quote:Op woensdag 14 september 2005 15:07 schreef Cerbie het volgende:
Als er nog een keer iemand te stom is om imageshack juist te gebruiken (of liever een andere gratis hoster zoekt) ga ik een tutorial schrijven
[img=http://img369.imageshack.us/img369/8811/14.gif]url]quote:Op woensdag 14 september 2005 15:07 schreef Cerbie het volgende:
Als er nog een keer iemand te stom is om imageshack juist te gebruiken (of liever een andere gratis hoster zoekt) ga ik een tutorial schrijven
Als ik me eigen shit wil hosten gebruik ik gewoon lycos ofzo. 50 Mb, gratis, en je mag hotlinken hoeveel en wanneer je wilt.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:07 schreef Cerbie het volgende:
Zag hem ook idd, maar sommigen zeggen dat het de Xbox controller is.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/17270/
Zou het echt zijn ?Het ziet er heel echt uit
Xbox controllerquote:Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zag hem ook idd, maar sommigen zeggen dat het de Xbox controller is.
Ziet er wel echt uit, maar ben benieuwd.
Achter software staat een controller. Sommigen zeggen dat dat de Xbox controller is.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Xbox controller? Er staat een game titel
En onderaan staat software. En links boven revolution
Dus hoezo x-box ?
![]()
Het lijkt wel een (online) game menu![]()
Wha ik vind het niet op een x-box controller lijkenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Achter software staat een controller. Sommigen zeggen dat dat de Xbox controller is.
En btw:
[afbeelding]
Ondertussen al de 14de, dus nee...quote:You wait for the 16th september right? Dont need to wait so long. There is the 13th September also. You thinkt there wont happen anything big? You think wrong. There will happen somethin really big.
Dat was van AMN, wat dus niet door ging.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wha ik vind het niet op een x-box controller lijken![]()
Trouwens:
[..]
Ondertussen al de 14de, dus nee...
Was een pic met George Harrison foto. Lijkt op de man op de foto.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef Pheno het volgende:
Joepi, een imageshack hotlink message
Pic kwam van ander forum, en daar kon ik hem gewoon zien :\quote:
Ik heb nu al zovaak reacties geven met als inhoud "Fakequote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wacht op Ruzbeh, met een ''FAKE!''
Als iemand zoveel aandacht besteedt aan dat plaatje, waarom zou ie dan ineenkeer er een plaatje van een bestaandje controller inpleuren...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wha ik vind het niet op een x-box controller lijken![]()
geen inspiratie.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef Tware het volgende:
[..]
Als iemand zoveel aandacht besteedt aan dat plaatje, waarom zou ie dan ineenkeer er een plaatje van een bestaandje controller inpleuren...
http://www.4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |