quote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef HuHu het volgende:
Is dit een verkapte vorm van spam?
Dit topic gaat geen 'wat is de beste browser'-topic wordenquote:Op zondag 11 september 2005 16:28 schreef Omkron het volgende:
Explorer blijft toch de beste browser..
Dat hangt er van hoe je dat bedoelt. Ja, het is spam in die zin dat ik de schilderijen van mijn vriendin wi laten zien. En nee, het is geen spam voor Firefox. Ik ben fan, geen opdringer. Ik vind het gewoon een mooi logo hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef HuHu het volgende:
Is dit een verkapte vorm van spam?
Toch wel, je opent op allerlei fora's dezelfde topics, met daarbijhorende link naar de site van je gleufdier.quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Ik ben fan, geen opdringer. Ik vind het gewoon een mooi logo hebben.
Links naar sites van kunstenaars zijn hier (=TTK) niet 100% verbodenquote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef blink142 het volgende:
[..]
Toch wel, je opent op allerlei fora's dezelfde topics, met daarbijhorende link naar de site van je gleufdier.
quote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef blink142 het volgende:
[..]
Toch wel, je opent op allerlei fora's dezelfde topics, met daarbijhorende link naar de site van je gleufdier.
Nope. Mijn eerste topic was gesloten. Daarom maakte ik een nieuwe aan. Ik had niet door dat de betreffende mod het topic had verplaatst en weer had geopendquote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef blink142 het volgende:
Toch wel, je opent op allerlei fora's dezelfde topics,
Mag dat niet dan?quote:met daarbijhorende link naar de site van je gleufdier.
Het is ook geen spam voor FireFox... het is spam voor je vriendin! Snap je... eerst zeggen hoe goed ze wel is enzo. En dan ook nog even een link naar d'r site plaatsen. Dat is spam. Dat hele FireFox gedoe boeit niet. Zeker omdat het enige doel van je site is om die schilderijen te verkopen. Daarnaast heb je met 66 bezoekers natuurlijk wel wat reclame nodig.'quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Dat hangt er van hoe je dat bedoelt. Ja, het is spam in die zin dat ik de schilderijen van mijn vriendin wi laten zien. En nee, het is geen spam voor Firefox. Ik ben fan, geen opdringer. Ik vind het gewoon een mooi logo hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |