Dat heb ik helemaal nooit gezegd, liegbeeschtquote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hmm, dat komt me bekend voor
"voorzichtig, rustig... auw, niet zo hard, langzaam er in"
of dat ie er heulemaal niet in wilt
Doen!!quote:Op maandag 12 september 2005 14:11 schreef Da_KlouwN het volgende:
of US, dan kunnen we pics plaatsen
Hoor eens, ik kan moeilijk effe een foto van mijn lul gaan maken terwijl mijn ouders in dezelfde kamer zijnquote:
Meetlint ligt al klaar?quote:Op maandag 12 september 2005 14:13 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Hoor eens, ik kan moeilijk effe een foto van mijn lul gaan maken terwijl mijn ouders in dezelfde kamer zijn
Straks pas als iedereen hier slapen is
Ik ga toch niet posten. Zitten ook wel eens vrienden enzo op fokquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 14:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik ga toch niet posten. Zitten ook wel eens vrienden enzo op fok
Ben wel bereid 1 vrijwilligster te mailen
Biedt zich aldus aan als vrijwilligsterquote:
Moet je hier wel een goed woordje voor me doen he. Ik heb alleen geen meetlint, dus heb maar referentiepunt meegefotografeerdquote:Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Biedt zich aldus aan als vrijwilligster![]()
LOL ik heb ook nog wel een leuke foto dan voor jequote:Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Biedt zich aldus aan als vrijwilligster![]()
Kom maar op!quote:Op maandag 12 september 2005 14:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Moet je hier wel een goed woordje voor me doen he. Ik heb alleen geen meetlint, dus heb maar referentiepunt meegefotografeerd
Mailbox gaat overuren draaien ben ik bangquote:Op maandag 12 september 2005 14:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
LOL ik heb ook nog wel een leuke foto dan voor je
Hmmm.zie net dat ik hm van mn server heb verwijderd, vanavond dan ok?quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mailbox gaat overuren draaien ben ik bang![]()
Hier nog zo'n Den Helderse...quote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou den helder zit vol met antillianen, die krikken dat gemiddelde flink omhoog
ik voel me "klein"
Ben je wel 18+quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mailbox gaat overuren draaien ben ik bang![]()
Nee, ben 12quote:
Huh ik dacht dat je net 40 was geworden??quote:
Pas op jij!quote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat je net 40 was geworden??![]()
De Euromast zeker?quote:Op maandag 12 september 2005 14:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Moet je hier wel een goed woordje voor me doen he. Ik heb alleen geen meetlint, dus heb maar referentiepunt meegefotografeerd
Ben je nu een bitch of ben je nu een bitch?quote:
En dan een ban krijgen?quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ben je nu een bitch of ben je nu een bitch?![]()
Posten die hap..
quote:Op maandag 12 september 2005 15:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan een ban krijgen?
Dachtut niet..![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ben je nu een bitch of ben je nu een bitch?![]()
Posten die hap..
Ik was ook niet serieusquote:Op maandag 12 september 2005 15:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Dat wil je jezelf niet aan doen...
minderwaardigheidscomplex enzo...
quote:Op maandag 12 september 2005 15:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Dat wil je jezelf niet aan doen...
minderwaardigheidscomplex enzo...
Nu allemaal jou een foto mailen kun jij zeggen wie de grootste heeftquote:
Wil ik best doen hoor, puur als wetenschappelijk onderzoekquote:Op maandag 12 september 2005 15:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nu allemaal jou een foto mailen kun jij zeggen wie de grootste heeft![]()
Ik heb wel wat leuks voor je dan...maar dat komt vanavond dus wel..als je tenminste thuis bent ..en ik ook...quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, puur als wetenschappelijk onderzoek![]()
als je de foto goed neemt, kan je elke pik groot laten lijken.,quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, puur als wetenschappelijk onderzoek![]()
Naast een meetlint wordt het wat lastiger...quote:Op maandag 12 september 2005 15:32 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
als je de foto goed neemt, kan je elke pik groot laten lijken.,
Wat maak je het toch weer spannend..:')quote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb wel wat leuks voor je dan...maar dat komt vanavond dus wel..als je tenminste thuis bent ..en ik ook...
Ik zou zeggen open een topic: Mannen die zeuren om mooie borsten.quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef Da_KlouwN het volgende:
Ik stel mij ook wel vrijwiller om borsten op schoonheid te beoordelen
quote:Op maandag 12 september 2005 16:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat maak je het toch weer spannend..:')
Nonsens, bij bv. Surinaamse vrouwen kan je echt heel diep gaan. En met mijn bovengemiddelde lengte is dat dus vrij diep. Tevens is het mooie van de Surinaamse dames dat ze niet te strak zijn. Te strak is namelijk vervelend, je komt te snel en kan niet echt naar een hoogtepunt toe werken. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 12 september 2005 11:19 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet waarom ik hier serieus op in ga, maar het staat toch in SEX.
De TS heeft gelijk. De gemiddelde vrouwelijke schede is in normale toestand ongeveer 9,1 cm diep. Alleen mannen met een micropenis halen dat niet, de overige 98,5 procent hun piemel is dus gewoon groot genoeg om op de baarmoeder in te dreuen. Hoe komt het dan toch dat sommige vrouwen niets voelen? Omdat als ze heel erg opgewonden worden de vaginaspieren wijken en ze heel nat worden. Het is dus niet de piemel die te klein is, maar de doos die te wijd wordt.
MSN?quote:Op maandag 12 september 2005 23:34 schreef Da_KlouwN het volgende:
* Da_KlouwN staat klaar met meetlink en webcam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |