Duuuuuuudeee. Common sense is genoeg om in te zien dat dat werkelijk nergens over gaat en nergens op is gebasseerd.quote:[quote]Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Q : How will games look compared to rival consoles???
A : Simplely better, the technology created for Revolution means little effort can be made to achieve amazing visuals. To compare them to other consoles it would be on the same level as PS3. Although Revolution can achieve better textures and lighting so slightly higher.
En ja ik hou blogs in de gaten
Je moet natuurlijk wel rekening houden met de HD functies van de Xbox 360 & PS3. Zij moeten door de hoge resolutie veel meer poly's in 1 frame proppen dan de Revolution (480p max?). De revolution kan bvb 2/3 van die poly's die de xbox 360 in 1080p gebruikt in 480p proppen waardoor dat er nog mooier uitziet.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:13 schreef Glopes het volgende:
[..]
Duuuuuuudeee. Common sense is genoeg om in te zien dat dat werkelijk nergens over gaat en nergens op is gebasseerd.
Helaas imo, een nieuwe OMBG@1337~1``1!~! grafische techniek dat prachtige graphics kan produceren voor zo weinig geld zou leuk zijn. Je weet wel, hetgeen waar men al jaren naar streeft en heel de industrie wel kan gebruiken :x
Dat is waar, maar dat heeft zoals de quote roept, geen donder te maken met lightning en texture effecten. Ze kunnen mischien verder gaan in termen van framerate maar mooier of minder mooi zal t niet al te veel worden en zal je op 480p nog genoeg zien in termen van ontbrekende polygonen. En zoveel maken die paar duizend polygonen tegenwoordig ook niet meer uitquote:Op woensdag 14 september 2005 09:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel rekening houden met de HD functies van de Xbox 360 & PS3. Zij moeten door de hoge resolutie veel meer poly's in 1 frame proppen dan de Revolution (480p max?). De revolution kan bvb 2/3 van die poly's die de xbox 360 in 1080p gebruikt in 480p proppen waardoor dat er nog mooier uitziet.
Als je geen HDtv hebt zul je kwa kwaliteit waarschijnlijk weinig verschil zien tussen de consoles. Heb je wel een HD, dan zijn de PS3 & Xbox 360 veel mooier.
[/denk mode uit]
Ik ben allang blij dat ik niet voornamelijk geef om graphics. Graphics helpen een game, maar maken de game niet. Daarom is Tetris nog steeds populairder als Halo 2.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:26 schreef Glopes het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat heeft zoals de quote roept, geen donder te maken met lightning en texture effecten. Ze kunnen mischien verder gaan in termen van framerate maar mooier of minder mooi zal t niet al te veel worden en zal je op 480p nog genoeg zien in termen van ontbrekende polygonen. En zoveel maken die paar duizend polygonen tegenwoordig ook niet meer uit![]()
Maar om nou te zeggen dat de Revolution met vooruitstrevende nieuwe grafische technologie komt gaat te ver. Er kan niet verwacht worden dat hun ineens ontdekt waar men al sinds de komst van 3D aan werkt. Mensen waarvan Nintendo technieken gebruikt. :/
Precies. En dat is nou de instelling van Nintendo.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet voornamelijk geef om graphics. Graphics helpen een game, maar maken de game niet. Daarom is Tetris nog steeds populairder als Halo 2.
Dat is alleen maar hypen. Als er niets nieuws is gaan ze speculeren over zaken waar nog niets over bekend is.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:33 schreef Glopes het volgende:
[..]
Precies. En dat is nou de instelling van Nintendo.
Daarom snap ik niet waarom er Nintendo fanboys zjin die roepen dat de Nintendo zo hoog op gebied van graphics zijn met de revolution. Als Nintendo fanboy moet je toch alleen focussen op gameplay, want die is toch de beste van de wereld volgens de fanboys![]()
Ja maar met de manier en overtuiging dat ze dat doen is werkelijk voorbij mijn begrip. Er hoeft maar 1 positief gerucht te woord doen en alle fanboys geloven het. Ookal komt het van bronnen die al vaak genoeg bewezen hebben dat het dikke bullshit is. Logica en rationeel nadenken zijn ineens niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is alleen maar hypen. Als er niets nieuws is gaan ze speculeren over zaken waar nog niets over bekend is.
he! geen grapjes over Katrina...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef speknek het volgende:
Meer verdronken in de nasleep ervan, me dunkt.
Nee, Ruzbeh's bronnen zijn opquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef BroesWillems het volgende:
al 3 uur geen bericht in het Revolution topic....das appart....
stilte voor de storm?
Ik kan nog wel een blik opentrekkenquote:
Gooi je haar losquote:Op woensdag 14 september 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een blik opentrekken
Waar heb je dat dan vandaahaan? Post een bron, dude. Give credit where credit is due.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok, ik wil nu heel erg dat het vrijdag is
Ik zit tenminste niet heletijd shit van Spizz0ng te posten.quote:
Wtf is dat?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Ik zit tenminste niet heletijd shit van Spizz0ng te posten.
Ooit wel, ik heb geduld...RE4 is nu ook in huize Pheno te vinden, dus ik heb nog wel wat te doenquote:Ik zei toch dat we info zouden krijgen? Stelletje ongelovigen.Ik wil trouwens alleen de final concept design weten en de final naam.
mwoah, controller + wat beelden van spellen en hoe de controller werkt enzo wil ik ook wel weten hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zei toch dat we info zouden krijgen? Stelletje ongelovigen.Ik wil trouwens alleen de final concept design weten en de final naam.
Zo schrijf ik Spong op gaming-age omdat 'Spong' gecensureerd wordt.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:04 schreef philipnorth het volgende:
[..]
mwoah, controller + wat beelden van spellen en hoe de controller werkt enzo wil ik ook wel weten hoor
En wanneer hij te koop is!
Niet zo enthousiastquote:
Ik ben eigelijk ook nog niet zo enthousiast..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo enthousiastVrijdag weten we wat meer over de controller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |