Sittard gemeentehuis !quote:Op zondag 11 september 2005 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
waar staat je tas?
Kunnen we kijken of je t nieuws haalt
Madrid was volgens mij geen zelfmoord maar afstandsbedieningquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef Yildiz het volgende:
Die waren, bij mijn weten, niet loslopend, maar in de nabijheid van de drager, of niet? Naja, anders, boeje, punt is duidelijk.
Oh? Kut, ja, ik kan nu niet meer terugfietsen en de handel verbeterenquote:Op zondag 11 september 2005 18:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Madrid was volgens mij geen zelfmoord maar afstandsbediening
So? Ik wou het schrijven, klaar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef Monidique het volgende:
U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten.
Dit is natuurlijk een behoorlijk onzinnig stukje.
Allah had mij opgedragen om dat te schrijvenquote:
Dat heb ik ook in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef SeLang het volgende:
Ik ga toch voor het scenario dat een zwerver of een marokkaan er met die tas vandoor gaat
Neen, dan lijkt het van buiten al op een bom, dat is in het geheel niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef Realzm het volgende:
Heb je er geen tikkend klokje in geplaatst?
Als ze daar vandaag pas mee beginnen, dan heb ik toch niet zo'n hoge pet op van die gasten hoor... Ik post het verdulle al 2 weken 10 dagen geleden, het staat in mijn sig.quote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef sannydude het volgende:
Whehe goed gedaan![]()
de aivd loopt je ip-adres te checken
als er iemand de politie belt en ze gaan dit onderzoeken, centraal afsluiten etc. Ben je wel flink de zak, dan heb je geen poot om op te staan met 'ik post het al 2 weken lang'quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ze daar vandaag pas mee beginnen, dan heb ik toch niet zo'n hoge pet op van die gasten hoor... Ik post het verdulle al 2 weken geleden, het staat in mijn sig.
50 posts per dag (express veel)
Is dus zomaar 1000x op internet. En dat valt ze niet op? Oh boy.
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.quote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
als er iemand de politie belt en ze gaan dit onderzoeken, centraal afsluiten etc. Ben je wel flink de zak, dan heb je geen poot om op te staan met 'ik post het al 2 weken lang'
quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk ontploft er in die tas een ballon
Iedereen van schrik weg rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |