Misschien is het ook een beter idee om alleen de genen die iets ingestuurd hebben te laten stemmen. Het grote voordeel daarvan is, is dat je dan geen last hebt van vriendjespolitiek. Het nadeel is dan dat je niet met een poll kunt werken omdat iedereen daar op kan klikken. Er moet dan dus iemand de stand bij houden d.m.v. bijvoorbeeld e-mail.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:38 schreef jaguar het volgende:
even afspreken dat iedereen vermeld waar hij op heeft gestemd
dit is namelijk om te voorkomen dat je zomaar een link naar je hele msn lijst doorstuurd.
Jamer dat je net te laat was.. is ook een mooie photosoep!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:33 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Naja, dan had ik hem toch gisteravond maar moeten posten eigen schuld wel...
Ik was er heilig van overtuigd dat we vandaag de hele dag nog in konden leveren. Jammer, volgende keer beter.
Ik heb overigens op Nemephis gestemd.
Reden? Simpel doch doeltreffend.
Bedankt en graag gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Jamer dat je net te laat was.. is ook een mooie photosoep!![]()
Dank voor uw voorkeursstem!![]()
thanxquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef BoJo het volgende:
Ik vond die van djenneke wel het gaafst, leuk kleurtje ook.![]()
Jammerquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Heel erg getwijfeld tussen Wiwi101 en MaxiTitan, maar toch voor de politiewagen gekozen. Als de Pick up ietsje hoger op de pootjes had gestaan, had ik die waarschijnlijk gekozen.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb gestemd op no1uknow, voor zo'n inzending heb je lef nodig.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:53 schreef _Arthur het volgende:
-> maxititan
Orginaliteit. Zoals iemand anders al had vermeld graag meer 'ander soortige' autos gezien ipv alleen optische dingetjes voor de tupperware
Maar zoals ik al dacht gaat het er echt om spannen...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef MaxiTitan het volgende:
**knip**
Want ik zie het hier al gebeuren, echt iets anders dan die getunde auto's zie ik hier niet meer terug komen... Dat vind ik ergens wel jammer, had graag wat andere ontwerpen er ook tussen zien staan...
**knip**
Iemand anders dan ik, dus dat kloptquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]die iemand anders was ikke
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |