Bedankt voor de update. Benieuwd wie em nu heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Jett het volgende:
nope hij lag er niet meer
hij lag toch bij die patading? het was fuckin druk daarquote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Benieuwd wie em nu heeft.
Jup, daar lag die ja, Smullers heet dat.quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Jett het volgende:
[..]
hij lag toch bij die patading? het was fuckin druk daar
toen heb ik maar een kipcorn bestelden nog even rondgekeken
nee aan een zwerver gegeven.quote:
gevonden voorwerpen zeker.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Jett het volgende:
nope hij lag er niet meer
Zeg, mijn vriend heeft hier in de hoek bij smullers vanmiddag een sporttas achter gelaten, ik zou 'm rond deze tijd komen ophalen maar nu istie wegquote:Op zondag 11 september 2005 20:04 schreef Jett het volgende:
ja maar ik kan moeilijk gaan naar de infodesk, zeg heeft u een tas gevonden met waterballonnen derin en 1 of andere brief?
ja was maar een grapje hoor no hard feelings
trouwens, toch niet aan die enorme vetrol die altijd bij de hoofdingang staat met zn straatkrant? Met die rode wangen...quote:
neuj die vond ik eng.quote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
trouwens, toch niet aan die enorme vetrol die altijd bij de hoofdingang staat met zn straatkrant? Met die rode wangen...
nee joh, ze hebben toch al een verdachte tas gevonden? mission accomplished, kom we gaan naar huisquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jup, daar lag die ja, Smullers heet dat.
Volgens Jett waren ook geen bewakers meer, althans, niet opgevallen.
Dat is toch vrij vreemd te noemen.
gelukkigquote:
Yil-wie?quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Zie hier op de live webcam wat er met de achtergelaten tassen van Yilmaz gebeurd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Zie hier op de live webcam wat er met de achtergelaten tassen van Yilmaz gebeurd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |