Ja, want ik ben afestudeerd en ik heb er verstand vanquote:Op zondag 11 september 2005 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Als de rest van mn groep me morgen ongelijk geeft zal ik zeggen dat jij het met me eens bent.![]()
Hoe is het met je?quote:Op zondag 11 september 2005 16:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben altijd lui!
Ik bedoel maar!quote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, want ik ben afestudeerd en ik heb er verstand van
Het is te merken . . .quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
Nee ik had geen inspiratie voor een TT![]()
Jij maakte die andere vol !! Jij maakte een nieuw topic !! Dan moet je dat maar niet doen en het een ander laten doen. Ben je normalieter ook goed in, dus waarom niet nu ??quote:
That's better . . .quote:
Nee hoor, das niet waar...quote:
Die van jou is natuurlijk geweldig en lief en blablabla . . .quote:
Sommigen zijn heel lief... ik dusquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die van jou is natuurlijk geweldig en lief en blablabla . . .
I got to puke ...
Goed idee.. een flesje bier of glaasje wijn doet het meestal welquote:Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef ThunderChild het volgende:
Kan iemand ff die baby het zwijgen opleggen . . .![]()
Nog een beetje te vroeg voor, vind je niet ??quote:
Ja he.. ik ken je helemaal nog niet en nu al zoenen.... en je bent een vent ook nogquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef ThunderChild het volgende:
Nog een beetje te vroeg voor, vind je niet ??
Wel goed geloof ik hoorquote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef melismay het volgende:
Hoe is het hier?
Jij begon ermeequote:Op zondag 11 september 2005 17:53 schreef nixxx het volgende:
Ja he.. ik ken je helemaal nog niet en nu al zoenen.... en je bent een vent ook nog![]()
Da's mooi, want zoenen doe ik niet aanquote:maar wees gerust, diewas niet voor jou
Wel goed geloof jequote:
Gezellig totdat jij weer aan kwam zetten . . .quote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef melismay het volgende:
Hoe is het hier?
quote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezellig totdat jij weer aan kwam zetten . . .![]()
![]()
quote:
Goedquote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef melismay het volgende:
Wel goed geloof jeEn nu zeker weten?
Sonneberg? Je hebt de verkeerde voor je denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 18:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geintje hoor, mevrouw Sonneberg . . .
Ik niet alleen als ik onderuit zitquote:Op zondag 11 september 2005 18:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goed...ik heb alleen een zwembandje als ik een beetje onderuit zit
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 18:02 schreef melismay het volgende:
Sonneberg? Je hebt de verkeerde voor je denk ik![]()
Hoef je niet zo geschokt te doenquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef nixxx het volgende:
[..]ik denk dat ik de komende tijd maar eens elke ochtend ga beginnen met situps
ow.. als het niet hoeft...quote:Op zondag 11 september 2005 18:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoef je niet zo geschokt te doen
Ok, ik zal niet zeggen dat ik haar niet kenquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn god, zeg me niet dat je dat niet kent . . .
Dat is zo vermoeiendquote:
quote:
Ik kan je nu wel gaan vervelen met zo'n typische vrouwenspeech, maar dat zal ik je besparenquote:
Dankje.. maar die filter ik toch softwarematig wegquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef melismay het volgende:
Ik kan je nu wel gaan vervelen met zo'n typische vrouwenspeech, maar dat zal ik je besparen
Zegt de naam "Wim Sonneveld" je iets ??quote:Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef melismay het volgende:
Ok, ik zal niet zeggen dat ik haar niet ken
Maar ik ben me niet bekend met deze vrouw hoor TC![]()
Jij bloost ook snelquote:
Dat zou een goeie zijn, dan weet ik gelijk een subforum dat daarachter kan verdwijnen . . .quote:Op zondag 11 september 2005 18:15 schreef nixxx het volgende:
O "vrouwenproblemen"topics verbergen
Well duh!quote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zegt de naam "Wim Sonneveld" je iets ??![]()
![]()
En daarmee ook dit topic, dus misschien niet zo heel slim?quote:Op zondag 11 september 2005 18:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zou een goeie zijn, dan weet ik gelijk een subforum dat daarachter kan verdwijnen . . .![]()
Wel blond/rood/brunette/iets ertussenin , maar niet dom!quote:
Misschien had ie het wel over [SEX]quote:Op zondag 11 september 2005 18:20 schreef melismay het volgende:
[..]
En daarmee ook dit topic, dus misschien niet zo heel slim?
Als dit topic in OUD zou staan, dan wel ja . . .quote:Op zondag 11 september 2005 18:20 schreef melismay het volgende:
En daarmee ook dit topic, dus misschien niet zo heel slim?![]()
Kunnen jullie nog opelijker flirten?quote:
Nee jij dan, met je "schatjesquote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef melismay het volgende:
Kunnen jullie nog opelijker flirten?![]()
Hoi twist, doei twist en mel en tc, ik ga mijn hoofd kaal laten scherenquote:
De aard van mijn opmerkinngen is heel andersquote:Op zondag 11 september 2005 18:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee jij dan, met je "schatjes" en je "favoriete mannen"
![]()
brr, frisjes hoorquote:Op zondag 11 september 2005 18:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoi twist, doei twist en mel en tc, ik ga mijn hoofd kaal laten scheren
Ach, Nixxx wil gewoon niet toegeven dat ie schandalig aan het flirten is met _cara_quote:Op zondag 11 september 2005 18:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was even geschokt door nixxx zn uitspraak over jouw favoriete mannen
Ja, we kwamen gisteren tot de ontdekking dat Melis er een harem op nahoudt, waar bovendien ook nog een plek voor ons allemaal vrijgehouden is.quote:Op zondag 11 september 2005 18:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was even geschokt door nixxx zn uitspraak over jouw favoriete mannen
Ik heb alleen nog geen Plato in mijn verzamelingquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we kwamen gisteren tot de ontdekking dat Melis er een harem op nahoudt, waar bovendien ook nog een plek voor ons allemaal vrijgehouden is.![]()
Ik mis ook alle goede gesprekken, dat kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we kwamen gisteren tot de ontdekking dat Melis er een harem op nahoudt, waar bovendien ook nog een plek voor ons allemaal vrijgehouden is.![]()
Zie je hoe gehaaid Melis is. Jij bent even weg en ze slaat meteen haar slag.quote:Op zondag 11 september 2005 18:51 schreef melismay het volgende:
Schat, dat was toen jij onderweg naar mij was
Het zou me niet verbazen indien ze je enkel en alleen bij haar thuis heeft uitgenodigd om je even achter je pc weg te lokken.quote:Op zondag 11 september 2005 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld natuulijk
quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen indien ze je enkel en alleen bij haar thuis heeft uitgenodigd om je even achter je pc weg te lokken.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen indien ze je enkel en alleen bij haar thuis heeft uitgenodigd om je even achter je pc weg te lokken.![]()
quote:
Dat hoeft nou ook weer niet, had ik het maar beter moeten doenquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar tochdan, omdat ik medelijden met je heb
Tuurlijk!quote:Op zondag 11 september 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ha. Missed me?
ooh ja er word gestookt in de relatie van twist en melquote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog wat leuks gebeurt verder?
Met onze relatie is niks mis hoorquote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
ooh ja er word gestookt in de relatie van twist en mel![]()
Eensch!quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Met onze relatie is niks mis hoor
En popcornquote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor bier.
Dus jij vind dat harem van mel wel best?quote:
Ah, dat is nu openbaar? Weer een geheim minder om te bewarenquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Well duh!! Zij mag er ook gebruik van maken!quote:Op zondag 11 september 2005 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dus jij vind dat harem van mel wel best?
Zoalng ze netjes deelt. Tuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dus jij vind dat harem van mel wel best?
Share your pain Litpho [/dr Phil]quote:Op zondag 11 september 2005 20:47 schreef Litpho het volgende:
Ah, dat is nu openbaar? Weer een geheim minder om te bewaren.
Ook dat nog, GMTA. Why the hell notquote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Well duh!! Zij mag er ook gebruik van maken!
Dus zij was dat met dat masker op!quote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef melismay het volgende:
Well duh!! Zij mag er ook gebruik van maken!
Dat komt door de drugs die ze je geeftquote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wist niet dat ik zo kinky was!![]()
Elke paar posts hier wordt er meer helder. Ik ga maar even blijven lurken hier denk ik.quote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat komt door de drugs die ze je geeft
Drugs are bad mmmkay.quote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niet zo prettig als de gaten in je geheugen op zo'n forum worden ingevuldquote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke paar posts hier wordt er meer helder. Ik ga maar even blijven lurken hier denk ik.
Dan zou ze niet zo helder zijn hoorquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar van 1 keer, toen dacht ze dat ik bewusteloos was van de drank en had ze geen blinddoek voorgedaan.. maarja, ik ben getraind he.. in drank dan...quote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Litpho het volgende:
Elke paar posts hier wordt er meer helder. Ik ga maar even blijven lurken hier denk ik.
*kuch*quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan zou ze niet zo helder zijn hoor
quote:
Jaja en snel wegeditten he.. ik zag het welquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
[..]
Jaja en snel wegeditten he.. ik zag het wel
Stiekem had je altijd al wel een vermoeden. Toch?quote:
quote:
Zie je wel, dus toch een stelletje . . .quote:
Ja die gaten in mn geheugen elke keer als ik bij haar ben geweest, waren op zich wel een grote hint heh.quote:Op zondag 11 september 2005 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stiekem had je altijd al wel een vermoeden. Toch?
Weet je het zekerquote:Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb weer genoeg gestudeerd voor vandaag....
Jij ziet wat je graag wil zienquote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Zie je wel, dus toch een stelletje . . .![]()
![]()
yep..ik weet het zeker...ben alleen moe nu..quote:Op zondag 11 september 2005 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je het zeker
Ik ben er dus ook weer
Gebeurde weinig dan hequote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zat al een uur te F5en op de vorige pagina
T is ook half 10, moe zijn mag hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
yep..ik weet het zeker...ben alleen moe nu..
En wat dacht je van een glaasje rose terwijl je muziek luisterdquote:Op zondag 11 september 2005 21:30 schreef _Cara_ het volgende:
tja... is nog een klein beetje vroeg om naar bed te gaan... Ik denk dat ik nog maar wat naar muziek ga luisteren...
Of.. een glaasje rose drink.....moelijke keuze![]()
Hoe ging de wedstrijd? en kon je het volhouden? de hele wedstrijd bedoel ik..
Mijn held!quote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zat al een uur te F5en op de vorige pagina
Nee, ik zie gewoon wat er is. Don't deny it babe, doesn't suit you . . .quote:
Ik wil het zooooo graag, maar helaasquote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, ik zie gewoon wat er is. Don't deny it babe, doesn't suit you . . .![]()
Géén stromende regen, dussss.. ik ben maar geweest. Had alleen last van het vocht in de lucht..ben niet zo lang gebleven..quote:Op zondag 11 september 2005 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
En wat dacht je van een glaasje rose terwijl je muziek luisterd![]()
Nee, ging nog lang niet. Heb er een kwartier naast gestaan. Daarnaast viel het op dat mijn conditie weg was. Ik liep niet met de bal wat ik anders altijd wel doe![]()
En hoe was jouw bbq gisteren nog?
Hoe zou je iemand die twee maanden eenzame opsluiting ondergaat alleen maar voor een baan anders noemen?quote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef _Cara_ het volgende:
Bestaan er echt nog "helden"? Das mooi!!!
Euhm.. ik weet niet of ik "held" dan de gepaste benaming vind....quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou je iemand die twee maanden eenzame opsluiting ondergaat alleen maar voor een baan anders noemen?
Tuurlijk, geef alle mannen maar weer de schuldquote:
Je vergeet 'Het compleet achter je laten van je leven om in een duf kutgat hopeloos proberen een ander bestaan op te bouwen'.quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou je iemand die twee maanden eenzame opsluiting ondergaat alleen maar voor een baan anders noemen?
Neenee das niet waar, doe ik nooit! lees maar terug!quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef alle mannen maar weer de schuld![]()
Typfout verbeterdquote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je vergeet 'Het compleet achter je laten van je leven in een duf kutgat om hopeloos te proberen een ander bestaan op te bouwen'.
Tuurlijkquote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neenee das niet waar, doe ik nooit! lees maar terug!
Er zitten héél véél goeien tussen...![]()
Ik ben héél serieus hoor..quote:
Ik wel hoor, als het me zo uitkomtquote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben héél serieus hoor..![]()
Nee zonder flauwekul, ik scheer nooit alles over een kam...
Tssssssss......foeiquote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, als het me zo uitkomt![]()
Oeps, das wel het dieptepunt van de dag dan. En nu?quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn alcohol is op.
Nu eet ik een appelquote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeps, das wel het dieptepunt van de dag dan. En nu?
Pas je op, kan gevaarlijk zijn he, zo'n appelquote:
Ik zal voorzichtig doen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op, kan gevaarlijk zijn he, zo'n appel![]()
Ik weet het, ben pas een beginneling vergelijken met de rest hierquote:
Ik wou het inderdaad zeggen!quote:Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben moe, heb honger en verveel me.
't is weer eens een topdag!
Klinkt als een, ga slapenquote:Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben moe, heb honger en verveel me.
't is weer eens een topdag!
Dat was nog in het begin van toen het even slechter met mij ging enzoquote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef melismay het volgende:
Waarom heb je er slechte herinneringen aan, als ik vragen mag?
*knippert*quote:Op maandag 12 september 2005 05:35 schreef ThunderChild het volgende:
* ThunderChild doet het licht weer aan . . .
GOEIEMORGEN![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 11:00 schreef Pheno het volgende:
Mijn erg goedkope auto is gejat! In Maastricht door de politie!
Is toch al weer heel goed hequote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt héél blij....en een beetje bang in welke staat dat ie verkeerd..
Ja.. een klein lichtpuntje in mijn duisternis..dat kan ik wel gebruiken..quote:
Heej jijquote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef nixxx het volgende:
* nixxx zich weer inplugt in internet![]()
![]()
![]()
Cara
wat een goed nieuws
![]()
![]()
Hij is iig terug das toch al weer een begin. Heeft de politie nog wel iets gezegd van schade?quote:Op maandag 12 september 2005 11:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja.. een klein lichtpuntje in mijn duisternis..dat kan ik wel gebruiken..
Alleen afwachten of ie niet total-loss wordt verklaard of zo.. straks naar de garage om te informeren., naar de schade..
Dat hebben ze goed gedaan zeker te weten. Heb je nog geluk dat ie niet meteen naar Polen of verder gebracht was. Das meteen weer een pluspuntje, maar verder heb ik het idee dat het wel beter gaat met jequote:Op maandag 12 september 2005 11:22 schreef _Cara_ het volgende:
Heej jij![]()
Ja ik ben zo blij.. ik hoop dat ie gewoon weer van mij wordt.. Ik wil helemaal geen nieuwe..![]()
Ben trouwens héél trots op mijn politiemannen, ze hebben goed opgelet!!![]()
Dan zou het zomaar mee kunnen vallenquote:Op maandag 12 september 2005 11:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ik woon zo'n 22 km van Maastricht af.. dus nee niet ver.
Volgens de politie zijn het gewoon joyriders geweest die de tank hebben leeg gereden.
Hij wist me nu alleen te vertellen dat het slot van de deur geforceerd was en dat ze het contactslot eruit gesloopt hebben..\
De staat binnenin de auto en de staat van de motor (misschien opgeblazaen) wist ie nog niet.
Ik hoop toch zo dat ik m redelijk ongeschonden terugkrijg....Het duurt me te lang tot vanmiddag...aaarrrggh
Ben erg blij voor jequote:Op maandag 12 september 2005 11:31 schreef _Cara_ het volgende:
Volgens de politie zijn het gewoon joyriders geweest die de tank hebben leeg gereden.
Hij wist me nu alleen te vertellen dat het slot van de deur geforceerd was en dat ze het contactslot eruit gesloopt hebben..\
De staat binnenin de auto en de staat van de motor (misschien opgeblazaen) wist ie nog niet.
Ik hoop toch zo dat ik m redelijk ongeschonden terugkrijg....Het duurt me te lang tot vanmiddag...aaarrrggh
mijn ouders ookquote:Op maandag 12 september 2005 11:31 schreef _Cara_ het volgende:
laten we maar hopen dan, dat de schade beperkt blijft tot een lege tank en de geforceerde sloten...quote:Volgens de politie zijn het gewoon joyriders geweest die de tank hebben leeg gereden.
Pinguinpak!quote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
Rustig, zoals het hoort. Trouwkleding gekocht, voor een badkamer getekend. Eigenlijk nog een duur weekend ook
Mwoa, komt wel goed, met tijd, gelukkig goed gesprek gehad met de maatschappelijk werker en met haar hulp is het balletje aan het rollen naar verbetering...hoop ik.quote:
Nee, geen pinguinpak. Uitnodiging? Voor wiequote:Op maandag 12 september 2005 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Pinguinpak!![]()
En we waren allemaal uitgenodigd toch??
Lets hope it works this timequote:
quote:Op maandag 12 september 2005 12:32 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen pinguinpak. Uitnodiging? Voor wie
En dan? Ga je het afgietsel gooien?quote:Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]voor alle Slowchatters van [singles] en [r&p] toch? Ik kook de rijst wel
Tuurlijk, dat plakt beter hequote:Op maandag 12 september 2005 12:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dan? Ga je het afgietsel gooien?![]()
da's geen vis, da's een rog!quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hem dus ook gezien (en wil nu niet meer kijken door herinneringen), maar goed, die leraar vis is dus wat je ziet op mijn nieuwe avatar
Herstel, een manta.....quote:Op maandag 12 september 2005 12:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
da's geen vis, da's een rog!
Komt ze weer, met dr schatjesquote:
Ze denken maar aan 1 dingquote:
vrouwen.. kan beter kippen houwenquote:
Als je kippenpoten wilt eten wel jaquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:27 schreef melismay het volgende:
Nou, waarom vinden jullie mij niet lief meer
en fotoboekstalken is ook lekker leukquote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 12 september 2005 13:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
en fotoboekstalken is ook lekker leukhe.. mel ...
interessante dingen te lezen in sommige fotoboeken hoorquote:
Niks illegaals aan, Twist maakt mij cool!quote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
interessante dingen te lezen in sommige fotoboeken hoorover mensen die een beetje illegaal muziek uitwisselen ofzo
Dit word geen attack of the clones he?quote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
Niks illegaals aan, Twist maakt mij cool!![]()
* nixxx veegt het angstzweet van voorhoofdquote:Op maandag 12 september 2005 13:44 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, nee hoor, wij zijn geen kloon!!!![]()
ik heb een foto in [US] gezetquote:
En dat linkje heb je niet ergens opgeslagenquote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef melismay het volgende:
Sorry nixxx. dacht dat ze de foto's van d'r verjaardag er nog in had staan
Wat kijk je boos op dit foto!quote:Op maandag 12 september 2005 13:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb een foto in [US] gezetmaar dat bedoelde je vast niet
Nopequote:Op maandag 12 september 2005 13:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dat linkje heb je niet ergens opgeslagen
Ga je een beetje in stijl trouwen?quote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
Rustig, zoals het hoort. Trouwkleding gekocht, voor een badkamer getekend. Eigenlijk nog een duur weekend ook
Dat was de foto, maar die werkte dus niet, dus je hebt pechquote:Op maandag 12 september 2005 14:02 schreef nixxx het volgende:
En wat moest die link naar storage.msn.com voorstellen want die deed het niet
*kuch* emailquote:Op maandag 12 september 2005 14:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat was de foto, maar die werkte dus niet, dus je hebt pech
* melismay geeft hoestsnoepjequote:
Dankje.. ik luister idd niet naar vreemde vrouwenquote:Op maandag 12 september 2005 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geeft hoestsnoepje
Je luistert niet volgens mij he?! ik sta er stom op dus ben er niet zo happig op m te verspreiden
Zo vreemd ben ik toch niet meer? Had me toch voorgesteldquote:Op maandag 12 september 2005 14:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dankje.. ik luister idd niet naar vreemde vrouwen
verkapte komen-jullie-ook-in-mijn-fb-kijken postquote:Op maandag 12 september 2005 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
Blijven jullie wel uit mijn fotoboek ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |