Gizmo?quote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
Nathalie vindt het niet leuk om voor Gizmo te zitten...nu begrijp waarom!
Mmm, misschien moet ik hem maar eens beter opvoeden ja, het duurt tenslotte nog maar een maand of 3 dus even wachten kan best.quote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
kan die niet bellen als BB afgelopen is, zeg
we hebben nu geen tijd voor vriendjes, hoor
en kan iemand Tanja effe halen, ik heb een leuk klusje voor d'r, kan ze zittend doen, zodat ik tenminste naar de streams kan kijken, waar ik dan Tanja zie die mijn klusje doet.......... omg ik zit in de twilight zone
![]()
Gelukkig moest ik vanmiddag iemand helpen verhuizen. Dat scheelt weer. Weer éven het gevoel terug te zijn in de echte wereld.quote:Op zondag 11 september 2005 19:45 schreef MissX het volgende:
Ik vind mezelf toch eik wel triestzit gewoon al de hele dag te kijken.
Provinciaaltje.quote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef Gert het volgende:
Hij heeft in ieder geval wel dat dikke ranzige accent . Alle klinkers hard, alle medeklinkers lang-gerekt, alle woorden nadrukkelijk. Je hoort mokummers of wat daar voor door moet gaan altijd eerder dan dat je ze ziet.
Ik geloof niet dat ze zo berekenend isquote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef sannuh het volgende:
Ik heb het gevoel dat Lieske Roel wilt en dat doet ze door nu veel bij Menno te zitten. En het werkt wel want Roel komt gelijk naast haar zitten
Beetje domme actioe is het wel natuurlijk, photoshoppen is toch wel ietsje goedkoperquote:Op zondag 11 september 2005 19:03 schreef Jane het volgende:
Geweldig, dat Eiffeltoren-verhaal van Joost!Had het nog niet gehoord, al schijnt hij het al eerder vertelt te hebben.
die doet echt niks in dat huis snap niet dat het nog niet is opgevallen bij de restquote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef Jane het volgende:
Is Dido wel ingedeeld bij de corfee-ploegen? Ik zie haar nooit wat doen en ik zie Ralph alweer afruimen.
hmm... ik vind het namelijk erg saai worden... wanneer gebeurt er nu eens iets?quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zo berekenend is![]()
Hoest nou? Om een prof. voyeur te zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 19:45 schreef MissX het volgende:
Ik vind mezelf toch eik wel triestzit gewoon al de hele dag te kijken. Met 2x een pauze van een uur ofzo. Pff het is maar goed dat ik op me werk neit kan kijken.
Dido is solidair met Tanja doen beiden geen flikkerquote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Inca het volgende:
[..]
die doet echt niks in dat huis snap niet dat het nog niet is opgevallen bij de rest
Dat maakt niet uit want ze is natuurlijk zoooo mooiquote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Inca het volgende:
[..]
die doet echt niks in dat huis snap niet dat het nog niet is opgevallen bij de rest
Ja ik ook. Ik denk dat er eerder ruzie dan romantiek komt in het huis trouwens. (Muv Ingrid en Menno).quote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef sannuh het volgende:
[..]
hmm... ik vind het namelijk erg saai worden... wanneer gebeurt er nu eens iets?
Maar lang zo romantisch niet!quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Sealord het volgende:
[..]
Beetje domme actioe is het wel natuurlijk, photoshoppen is toch wel ietsje goedkoper
Volgens mij heb jij gewonnen, nergens negers te bekennenquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Falco het volgende:
Ik had vanmiddag tijdens potje Risk de opdracht alle negers te vernietigen.
he man, waar is je gevoel voor romantiek?quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Sealord het volgende:
[..]
Beetje domme actioe is het wel natuurlijk, photoshoppen is toch wel ietsje goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |