en wat vind jij zo leuk aan Somertijd ( ff een stiekum kickje tussendoor)quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn favoriete naar huis rijd programma
quote:Onze Microsoft
Die op onze harde schijf zijt
geheiligd zij Uw windows
Uw update kome
Uw bugfix geschiedde
in Windows
en in Office.
Geef ons heden ons dagelijkse reboot
en vergeef onze illegale kopieen
zoals ook wij vergeven onze hardware verkopers.
leid ons niet naar IBM
maar verlos ons van OS/2.
Want Uw is het Dos
en de windows
en het NT
en eeuwigheid
ENTER
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
10 jaar geleden vond ik het wel leuk. Met de dagelijkse etenstip van Mevrouw de Koning en zo. Maar nu zou ik er vast geen fuck meer aan vinden.
De Moppen, Wat ruist er.... en de Limericks. Inderdaad ideaal voor in de autoquote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De goeie ouwe tijd op 3FMquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
10 jaar geleden vond ik het wel leuk. Met de dagelijkse etenstip van Mevrouw de Koning en zo. Maar nu zou ik er vast geen fuck meer aan vinden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind trouwens die lach van hem zo aanstekelijk
Die van 'daarom een limerick van mij'?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Whoei ! mijn limmerick was vanavond bij somertijd
Neen, ik zal hem ff postenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die van 'daarom een limerick van mij'?
Mwah.. Niet echt sterkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neen, ik zal hem ff posten
Er was eens een Rob, je weet wel die beroemde deejay
Het was zo treurig, het zat hem allemaal niet mee !
Zijn badkamer was naar de mallemieren
Daarom moeten yourie en Sven de hele uitzending gieren
Gelukkig kan Robbie nog wel thuis naar de WC !
Nou zegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mwah.. Niet echt sterk
Trouwens, het was toch zijn keuken die verrot was?
Dat is het enige jammere van die limericks vaak. Dat ze technisch zo slecht zijn. Het foute ritme, soms zelfs een half fout rijmschema, geforceerde tussenregels om een rijm te maken..quote:
Jaaaaaalala lalalalalaquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:12 schreef Djeez het volgende:
Geweldig, als de moppen er om 16:15 op zijn, gaat de bouwradio altijd even wat harder!
Ik moet het nu elke dag luisteren omdat het op de afdeling opstaat, en tering, wat had ik gelijk 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Coen & Sander show vind ik een beetje vervelen, geldt voor heel 3FM de laatste tijd eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Paul het volgende:
Hehe ik luister het nog steeds eke dag, afgewisseld met Coen en Sander show
Het blijft altijd weer lachen Rob, Juri en Sven
Tsja het is wel leuk de afwisseling tussen Coen en Sander en Somertijd, alleen 1 van deze shows gaat me ook wel vervelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Coen & Sander show vind ik een beetje vervelen, geldt voor heel 3FM de laatste tijd eigenlijk.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Remqo het volgende:
Die achtergrondmuziekjes bij de vaste items klinken ook zo lekker melig.
Ik wel! Lekkere stem en ze doet leuk mee met Rob. Horen we veel te weinig vindt ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:07 schreef Paul het volgende:
Marloes is wel een aardige vervanger maar zou ik niet altijd willen horen
Marloes heeft een mooie stem ja, en is wel lollig. Maar Rob hoort gewoon met Sven en Juri te presenteren niet met Marloes, ben je gekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef jeroen09 het volgende:
[..]
Ik wel! Lekkere stem en ze doet leuk mee met Rob. Horen we veel te weinig vindt ik.
Inderdaad. Zijn flauwheid is juist zo leuk. Vooral als hij in de lach schiet met Juri. En z'n stem is ook wel prettig om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:42 schreef Paul het volgende:
Adam Curry
Die is best wel saai
Rob van Someren is gewoon leuk en flauw ja, maar dat flauw is juist leuk
Daarom is ie er ook een tijdje uit geweest he. Volgens mij had ie het zelf ook wel door.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:15 schreef Paul het volgende:
Evers was leuk bij 3fm, bij 538 vond ik hem een paar jaar leuk tot ik hem ook wel gezien had
Je bedoelt toen Humberto hem een paar maanden overnamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom is ie er ook een tijdje uit geweest he. Volgens mij had ie het zelf ook wel door.
Maar ik had het eigenlijk eerder over "een prettige radio stem" hebben
Ja. Ik vind Humberto een pracht vent, maar hij kan qua stem niet tippen aan Evers of aan van Somerenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bedoelt toen Humberto hem een paar maanden overnam
Ik vind Humberto's stem prima, maar hij heeft lang niet zoveel humor als Evers en van Someren als voorbeeld. Humberto is gewoon een prima invaller, waar je ook mee kan lachen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Humberto een pracht vent, maar hij kan qua stem niet tippen aan Evers of aan van Someren
We zitten op de zelfde golflengte Paulquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Humberto's stem prima, maar hij heeft lang niet zoveel humor als Evers en van Someren als voorbeeld. Humberto is gewoon een prima invaller, waar je ook mee kan lachen.
Wij hebben verstand van radio.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We zitten op de zelfde golflengte Paul
Wie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Wij hebben verstand van radio.
Wat vind je van Michiel Veenstra?
Je weet inmiddels dat ik nauwelijks 3FM luister he.quote:
Vrijdagmiddag op 3fm? Was het niet Claudia de Breij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je weet inmiddels dat ik nauwelijks 3FM luister he.![]()
Had alleen vanmiddag geen keusBij Halsteren (grens Belgie-Nederland) was de ontvangst van Veronica slecht
Alleen 3FM deed het goed. Wie is die irritante wijf die rond 3 uur te horen was bij 3FM?
Wat een vreselijke kut-stem heeft ze!
Die ja, was een deceptiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag op 3fm? Was het niet Claudia de Breij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |