel’ en, met gezonde zelfspot, ‘Terol of Grandel, in Breda win je wel’.
De supporters zijn de censor van NAC flink zat. Vrijdag willen zij tal van witte spandoeken ophangen om te protesteren tegen het kinderachtige weghalen van zo’n doek, zodat Breda gelukkig ook een heel eigen proteststem vóór vrijheid van meningsuiting laat horen. En verder moeten we hopen dat onze vrienden uit Groningen de aanmoediging ‘Hup NAC’ niet als intimiderend ervaren. Anders houden we natuurlijk keurig ons beschaafde hoofd.

Echt, soms is Willem Reijn gewoon gaaf.
pi_32516260
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef Ritchie het volgende:
Die was erg irritant ja. Ik zat er vlakbij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32516553
Vrijdag witte spandoeken... ben langzamerhand NAC echt beu aan het worden. Wij zijn negatief... ja.. NAC werkt lekker mee de situatie positiever te maken zeker... al weken twijfel ik... tussen een fysieke en keiharde actie of tot het inleveren van mijn seizoenskaart...

ben ik te extreem? ik ben iig moe... doodmoe van NAC... luisteren naar supporters zullen ze niet doen... nooit doen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32520558
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef Stefkuh het volgende:
Vrijdag witte spandoeken... ben langzamerhand NAC echt beu aan het worden. Wij zijn negatief... ja.. NAC werkt lekker mee de situatie positiever te maken zeker... al weken twijfel ik... tussen een fysieke en keiharde actie of tot het inleveren van mijn seizoenskaart...

ben ik te extreem? ik ben iig moe... doodmoe van NAC... luisteren naar supporters zullen ze niet doen... nooit doen
Nee, en dan ook nog zeggen dat je het oude avondje nac terug wilt
pi_32523620
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Superheld het volgende:

[..]

Nee, en dan ook nog zeggen dat je het oude avondje nac terug wilt
idd.. populistisch gelul wat er uit Mommers bek komt.. ondertussen wordt elke vraag met een politiek correcte zin beantwoord... je zou bijna gaan hopen dat het gigantisch uit de hand gaat lopen vrijdag.. bijna he...

ben het iig goed zat allemaal... is toch niet normaal dat ik me af vraag of ik volgend seizoen nog een seizoenskaart heb???
pi_32529264
Jeetje, is het zo erg dat jullie er over denken de seizoenskaart in te leveren?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32529345
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:37 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, is het zo erg dat jullie er over denken de seizoenskaart in te leveren?
Als ze met zulke achterlijke maatregelen blijven komen en t spel ook gewoon kut is wel.
Maar aan het eind zal ik toch wel weer zo gek zijn om er eentje te nemen denk ik.
pi_32531449
NAC heeft toch trainer Ruud Brood aan Helmond Sport verhuurd?
Kunnen ze die niet terughalen en Lokhoff naar Helmond sturen?
Brood heeft wel aardige dingen gedaan met H. Sport..
pi_32543475
HUP NAC!
pi_32559679
jeej...we mogen weer.
- NAC Breda -
pi_32572059
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:06 schreef Ritchie het volgende:
jeej...we mogen weer.
helaas
pi_32572132
Nieuwe datum zal wel weer zo'n kut woensdag worden.
pi_32574515
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:27 schreef Superheld het volgende:
Nieuwe datum zal wel weer zo'n kut woensdag worden.
Inderdaad.
quote:
De op vrijdag afgelaste wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is opnieuw vastgesteld op woensdag 30 november. Aanvang 20:00u

Losse kaarten voor deze wedstrijd blijven geldig. Mensen die een los ticket hebben aangeschaft, maar woensdag niet kunnen, kunnen maandag 28 november en dinsdag 29 november tijdens kantooruren hun geld terug krijgen aan de balie van de Service- & Informatiedesk.
pi_32647548
Balen.. door de weeks voetballen is kut...
- NAC Breda -
pi_32690570
maargoed.. we gaan er voor!
- NAC Breda -
pi_32698048
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:08 schreef Ritchie het volgende:
maargoed.. we gaan er voor!
Zo is dat!
pi_32711789
TYFUS ZOOI!!! TYFUS FIETSENSTALLING!!! TYFUS FOUTEN!!! TYFUS LOKHOFF!!! ONGEZIEN DE TYFUS!!!

Het werkt gewoon niet zo... godverdomme... we hadden beter met 0-5 kunnen verliezen... had er iig defintief mensen op de schop gemoeten! damn wat een kutzooi...
pi_32713237
Van Hintum heeft de kenmerken van iemand met het Syndroom van DOwn..

gaattie Diba de hemel in lopen prijzen.. die jongen heeft 2 voorzetten gegeven voor de rest enkel bal verlies... nog nooit waren zoveel supporters om mij heen het zo roerend eens... kijkt die Van Hintum iets meer dan de samenvatting?
pi_32713813
Als ik op de samenvatting af moet gaan speelde Diba inderdaad goed, en moest NAC gewoon met 5-1 winnen .
pi_32715603
Misschein had NAC méér verdiend om te winnen... maar zo vaak er balverlies is geleden.. da's echt niet gezond...
pi_32733314
Volgens mijn collega had NAC makkelijk met 6-1 kunnen winnen. Heb er zelf niks van gezien, klopt dat?
www.thuisuiteten.nl
pi_32733361
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn collega had NAC makkelijk met 6-1 kunnen winnen. Heb er zelf niks van gezien, klopt dat?
Genoeg kansen gehad, maar Groningen had er ook hier en daar een paar..

Maarja het spel was al stukken beter en nu moet het afronden dus nog beter.
pi_32740259
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef Superheld het volgende:

[..]

Genoeg kansen gehad, maar Groningen had er ook hier en daar een paar..

Maarja het spel was al stukken beter en nu moet het afronden dus nog beter.
Beter ja.. Groningen was ook slecht... maar echt te veel balverlies hoor... en onnooig..
pi_32740267
Even over die trommel:

Toen er zo wild getrommeld werd in het uitvak was dat om "kanker Breda" eruit te slaan, dat een paar mensen probeerden in te zetten. Opvallend dat Vak-G dus juist op dat getrommel reageerde door 'jostiband' te zingen. Zullen dat eerste wel niet gehoord hebben. Wellicht dat ook door die opvallende aanwezigheid die trommel uiteindelijk werd weggehaald?

Zelf ben ik trouwens ook niet zo'n fan van trommels, maar als er iemand op mept die het een beetje kan kan het bij sommige liedjes wel iets toevoegen. Maar dan moet die trommelaar wel weten wanneer zijn stok stil te houden en vele weten dat inderdaad niet. En 't is dus ook handig om bepaalde teksten weg te meppen.
pi_32740450
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Cruoninga het volgende:
Even over die trommel:

Toen er zo wild getrommeld werd in het uitvak was dat om "kanker Breda" eruit te slaan, dat een paar mensen probeerden in te zetten. Opvallend dat Vak-G dus juist op dat getrommel reageerde door 'jostiband' te zingen. Zullen dat eerste wel niet gehoord hebben. Wellicht dat ook door die opvallende aanwezigheid die trommel uiteindelijk werd weggehaald?

Zelf ben ik trouwens ook niet zo'n fan van trommels, maar als er iemand op mept die het een beetje kan kan het bij sommige liedjes wel iets toevoegen. Maar dan moet die trommelaar wel weten wanneer zijn stok stil te houden en vele weten dat inderdaad niet. En 't is dus ook handig om bepaalde teksten weg te meppen.
precies... ik heb opzich niks tegen trommels als ze een zelfde functie als handen geklap hebben. Maar wat je vaak bij clubs als Twente, Vitesse en bovenal Utregt hoort zijn die trommel geluiden die ook maar door en door te horen zijn als er niet wordt gezongen... zet dan een bandje op

Maargoed het is weer slecht van NAC dat ze 1,5 jaar geleden een verbod hebben ingesteld, er NOOIT gebruik van is gemaakt en nu pas een tweede helft... als je een verbod in stelt laat je die trommel toch niet door een poort hen gaan
pi_32746734
Nog steeds zo blij met Pi-Air?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32746966
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft toch gescoord?
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:46:55 #135
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_32761701
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef Stefkuh het volgende:
Maargoed het is weer slecht van NAC dat ze 1,5 jaar geleden een verbod hebben ingesteld, er NOOIT gebruik van is gemaakt en nu pas een tweede helft... als je een verbod in stelt laat je die trommel toch niet door een poort hen gaan
Dat krijg je ervan als je van die halfzachte klote-maatregelen instelt. Ben een vent en verbied die dingen helemaal of laat ze gewoon toe. Maar kom niet met een halve regel. Want dat werkt gewoon niet.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_32762456
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wordt persoonlijk van Pi-Air de laatste tijd enkel blijer. HIJ doet het goed. Echt blijf ik tegen beter weten in hopen dat het maar niet vertrekken van Lokhoff niet samenhangt met de komst van hem...

maar Pi-Air zelf doet het zeer aardig, alelen hangt er veel te veel los zand om hem heen... vriend of niet, hij zou toch moeten zien dat het niet klopt.
pi_32777989
vanavond live op SportItalia:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htm
pi_32778018
Ben vanavond in het stadion.
pi_32779233
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef Superheld het volgende:
Ben vanavond in het stadion.
Ik ook
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32792556
Sinterklaas gespot in Philips stadion. De naam van sinterklaas is Mendes. Ik doel op de 3de goal van psv die letterlijk wordt weggegeven als een presentje.
Als je ziet hoe mendes voor die bal ging kun je je conclusies al trekken over deze club, wat een grote bagger zeg dat NAC. Dat ze snel mogen degraderen.
pi_32799272
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:09 schreef Superheld het volgende:

[..]

Hij heeft toch gescoord?
5 goaltjes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32801118
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef Hollandia2 het volgende:
Sinterklaas gespot in Philips stadion. De naam van sinterklaas is Mendes. Ik doel op de 3de goal van psv die letterlijk wordt weggegeven als een presentje.
Als je ziet hoe mendes voor die bal ging kun je je conclusies al trekken over deze club, wat een grote bagger zeg dat NAC. Dat ze snel mogen degraderen.

Niet sterk van Mendes nee maar om na 1 actie te mogen degraderen
pi_32801588
en of het nu 2-0 of 3-0 wordt..
  zondag 4 december 2005 @ 11:02:07 #144
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_32801598
*zucht*
  zondag 4 december 2005 @ 11:02:26 #145
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_32801602
Nog bedankt trouwens Campos, heb tweede helft live kunnen zien.
pi_32801630
geen probleem

ik alleen het laatste kwartier van de 1e helft.. Dat ging prima. Maar dat bleek later de enige goede fase van NAC.
pi_32823946
quote:
Zondag 04 december 2005

"UIT DIE BUS "

De supporters die toch de moeite hebben genomen om naar de wedstrijd PSV-NAC te gaan kijken, werden weer geconfronteerd met de harde werkelijkheid !!

Geweldig om te zien dat 1,5 busje supporters hun clubje gaan aanmoedigen tegen PSV. Deze hooligans moesten zich nog wel registreren op pasfoto. Door deze pasfotoregistratie op de uitkaart moest de bus uit Etten-Leur een half uur eerder vertrekken. Ze waren op tijd in Breda, de supporters die in de kou buiten op de bus 1 stonden te wachten, stapte gelijk in de bus om zich op te warmen. Na een tiental minuten zagen we de “gele jassen” al aan komen stormen. Bij de bus aangekomen werd ons verteld op een “minder elegante” manier “iedereen uit de bus “. Een bestuurslid heeft daarop gereageerd, om dit op een fatsoenlijke manier te vragen. En was behoorlijk pissig op de manier waarop hier met mensen wordt om gegaan. Iedereen stond op een geven moment weer buiten in de kou en regen. Kan de “gele jas “ niet scannen. De supporters van bus 1 stonden dus een kwartier in de kou. Dit was te gortig het bestuur van SV en heeft de supporters terug de bus in te laten gaan. Dan maar scannen in de bus. Het was weer een lachertje heel die pasfotoregistratie. We moeten er niet aan denken als we met b.v. 15 bussen waren gegaan, dan waren we zeker niet op tijd geweest. De wijze waarop stewards denken met supporters om te kunnen gaan, die hun vrije tijd en geld opgeven voor NAC, geeft te denken voor de toekomst. Als dit zo doorgaat zal de SV zich beramen op acties, en we zullen over het bovenstaande aan NAC ons ongenoegen laten blijken !!!
pi_32824266
Wat een achterlijk iets blijft het toch...

Wij moesten vandaag onze uitreiskaart (lees: seizoen(club)kaart) ook weer inleveren bij het instappen in de bus, en pas op de terugweg kregen we em terug . En hoe doen ze dat dan? Ze geven een paar supporters die voorin zitten de haffel kaarten, en laten die alle achternamen door de hele bus roepen, waarna alle kaarten doorgegeven worden naar de eigenaar .

Vorig jaar (Willem II uit voor de beker) zijn zo dus een aantal seizoenkaarten kwijtgeraakt .
pi_32827060
Die gele jassen moet sowieso een keer een paar klappen hebben...
pi_32831462
idd ja... loop me steeds meer te ergeren aan die gasten... ze willen geen orde houden, ze willen laten zien dat zij machtiger zijn dan wij. We'll see.. we'll see...
pi_32831581
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een achterlijk iets blijft het toch...

Wij moesten vandaag onze uitreiskaart (lees: seizoen(club)kaart) ook weer inleveren bij het instappen in de bus, en pas op de terugweg kregen we em terug . En hoe doen ze dat dan? Ze geven een paar supporters die voorin zitten de haffel kaarten, en laten die alle achternamen door de hele bus roepen, waarna alle kaarten doorgegeven worden naar de eigenaar .

Vorig jaar (Willem II uit voor de beker) zijn zo dus een aantal seizoenkaarten kwijtgeraakt .
T'is gewoon van de zotte...

En klaag mailtjes naar NAC krijg ik niet eens beantwoord!

Ik kan me nog goed herinneren hoe ze aankondigden de communicatie zooo te gaan verbeteren. En Theo zou ons op de hoogte houden met een wekelijkse column... sinds het te heftig onder zijn poten werd is die column ineens verdwenen!

Mommers moet gewoon wieberen...
  maandag 5 december 2005 @ 14:19:58 #152
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_32834836
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:25 schreef Stefkuh het volgende:

[..]
En klaag mailtjes naar NAC krijg ik niet eens beantwoord!
Zulke klachten doorgeven aan de SR (info@supportersraad.nl), die zijn daar mee bezig .
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  vrijdag 16 december 2005 @ 08:04:06 #153
3455 Helsie
Proud to be
pi_33124581
Damn, dit topic veel te lang niet bekeken. Ik zal me vanaf nu wat trouwer hier melden!

Stefkuh, je signature is fout: het is Nooit Ophouden Altijd Doorzetten

Zin in zondag!

Nog inspiratie voor openingsstukkie:
quote:
In de andere NAC Breda topics stond hier een wat gedateerde openingspost. Inmiddels moet het optimisme van de zomer voorzichtig plaatsmaken voor wat kritisch realisme. Het seizoen vordert inmiddels richting de Winterstop-die-er-niet-echt-meer-is en de resultaten vallen tegen ten opzichte van de verwachtingen van dit spelersmateriaal. Pierre wisselt sterke momenten af met zwakke momenten en is zelf niet doelgericht, het fanatisme van Sikora heeft geen rendement en helaas gaat het verdedigend ook nog wel eens fout. Hierdoor staat NAC na 15 wedstrijden op een teleurstellende 11e plaats met 4 punten achterstand op de 8e/9e plaats die recht geeft op deelname aan de playoffs. De supporters hadden toch wel gerekend op een deelname aan de bovenste playoffs poule, dus dan is dit zwaar onder de maat. Slechts vijfmaal werd er gewonnen, viermaal gelijk en maar liefst zes keer verloren! Dit gaat gepaard met een negatief doelsaldo van -6. Het aantal van 19 gemaakte doelpunten is niet denderend te noemen. Het moge duidelijk zijn dat de troon van Lokhoff begint te wankelen. Zelfs na een schaarse overwinning klinkt er een aarzelend "Lokhoff rot op!" van de tribunes. Niet verwonderlijk natuurlijk na een billenknijp-overwinning op het miezerige Heracles.

Ondanks het negatieve verhaal met betrekking tot de resultaten gaat het er op de tribunes toch onverminderd hard aan toe. Vak G is dit seizoen definitief superieur aan de B-Side wat betreft het luidruchtig liederen zingen en door blijven gaan. Maar de grote verrassing is de Eretribune (vak F1 t/m F9). Deze lange zijde tegenover de Hoofdtribune met alle bobo's en sponsoren laat zich steeds meer horen en afgelopen wedstrijd tegen Heracles werd het clublied zelfs goed hard ingezet, waarna het overgenomen werd door Vak G! Dit was echt een kippenvelmoment en wellicht een voorbode van wat we nog wel vaker mee zullen gaan maken. Drie tribunes waar men zingt, juicht, gepassioneerd meeleeft: Waar vind je dat nog meer?

Nooit Ophouden Altijd Doorzetten!
Nog meer NAC'ers @ Fok voor in de Openingspost:
Stofje
Niox
Ritchie

En vast nog wel meer, maar ik weet het zo gauw even niet.

Nog meer voor de openingspost: Links naar de vorige topics.
DE VORIGE NAC BREDA TOPICS
Het officiele NAC (breda) topic
Het officiële NAC Breda topic #2 Pierre is weer thuis

[ Bericht 40% gewijzigd door Helsie op 16-12-2005 08:33:22 ]
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_33131801
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:04 schreef Helsie het volgende:
Damn, dit topic veel te lang niet bekeken. Ik zal me vanaf nu wat trouwer hier melden!

Zin in zondag!

[..]

Stofje
Niox
Ritchie

Ik zit gewoon al weken te zeggen tegen iedereen dat het DOorzetten is heb ik het fout staan

STEFKUH
pi_33135522
Misschien handig om een algemene op te hebben op een website net als bij 'hools'.

HUP NACCCC
pi_33137708
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:04 schreef Helsie het volgende:

Zin in zondag!

[..]

Stofje
Niox
Ritchie

Mooie samenvating!
Heb al weer zin in komende zondag!
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:42:34 #157
3455 Helsie
Proud to be
pi_33139833
Een algemen OP is ook een optie, maar er zat een gedachte achter (hoewel ik die niet hierboven verteld had ): Er komt eens in de zoveel weken/maanden een nieuwe 'NAC Breda topic' en degenen die regelmatig in het topic posten zijn toch degenen die het topic het meest gaan openen. Alleen al daarom kan een standaard verhaal op de lange termijn saai/irritant worden. Tevens leek het mij aardig dat op deze manier een non-NAC'er zich meteen 'inleest' in de actuele situatie bij de club en daarmee de berichten erna wat meer in het heersende perspectief kan plaatsen.

Historie van NAC als algemene schets zou ik gewoon verwijzen naar:
- http://www.derat.nl/int/nl/club/info.asp mbt historie van de club tot aan het Europese avontuur tegen Newcastle
- http://www.nac.nl/voetbal/selectie.php mbt selectie
- http://www.nac.nl/voetbal/pagina.php?Pagina_id=21 mbt de supporters
- http://www.nac.nl/voetbal/pagina.php?Pagina_id=8 mbt stadion
- http://www.nac.nl/voetbal/pagina.php?Pagina_id=18 mbt stadion historie
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_33139927
Nou, ik vind het best maar ik ga niet elke keer een stukje typen .

Tevens hebben we met deze nog even te gaan, maar dat met die historie linkjes is wel een goed & makkelijk idee natuurlijk.
pi_33151481
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Superheld het volgende:
Nou, ik vind het best maar ik ga niet elke keer een stukje typen .
Ben altijd in voor een goed stukje schrijven
quote:
Tevens hebben we met deze nog even te gaan, maar dat met die historie linkjes is wel een goed & makkelijk idee natuurlijk.
En als we zo doorgaan is het topic zo vol maar of dát nou de bedoeling is
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:43:42 #160
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33163850
Wat zijn de verwachtingen voor morgen??

Ik kan het moeilijk inschatten,Ajax heeft altijd mazzel in Breda en wint de laatse jaren nooit met goed voetbal.verder hoop ik dat NAC de scheidsrechter een keer mee heeft want dat is de laatste jaren ook huilen met de pet op.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33164326
2-1
  zondag 18 december 2005 @ 01:07:21 #162
3455 Helsie
Proud to be
pi_33180271
Verwachtingen zijn gemiddeld: reëel gezien is er kans op winst en kans op verlies. Ajax is niet in beste doen, maar begint de stijgende lijn wel weer te vinden. NAC niet echt, dus ik houd rekening met een gelijkspelletje: 2-2.
pi_33184605
Ik duik alvast de kroeg in, hoop dat ik straks de bal nog kan volgen in het stadion.
  zondag 18 december 2005 @ 12:45:11 #164
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33187028
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef Helsie het volgende:
Verwachtingen zijn gemiddeld: reëel gezien is er kans op winst en kans op verlies. Ajax is niet in beste doen, maar begint de stijgende lijn wel weer te vinden. NAC niet echt, dus ik houd rekening met een gelijkspelletje: 2-2.
Is de opstelling al bekend?
(Hans teeuwen)
pi_33193291
Nou ja, 0-2 dus, zonder dat NAC minder was dan Ajax.
www.thuisuiteten.nl
pi_33196945
Bah..

Onbegrijpelijke wissels, kut wedstrijd en een paar waardeloze spelers.
  zondag 18 december 2005 @ 19:37:31 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33199069
Waarom deed die Lokhoff nou niks aan die strompelende Mendes?
pi_33199113
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef twi het volgende:
Dat weet nog steeds niemand
  zondag 18 december 2005 @ 19:41:09 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33199183
Iedereen zingen, "Lokhoff wakker worden" o.i.d. Die man om zich heen kijken en wist niet wat er loos was
pi_33200791
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef twi het volgende:
Als jij het al vanuit het uitvak (??? ) zag... maar ja Lokhoff twijfelde nog of hij een stanpunt moest gaan innemen tegen het vertrek van Jupiler en de komst van Bavaria...
pi_33212528
Vandaag in het BD, "supporters NAC vergelijken ajax met FC Den Bosch. Zou iets over FC Den Bosch gezongen zijn.. vanwege het afbraakvoetbal..

Wat is daarvan waar :
pi_33212668
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag in het BD, "supporters NAC vergelijken ajax met FC Den Bosch. Zou iets over FC Den Bosch gezongen zijn.. vanwege het afbraakvoetbal..

Wat is daarvan waar :
Alles.
- NAC Breda -
pi_33214993
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Boefjes

0-0
ACh ja dat heeft weinig meer met het FCDB van nu te maken uiteraard.. wel met het FCDB waar heel Nederland het over had (dat zich nog aardig staande hield ook) om het dicht gooien van de wedstrijd met zwaar verdedigend spel, tijdrekken, irriteren, vallen.. heb me destijds ook niet kunnen amuseren om die fratsen.. dat deed Ajax nu hetzelfde.. duidelijk is dat punten daar ff voor de show gaat in A'dam (terwijl juist die club toch bekend staat om het mooie spel), maar goed... uiteraard is het ze - net als FCDB destijds - hun goed recht, maar het is niet echt bepaald leuk om naar te kijken... STekelenburg met zijn pakje yogho... bwegh... blij dat Jol er nauwelijks een blik op gunde.
pi_33215044
Overigens blijf ik vinden dat de gele kaart van Vermealen toch zeker tegen rood aan had kunnen zitten... Jenner met zijn top snelheid had ook een bal ietwat naar buiten afwijkend als doelkans benut. Geen doorgebroken speler wordt dan gezegd... ik waag het te betwijfelen.. maargoed... beurd is beurd...
pi_33223203
Mijn collega vond dat ook al, rood voor Vermaelen.

Maar die is ook voor NAC natuurlijk. En hij denkt dat Ton bij een volgende nederlaag exit zal gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_33223255
De bal was anders wel ver vooruit richting de cornervlag getrapt, daarom vond ik geel wel een goede straf.

Zou Pierre het al voor Tonnieboy op hebben moeten nemen, om hem aan te blijven houden?
That's all folks!
  maandag 19 december 2005 @ 19:36:15 #178
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33223274
Waarom ziet Henk Telefoon dit topic nu pas ? NOG EEN NACCER aanwezig op Fok
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33228479
Henkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee beetje laat he

Ton gaat niet weg bij een verlies tegen Vitesse... anders was het nu al gebeurd... daar zullen enog 3/4 verlies partijen voor nodig zijn binnen 6/7 wedstrijden.
  dinsdag 20 december 2005 @ 02:30:52 #180
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33235986
Lok is opgestapt bij NEC .. Is dat niet iets voor NAC, mocht Fokof (uuuhm,ik bedoel Lokhof) besluiten vrijwillig te vertrekken .. Ontslag zie ik namelijk niet snel gebeuren ..
pi_33237212
We hebben dan al een spandoek:

Lokhoff's Yellow Army !
- NAC Breda -
pi_33238789
haha
tsja Lokhoff wordt dit seizoen (inderdaad) vast niet ontslagen.
Loopt zijn contract na dit seizoen af??

Het wordt tijd dat voetbalclubs trainers gewoon kortere contracten aanbieden. Maximaal 2 jaar.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:57:27 #183
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33242210
Had hij in het begin van hetseizoen niet bijgetekend ? Of ben ik nu abuis ?
pi_33253347
Lokhoff weg en dan Maaskant in, zouden geruchten zijn. Weet niet hoe waar ze zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_33253782
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef JorgeCampos het volgende:
haha
tsja Lokhoff wordt dit seizoen (inderdaad) vast niet ontslagen.
Loopt zijn contract na dit seizoen af??

Het wordt tijd dat voetbalclubs trainers gewoon kortere contracten aanbieden. Maximaal 2 jaar.
Nee nog een seizoen hierna als ik het goed heb
pi_33253817
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Lokhoff weg en dan Maaskant in, zouden geruchten zijn. Weet niet hoe waar ze zijn.
Ja dat zijn de geruchten al sinds vorig jaar... ik weet het niet.. heb ook niks met Macho Maaskant... het is dan wel een totaal ander type als Lokhoff, maar ik denk niet dat hij NAC wél op ene geod spoor kan brengen, maar goed... zeg nooit nooit.
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:11:25 #187
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33256893
Maaskant is wel een echte mister "Breda" dus zal bij veel supporters goed vallen .. Ook ik zou het leuk vinden als hij zou komen .. Maar, of hij daadwerkelijk NAC op de rails krijgt, dat blijft natuurlijk een gok. Lok zou ik serieus een goede kandidaat vinden !!!!
pi_33256944
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Maaskant is wel een echte mister "Breda" dus zal bij veel supporters goed vallen .. Ook ik zou het leuk vinden als hij zou komen .. Maar, of hij daadwerkelijk NAC op de rails krijgt, dat blijft natuurlijk een gok. Lok zou ik serieus een goede kandidaat vinden !!!!
Lok stapt in ieder geval makkelijker zelf op dan Lokhoff
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:26:22 #189
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33257461
Lokhoff heeft alleen die heiligheids status momenteel omdat hij Pierre heeft teruggehaald .. Sim-pél !!

Pierre zal wel binnenskamers dreigen met een vertrek als Tonneke op moet tieften .. Of ben ik te veel van het complot theorie nu ?
pi_33340271
vandaag in de lokale krant.
Ruud Brood trainer van NAC.

Was eerst de bedoeling in de winterstop, dat gaat geloof ik niet door.. Maar wel volgend seizoen. Voor Ton Lokhoff wordt een andere functie gezocht (kan hij geen commercieel directeur worden ofzo, hij had/heeft toch een sportartikelenwinkel?)
De assistent van Brood wordt Graeme Arnold.
pi_33344613
Dus hebben ze gedaan wat ze voor ogen hadden met Ruud. Leuk, bij Helmond doet ie het wel goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_33344655
Iedereen ontkent het nog, en aangezien de stemmingmaker er wel vaker naast zit zou t me niet verbazen als er niks van waar is.
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:21:32 #193
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33347154
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:24 schreef JorgeCampos het volgende:
vandaag in de lokale krant.
Ruud Brood trainer van NAC.
[afbeelding]
Voor Ton Lokhoff wordt een andere functie gezocht (kan hij geen commercieel directeur worden ofzo, hij had/heeft toch een sportartikelenwinkel?)
dan gaat het helemaal slecht met NAC.

Ook vind ik Brood geen goede optie,in de gouden gids doet hij het goed zo.
(Hans teeuwen)
pi_33348310
Wat mij betreft is alles beter dan Lokhoff. Het is duidelijk dat hij deze ploeg niet aan het voetballen krijgt.
pi_33352996
ik ben het met Thieske eens. Bovendien is dit al zijn 3e seizoen, dus hij heeft ook -terecht- de kans gehad om zich te bewijzen.. (En om een team te bouwen)
pi_33357115
Hij heeft iig al de goede pak-stropdas combinatie.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:46:03 #197
3455 Helsie
Proud to be
pi_33459037
Wat een drama vandaag weer... T wordt tijd dat een zekere trainer eens zelf conclusies trekt!
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:20:54 #198
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33537349
NAC Breda stuurt Ton Lokhoff naar huis

30/12/2005 12:54

Ton Lokhoff gaat het nieuwe jaar in zonder club. De trainer is met onmiddellijke ingang op non-actief gesteld bij NAC Breda. De tegenvallende resultaten zijn de reden voor de wisseling van de wacht.

'De aanhoudende tegenvallende sportieve resultaten en de verwachting dat de resultaten op korte termijn niet zullen verbeteren hebben tot dit besluit geleid', stelt NAC in een verklaring. Naast Lokhoff moet ook zijn assistent Nico van Zoghel plaatsmaken.

Het ontslag komt niet als een grote verrassing. De dagen waren geteld voor Lokhoff, die sinds 1 juli 2003 de leiding heeft bij NAC. De 46-jarige trainer wordt verweten de investeringen niet hebben laten volgen door sportieve successen. Ondanks de nodige versterkingen slaagde hij er niet in de Bredase club mee te laten doen in de strijd om de UEFA Cupplaatsen.

De onrust groeide toen de BN/De Stem meldde dat Ruud Brood was benaderd om de taken van Lokhoff over te nemen. De trainer van Helmond Sport zou met Graham Arnold de Brabantse selectie gaan leiden. Directeur Theo Mommers ontkende toen op de NAC-website de trainerswissel.

Met eventuele opvolgers heeft NAC naar eigen zeggen nog niet gesproken. 'Nadat overeenstemming is bereikt over de afwikkeling van beiden arbeidsovereenkomsten zullen besprekingen worden gestart met kandidaten over de positie van hoofdtrainer en assistent-trainer.'
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:21:12 #199
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33537364
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:46 schreef Helsie het volgende:
Wat een drama vandaag weer... T wordt tijd dat een zekere trainer eens zelf conclusies trekt!
Doet het bestuur dus al
pi_33537424
pi_33537484
Niet geheel onverwacht. Maar toch jammer voor Lokhoff.
En dan nu als een speel van Hanegem regelen!
- NAC Breda -
pi_33538808
Het moest er eens van komen, hopelijk is dit het keerpunt van een tot nu toe teleurstellend seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')