Ik heb gewoon 18cm, en niet normaal van dikte... nah ja, dat is ook niet alles hoor... condooms zijn er niet omheen te krijgen waardoor je al snel zit bij evt one-night-standsquote:Op maandag 12 september 2005 13:39 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer je hier vaak leest, krijg je vanzelf een minderwaardigheid complex.
Ik heb gewoon 16 cm, en normaal van dikte.
Misschien eens een idee om een topic te starten over de lengte, maar dan met een foto erbij.
Ik denk dan dat de gemiddelde lengte hier op Fok een heel eindje zakt.
Mvg P
Blablabla, je moet er dan ook eerst voor zorgen dat ze opgewonden raakt.quote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hmm, dat komt me bekend voor
"voorzichtig, rustig... auw, niet zo hard, langzaam er in"
of dat ie er heulemaal niet in wilt
Idem ditoquote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Open maar. Als TS begint doe ik mee![]()
nou den helder zit vol met antillianen, die krikken dat gemiddelde flink omhoogquote:Op maandag 12 september 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
Ons gemiddelde wordt natuurlijk weer nadelig beinvloedt door al die kleine allochtonenpikkies
Ik heb meer en heb weinig moeite met condooms...quote:Op maandag 12 september 2005 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 18cm, en niet normaal van dikte... nah ja, dat is ook niet alles hoor... condooms zijn er niet omheen te krijgen waardoor je al snel zit bij evt one-night-stands
mijn beweringen zijn "gestaafd" door Qwea en Patries86quote:
ligt ook meer aan de dikte en vorm dan aan de lengtequote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb meer en heb weinig moeite met condooms...![]()
als iedereen nou zou zweren dat ze 25-30cm+ piemels hebben snap ik je opmerking, maar de meesten hier geven toch gewone normale waardes neer... ik denk alleen dat de 15- groep zich niet snel showt...quote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef God_Gonorroe het volgende:
Prachtig om te lezen dat iedereen op fok hier een pik heeft waarmee je een vrouw doormidden kunt kloven.
Daarom pleit ik voor het éénmalig toestaan van het plaatsen van foto's met meetlint (uiteraard) Dan zullen we het onmiddelijk wetenquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef God_Gonorroe het volgende:
Prachtig om te lezen dat iedereen op fok beweert een pik te hebben waarmee je een vrouw doormidden kunt kloven.
Ik zal spoeding contact met ze opnemen.quote:Op maandag 12 september 2005 13:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mijn beweringen zijn "gestaafd" door Qwea en Patries86
Gewoon een kwestie van ervaringquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ligt ook meer aan de dikte en vorm dan aan de lengte
ROFLquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef God_Gonorroe het volgende:
Prachtig om te lezen dat iedereen op fok beweert een pik te hebben waarmee je een vrouw doormidden kunt kloven.
quote:Op maandag 12 september 2005 13:57 schreef God_Gonorroe het volgende:
Waar ik me echt aan erger bij condooms zijn die lelijke zwarte serienummers... Als ik wil neuken voel ik me dan echt een nummer. Blegh.
Is al eens gedaanquote:Op maandag 12 september 2005 13:56 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Daarom pleit ik voor het éénmalig toestaan van het plaatsen van foto's met meetlint (uiteraard) Dan zullen we het onmiddelijk weten
Dat topic heb ik gemist..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |