abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 16:12:53 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30574847
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:01 schreef Misstique het volgende:

[..]

Volgens mij zijn jij en zoalshetis een behoorlijk pleidooi voor m aan het houden, dus in ieder geval 2
ik mag hem al sinds ik ben geregistreerd. of hij geregistreerd is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30574848
Ik mag FD ook wel hoor, snap ook niet echt wat iedereen nu zo zwaar op hem tegen heeft.

Ok hij drukt zich soms misschien wat verkeerd uit, maar je kan er altijd van opaan dat die discussie's interresant zijn als je er inhoudelijk op in gaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 14 september 2005 @ 16:14:13 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30574878
ja! en je moet soms bij sommigen de manier van discussiëren leren kennen om een echt oordeel te kunnen geven, er is zoveel dat tussen de regels geschreven wordt.
pi_30574895
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef IO het volgende:

Dat heet nuance vriend, iets dat zelfs jij met een beetje oefening kunt leren herkennen, als je maar wil.
tja, wat moet je hierop antwoorden ik ga je maar negeren, want je spoort niet
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_30575133
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef BennyNL het volgende:

[..]

Nonses, er zit namelijk heel wat in wat er gezegd wordt....

Diezelfde discussie heb ik al wel vaker gehad met fd en hij denkt echt niet zo zwart/wit...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30575152
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef BennyNL het volgende:

[..]

Je veroordeelt mensen nogal makkelijk. En Ik ben bang dat je mij verwart met iemand die een ruk om jouw mening geeft.

O.T.: Moeten we dit niet verhuizen naar het grote FuifDuif-evaluatie topic?
  woensdag 14 september 2005 @ 16:26:28 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30575203
ik zou best een fuifduif fantopic willen openen, ware het niet dat ik al aan mijn dagelijkse tax van één topic zit.
  woensdag 14 september 2005 @ 16:33:46 #258
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30575410
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:08 schreef BennyNL het volgende:
als jij provocerende statements maakt, verwacht je dat iedereen aardig tegen je gaat doen? dan is er ook iets goed mis met jou.
Je hoeft niet meteen persoonlijk te worden omdat ik FD mag en jij niet. Ik heb nou eenmaal liever een provocerend iemand waar ik het inhoudelijk niet mee eens ben, maar wel goed mee kan discussieren, dan een meningloze ja-knikker die door iedereen aardig gevonden word. Ik verwacht niet dat iedereen aardig gaat doen tegen FD, ik vind het alleen wat flauw om hem te bashen. Als hij nu wat voor topic dan ook opent is het meteen kleine piemel dit christenhond dat. En dat vind ik gewoon overdreven - er lopen vele malen ziekere geesten rond op fok dan FD, hij bedoelt het niet vervelend. En als je een goed doordacht tegen argument geeft, luistert FD daar naar en hij staat er voor open, unlike some.

Hij verwoord dingen extreem, en daardoor roept hij veel oppervlakkige reacties op - maar ik vind het geen slechte manier van een discussie starten. Je moet alleen niet alles wat FD zegt opvatten als FD's mening. Ik heb met FD hele goede gesprekken gevoerd over emancipatie, verkrachting, en nog veel meer dingen en hij heeft me nooit beledigd. Zijn meningen zijn vaak zeer algemeen, principieel, en vallen vaak compleet weg als je hem een persoonlijke situatie geeft om te beoordelen. Als het om persoonlijke dingen gaat vind ik FD eerder een humanist dan een christen. Hij heeft nogal onhaalbare ideeen over hoe het zou moeten zijn, maar als ie uitgaat van de situatie zoals die nou eenmaal is, is het gewoon een aardige gast met genuanceerde meningen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 14 september 2005 @ 16:35:05 #259
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30575438
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou best een fuifduif fantopic willen openen, ware het niet dat ik al aan mijn dagelijkse tax van één topic zit.
Ik wil er wel een maken, ik heb al zeker een half jaar geen topic meer gemaakt. Kom je wel helpen dan? Oh en waar mogen usertopics ook alweer, alleen ONZ?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_30575458
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
Ik denk dat je hier je liefdesbetuigingen wel kwijt kan, Zoalshetis:

Het grote "Wordt FuifDuif gemist?"-topic.
  donderdag 15 september 2005 @ 00:27:01 #261
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30590997
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet of die grote Surinaamse momma's met 12 kinderen in het onderzoek zijn opgenomen .
Ik praat hier dan over Surinaamse dames in de leeftijdsgroep van 16-22. Voor de rest heb ik nog geen ervaring op dat gebied.

Maar ik kan je zeer zeker aanraden ook eens die kant op te gaan, en dan vooral de Hindoestaanse dames. Echt, dat zijn dé vrouwen die je moet hebben
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 15 september 2005 @ 00:29:40 #262
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30591056
EN....

FuifDuif is de bom!

nja, goed, dat was misschien een beetje overdreven
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_30599435
Ontopic mensen!
pi_30669537
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
TS voor mannen als jij zijn er opzetstukjes in de handel
genaamd *PENISMUTSEN*

succes ermee en sterkte he?
vriendin van meheeft een keer een penismutsje voor haar vriend gebreid,

maar zo vertelde ze me,
hij wil hem niet dragen

flauw he?