Ja, want ik ben afestudeerd en ik heb er verstand vanquote:Op zondag 11 september 2005 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Als de rest van mn groep me morgen ongelijk geeft zal ik zeggen dat jij het met me eens bent.![]()
Hoe is het met je?quote:Op zondag 11 september 2005 16:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben altijd lui!
Ik bedoel maar!quote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, want ik ben afestudeerd en ik heb er verstand van
Het is te merken . . .quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
Nee ik had geen inspiratie voor een TT![]()
Jij maakte die andere vol !! Jij maakte een nieuw topic !! Dan moet je dat maar niet doen en het een ander laten doen. Ben je normalieter ook goed in, dus waarom niet nu ??quote:
That's better . . .quote:
Nee hoor, das niet waar...quote:
Die van jou is natuurlijk geweldig en lief en blablabla . . .quote:
Sommigen zijn heel lief... ik dusquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die van jou is natuurlijk geweldig en lief en blablabla . . .
I got to puke ...
Goed idee.. een flesje bier of glaasje wijn doet het meestal welquote:Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef ThunderChild het volgende:
Kan iemand ff die baby het zwijgen opleggen . . .![]()
Nog een beetje te vroeg voor, vind je niet ??quote:
Ja he.. ik ken je helemaal nog niet en nu al zoenen.... en je bent een vent ook nogquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef ThunderChild het volgende:
Nog een beetje te vroeg voor, vind je niet ??
Wel goed geloof ik hoorquote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef melismay het volgende:
Hoe is het hier?
Jij begon ermeequote:Op zondag 11 september 2005 17:53 schreef nixxx het volgende:
Ja he.. ik ken je helemaal nog niet en nu al zoenen.... en je bent een vent ook nog![]()
Da's mooi, want zoenen doe ik niet aanquote:maar wees gerust, diewas niet voor jou
Wel goed geloof jequote:
Gezellig totdat jij weer aan kwam zetten . . .quote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef melismay het volgende:
Hoe is het hier?
quote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezellig totdat jij weer aan kwam zetten . . .![]()
![]()
quote:
Goedquote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef melismay het volgende:
Wel goed geloof jeEn nu zeker weten?
Sonneberg? Je hebt de verkeerde voor je denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 18:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geintje hoor, mevrouw Sonneberg . . .
Ik niet alleen als ik onderuit zitquote:Op zondag 11 september 2005 18:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goed...ik heb alleen een zwembandje als ik een beetje onderuit zit
quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 18:02 schreef melismay het volgende:
Sonneberg? Je hebt de verkeerde voor je denk ik![]()
Hoef je niet zo geschokt te doenquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef nixxx het volgende:
[..]ik denk dat ik de komende tijd maar eens elke ochtend ga beginnen met situps
ow.. als het niet hoeft...quote:Op zondag 11 september 2005 18:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoef je niet zo geschokt te doen
Ok, ik zal niet zeggen dat ik haar niet kenquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn god, zeg me niet dat je dat niet kent . . .
Dat is zo vermoeiendquote:
quote:
Ik kan je nu wel gaan vervelen met zo'n typische vrouwenspeech, maar dat zal ik je besparenquote:
Dankje.. maar die filter ik toch softwarematig wegquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef melismay het volgende:
Ik kan je nu wel gaan vervelen met zo'n typische vrouwenspeech, maar dat zal ik je besparen
Zegt de naam "Wim Sonneveld" je iets ??quote:Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef melismay het volgende:
Ok, ik zal niet zeggen dat ik haar niet ken
Maar ik ben me niet bekend met deze vrouw hoor TC![]()
Jij bloost ook snelquote:
Dat zou een goeie zijn, dan weet ik gelijk een subforum dat daarachter kan verdwijnen . . .quote:Op zondag 11 september 2005 18:15 schreef nixxx het volgende:
O "vrouwenproblemen"topics verbergen
Well duh!quote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zegt de naam "Wim Sonneveld" je iets ??![]()
![]()
En daarmee ook dit topic, dus misschien niet zo heel slim?quote:Op zondag 11 september 2005 18:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zou een goeie zijn, dan weet ik gelijk een subforum dat daarachter kan verdwijnen . . .![]()
Wel blond/rood/brunette/iets ertussenin , maar niet dom!quote:
Misschien had ie het wel over [SEX]quote:Op zondag 11 september 2005 18:20 schreef melismay het volgende:
[..]
En daarmee ook dit topic, dus misschien niet zo heel slim?
Als dit topic in OUD zou staan, dan wel ja . . .quote:Op zondag 11 september 2005 18:20 schreef melismay het volgende:
En daarmee ook dit topic, dus misschien niet zo heel slim?![]()
Kunnen jullie nog opelijker flirten?quote:
Nee jij dan, met je "schatjesquote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef melismay het volgende:
Kunnen jullie nog opelijker flirten?![]()
Hoi twist, doei twist en mel en tc, ik ga mijn hoofd kaal laten scherenquote:
De aard van mijn opmerkinngen is heel andersquote:Op zondag 11 september 2005 18:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee jij dan, met je "schatjes" en je "favoriete mannen"
![]()
brr, frisjes hoorquote:Op zondag 11 september 2005 18:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoi twist, doei twist en mel en tc, ik ga mijn hoofd kaal laten scheren
Ach, Nixxx wil gewoon niet toegeven dat ie schandalig aan het flirten is met _cara_quote:Op zondag 11 september 2005 18:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was even geschokt door nixxx zn uitspraak over jouw favoriete mannen
Ja, we kwamen gisteren tot de ontdekking dat Melis er een harem op nahoudt, waar bovendien ook nog een plek voor ons allemaal vrijgehouden is.quote:Op zondag 11 september 2005 18:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was even geschokt door nixxx zn uitspraak over jouw favoriete mannen
Ik heb alleen nog geen Plato in mijn verzamelingquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we kwamen gisteren tot de ontdekking dat Melis er een harem op nahoudt, waar bovendien ook nog een plek voor ons allemaal vrijgehouden is.![]()
Ik mis ook alle goede gesprekken, dat kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we kwamen gisteren tot de ontdekking dat Melis er een harem op nahoudt, waar bovendien ook nog een plek voor ons allemaal vrijgehouden is.![]()
Zie je hoe gehaaid Melis is. Jij bent even weg en ze slaat meteen haar slag.quote:Op zondag 11 september 2005 18:51 schreef melismay het volgende:
Schat, dat was toen jij onderweg naar mij was
Het zou me niet verbazen indien ze je enkel en alleen bij haar thuis heeft uitgenodigd om je even achter je pc weg te lokken.quote:Op zondag 11 september 2005 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld natuulijk
quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen indien ze je enkel en alleen bij haar thuis heeft uitgenodigd om je even achter je pc weg te lokken.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen indien ze je enkel en alleen bij haar thuis heeft uitgenodigd om je even achter je pc weg te lokken.![]()
quote:
Dat hoeft nou ook weer niet, had ik het maar beter moeten doenquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar tochdan, omdat ik medelijden met je heb
Tuurlijk!quote:Op zondag 11 september 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ha. Missed me?
ooh ja er word gestookt in de relatie van twist en melquote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog wat leuks gebeurt verder?
Met onze relatie is niks mis hoorquote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
ooh ja er word gestookt in de relatie van twist en mel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |