Wacht maar tot jou kat een beetje jachtneigingen krijgt. Die van ons eten elk beestje op die ze kunnen vinden (en ze krijgen toch eten zatquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:31 schreef blieblie het volgende:
waar komen al die fucking langpootmuggen vandaan??
Heej, jij leeft ook nogquote:Op maandag 12 september 2005 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
VNC werkt eigenlijk altijd prima.
http://www.realvnc.com/
Oeh. Dat werkt goed. Senksquote:Op maandag 12 september 2005 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb het veels te druk gehad om te posten enzoquote:Op maandag 12 september 2005 08:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej, jij leeft ook nog
Heb net Teamviewer remote desktop VNC dinges gedownload.
Maar ik zal die van u eerst eens testen. Dank u.
Haha.. Onze hond kan dan wel misschien een jachthond zijn.. maar hij loopt ook áltijd achter alle vliegjes en bijen etc aan.. Verdenk hem er toch van dat hij in zijn vorig leven een kat is geweest..quote:Op zondag 11 september 2005 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wacht maar tot jou kat een beetje jachtneigingen krijgt. Die van ons eten elk beestje op die ze kunnen vinden (en ze krijgen toch eten zat)
En als je een uitgebreidere versie met een betere User Interface wil, dan gebruik je UltraVNCquote:Op maandag 12 september 2005 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
Altijd is kortjakje ziek...quote:Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef r8ality het volgende:
Fijn. Zaterdag ziek, zondag weer beter, en 's maandags weer ziek. Great.
Hang jij die maar rond jouw nek als mp3 speler dan.quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n nano is niets vergeleken met een Mac mini.
Mac Mini*aait*
Dat past niet naast mijn Sony MP3 spelerquote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hang jij die maar rond jouw nek als mp3 speler dan.
Op jouw rug dan, net als een rugzak.quote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat past niet naast mijn Sony MP3 speler
Potentieel case-mod idee!quote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op jouw rug dan, net als een rugzak.
quote:C
L
V
V
X
C
A
U
P
M
ial
evi
iag
ali
ana
ele
mbi
ltr
rop
eri
is
tr
ra
um
x
br
en
am
ec
di
$1
a
$3
$3
ex
ia
a
.2
.3
.7
http://www.localmine.com
Je spamfilter omzeilenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:00 schreef blieblie het volgende:
Wat is het doel van dit soort spam![]()
[..].
Leuk verslag Flow, heb hem ook ff op het AutoFans forum gezet (waar ie ook hóórtquote:Op maandag 12 september 2005 23:24 schreef FlowDesign het volgende:
Verslagje en filmpjes van de Grand Prix
In mijn spambox jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want jij hebt hem toch binnen.
Hej, ik wilde je nog bellen gister. Kwam langs Rijswijk richting Rotterdam, dacht misschien kunnen we samen eten. Tot ik zag dat het al half 8 wasquote:
Het had gekund op zich ware het niet dat ik al thuis was (hoewel... dat was ook pas voor een kleine 30 minuten). Volgende keer wat eerder bellen dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Hej, ik wilde je nog bellen gister. Kwam langs Rijswijk richting Rotterdam, dacht misschien kunnen we samen eten. Tot ik zag dat het al half 8 was![]()
tevens tvp
Kijk dat doe je weer nooit bij mijquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Hej, ik wilde je nog bellen gister. Kwam langs Rijswijk richting Rotterdam, dacht misschien kunnen we samen eten. Tot ik zag dat het al half 8 was![]()
tevens tvp
Ik ben dan ook uniek in mijn soortquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijk dat doe je weer nooit bij mij.
Nou ja, iedereen is uniek behalve ik. Dus dat is ook een vorm van uniek zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef blieblie het volgende:
Jij kan koken bedoel je.
En ik ben ook enorm uniek in mijn soort... Wie niet denk ik dan.
Ik krijg nog 20 euro van je, hoest die eerst maar eens opquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef omegaproject het volgende:
Ok ... dankzij de fijne werking van de vrije markt wordt de motor uit vorig topic niet de mijne
MAAR... nu verkoopt een kennis haar Divvie 600Denk dat ik die maar van dr over neem dan
[afbeelding]
Zoiets dus, volledige kappen, rood...
Maar eerst zorgen dat ik morgen mn A haal
@R8: Jij moet ook altijd wat te zeiken hebben hè
vertel...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef blieblie het volgende:
Woei, waarschijnlijk een erg leuke stage.
Dat is op zich geen slechte tijd, hoewel er met wat oefening best een volle seconde af kan.quote:En net nog gekart, was derde van vandaag met 43.14 op een ietwat warme baan (wat moeilijker schijnt te rijden).
Kerel van de kartbaan zei dat. En opzich ist logisch dat je met warme banden meer grip hebt. Maar dat dat ook bij de baan telt? Het zal welquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
vertel...
[..]
Dat is op zich geen slechte tijd, hoewel er met wat oefening best een volle seconde af kan.
En ik weet niet wie jou verteld heeft dat een warme baan moeilijker rijdt, maar dat is echt totale nonsens. Op een warme baan kun je juíst snellere tijden neerzetten omdat je meer grip hebt en meer grip betekent harder door de bocht.
Ik heb daar 3 a 4 jaar gewerkt en ik kan je vertellen dat je een stuk sneller rijdt in de zomer dan in de winter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kerel van de kartbaan zei dat. En opzich ist logisch dat je met warme banden meer grip hebt. Maar dat dat ook bij de baan telt? Het zal wel. En ach... kvond het wel een mooie tijd voor iemand die zo af en toe eens een keer gaat karten
.
Bakkus ... jij autoloze sjagrijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik krijg nog 20 euro van je, hoest die eerst maar eens op
Oudijzerbedrijf begonnen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef r8ality het volgende:
Autoloos? Nee hoor. D'r staat over een paar dagen hier nog een Volvo-hok voor de deur.
OMG ... niet nóg zo'n koekblikquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef r8ality het volgende:
Autoloos? Nee hoor. D'r staat over een paar dagen hier nog een Volvo-hok voor de deur.
Man, jij hebt in heel je leven nog nooit een auto gehadquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bakkus ... jij autoloze sjagrijn
Nieuwe nog wel. Kunt wel zien waar het geld zitquote:Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Man, jij hebt in heel je leven nog nooit een auto gehad
en idd, ik heb vrijdag weer een nieuwe
Nog steeds jaloers dat ik kostenloos auto kan rijden, terwijl jij je blauw betaald?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Man, jij hebt in heel je leven nog nooit een auto gehad
en idd, ik heb vrijdag weer een nieuwe
Moet ik hier nog op ingaan?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog steeds jaloers dat ik kostenloos auto kan rijden, terwijl jij je blauw betaald?![]()
Ja dat ja, te irritant.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef blieblie het volgende:
Ze zeggen gewoon Haiie.
Of Hoiie...
Nou vertel ... hoe steekt de vork in de spreekwoordelijke steel?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet ik hier nog op ingaan?
We weten allemaal wel hoe de vork echt in de steel steekt hè
Ik werk in Limburg ... ik moet dat gezever 2x per week 8u lang aanhorenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef febster het volgende:
Maastricht, mooie stad
Alleen vandaag als "afscheid" al 20x "haj hé" moeten horen, daar word je wel niet vrolijk van(het hele limburgse taaltje niet overigens
)
Kinders....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou vertel ... hoe steekt de vork in de spreekwoordelijke steel?![]()
Je bedoelt dat de auto van mn moeder is maar dat ik er 9 vd 10 keer in rijd, zorg dat ie blijft rijden en hem zo goed als altijd mee kan hebben? Dat is toch het zelfde als kostenloos kunnen rijden?
Helaas zal dat op de motor straks afgelopen zijn![]()
Mja ... 1 op 20 rijden is nog niet bepaald duur
Die van mijn moeder mag ik niet in rijden... Als ik dat doe dan vermoord ze mequote:Op woensdag 14 september 2005 08:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rij jij nog wel eens in een van de auto's van jouw ouders?
Maar ik begrijp jouw posting
De peug is niet van mijn mammie manquote:Op woensdag 14 september 2005 09:16 schreef daNpy het volgende:
Okke boekt vet hard met de Peug van mammie man
Van wie mocht ze kiezen? Van je pa of van de garage?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:58 schreef Inu het volgende:
Mijn mama heeft een nieuwe autoWant de Kangoo was stuk, er was iets met de vooras en ze mocht niet eens meer van de garage naar huis rijden. En daarna ben ik dus lekker zaterdag naar Eindhoven en terug gegaan... Nu kon ze dus kiezen uit een nieuwe Kangoo, maar dan luxer (met airco en handige radio aan het stuur enzo), of een Modus. Maar de Modus was champagne-kleur en dat is echt trashy, dus nu hebben we een mooie blauwe Kangoo
Als je er eenmaal een hebt gehad kun je niet meer zonderquote:Op woensdag 14 september 2005 11:11 schreef blieblie het volgende:
Wat moet ik nu met een auto. Keb een fiets, OV en mocht ik echt een auto nodig hebben (wat vrijwel nooit is) kan ik de Peug meenemen, mocht het te vervoeren object daar niet in passen krijg ik wel de R losgekletst.
Bwhehe. Ik rij met mijn koekblik nog steeds goedkoper als jij met je opgevoerde brommer dalijk hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou vertel ... hoe steekt de vork in de spreekwoordelijke steel?![]()
Je bedoelt dat de auto van mn moeder is maar dat ik er 9 vd 10 keer in rijd, zorg dat ie blijft rijden en hem zo goed als altijd mee kan hebben? Dat is toch het zelfde als kostenloos kunnen rijden?
Helaas zal dat op de motor straks afgelopen zijn![]()
Mja ... 1 op 20 rijden is nog niet bepaald duur
Ik weet niet wat je lapt voor dat koekblik, maar ik betaal per maand ongeveer: 10,- verzekering + 10,- wegenbelasting .. zonder benzine kosten. Afschrijving ff niet meetellend.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bwhehe. Ik rij met mijn koekblik nog steeds goedkoper als jij met je opgevoerde brommer dalijk hoor.
En ik ga maar eens even m´n auto starten en kijken of ik ergens een lesbrommer tegenkom..
Ik betaal voor m'n koekblik alleen 100 euro verzekering per jaar. C'est tout. En dan nog gas. Mag jij uitrekenen of 1 op 8 en 1 op 20 in verhouding staan tot 0,40 en 1,40quote:Op woensdag 14 september 2005 15:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je lapt voor dat koekblik, maar ik betaal per maand ongeveer: 10,- verzekering + 10,- wegenbelasting .. zonder benzine kosten. Afschrijving ff niet meetellend.
Enne .. ik ben blij dat we helemaal bij meerhoven hebben gereden .. en niet in EindhovenStraks was ik jou nog tegen gekomen
Ohwja .. ik ben dus geslaagd
Ja ... én APK keuringen ... die ik niet hebquote:Op woensdag 14 september 2005 17:39 schreef r8ality het volgende:
Bij de Volvo moet dan nog wel 10 euro olie bij.
Dat is net zoiets als zeggen dat geen enkele motor ooit onderhoud nodig heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 19:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja ... én APK keuringen ... die ik niet heb
Wat?quote:
Houd je er buiten vrouw, hier zijn mannen aan het mekkerenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef _DeBje_ het volgende:
Anders gaan jullie lekker door met mekkeren...
Gelijk in het diepe, zo hoort het.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat?
Ik moest de vorige keer na 10 minuten de snelweg al op. Dat is leuk als je 0.0 rijervaring hebt.![]()
Waar?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Houd je er buiten vrouw, hier zijn mannen aan het mekkeren
Ja idd. Al dat tuig erin.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelijk in het diepe, zo hoort het.
Ik kom er net vandaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou het niet weten, is te ver weg.
Kom jij er nooit meer dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij er weer eens komt, doe haar dan de groeten van mij.
Nee hoor .. alleen geen APK keuring, die bestaat voor motoren nietquote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat geen enkele motor ooit onderhoud nodig heeft
Nou voor 10.000km hoeft dat niet hoor, dat doe ik echt wel binnen een jaar. In tegenstelling tot jou op je motorquote:Op woensdag 14 september 2005 19:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja ... én APK keuringen ... die ik niet heb
2k op de motor, 8k in de auto ... moet ik wel halenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou voor 10.000km hoeft dat niet hoor, dat doe ik echt wel binnen een jaar. In tegenstelling tot jou op je motor.
http://users.pandora.be/cooreman/bere/quote:Ik zen den Zotten Berre! Ik weet nog nie op wa school dak zit, want kben just buitengesmeten, khad bollen gepakt in de klas!! Ik ga nog maar een paar dagen in de week voor een stuk van den dag naart school! Voor de rest van den dag werkek op de dokken lijk mijn pa!!
![]()
Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy! Ik kan nie wachten om mij der keer op te zetten![]()
Omdat?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:11 schreef r8ality het volgende:
Ben ik ff blij dat ik vanmorgen met de auto naar school ben gegaan.
Damn, jou leven is écht zwaarquote:Op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef r8ality het volgende:
Ik ga nog even door:
Inmiddels is al 4x het beeld *plop* weg en *plop* weer terug. Tijd voor satelliet hmpf.
Heej en dan weet je nog niet eens dat ie morgen heel de dag moet niksen omdat die kutschool niet kan roosteren (geen les op vrijdag) ... dás pas zwaar. Maar hij gaat liever op de bank hangen dan met zn vrienden motoren kijken en acc. kopen (helm, jas, broek) ... of niet R8?quote:
Heb je hem al gestart, dan ben je mss hier als ik klaar ben met werkenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:30 schreef r8ality het volgende:
Hey, ik mot wat te typen hebben ja! Anders kom ik ff rosse ja!.
4 wielen is voor mensen die zó topzwaar zijn door hun harde hoofd dat ze op 2 wielen zouden omvallenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:35 schreef r8ality het volgende:
Echt hoor Laurens. Rot op met je 2-wielige onzin..
Ah. Dat verklaart het..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:41 schreef r8ality het volgende:
(mij 7 jaar geleden al bekend toen ik in Bels woonde)
Hoe origineel!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:18 schreef Partygurl het volgende:
Whiteparty!
Dus alleen maar blanken?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:18 schreef Partygurl het volgende:
Whiteparty!
Ga jij de kratten bier vanaf de straatkant langs het voorraam naar binnen hijsen?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:47 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee waar je als particulier gewoon cheap (dwz. geen 40 euro voor 3 tandwieltjes) tandwielen e.d. kunt krijgen? Ik heb een projectje verzonnen waar ik een paar wormwielen e.d. voor nodig heb. Het moeten wel beetje goeie metalen zijn. Niet van die plastice muk.
Wat bedoel je precies met verzinken? Gewoon rechtop naar beneden laten zakken of neerklappen, met het scherm naar beneden?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:04 schreef blieblie het volgende:
hehe, goed plan.
Neej, als ik een nieuw bureau ga maken wil ik eigenlijk mijn tft's kunnen laten verzinken in het bureaublad dmv. een druk op de knop. Daar zijn wel complete systemen voor op de markt, maar die kosten +/- 1000 euro. En dat vinnik te veel voor dat geintje. En ansich moet ik het zelf ook kunnen maken. Dus zondag eerst proberen met Technisch Lego en vervolgens uitdenken hoe ik dat nu kan realiseren int echie.
Zeg nu eerlijk, das toch big pimpin'.
Dus ook een naadloos afdekkend plaatje als ze beneden zijn...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:43 schreef blieblie het volgende:
Rechtop naar beneden laten zakken.
Neer laten klappen moet je altijd je bureau opgeruimd hebben wanneer je het naar beneden doet. En dat is hier niet vaak het geval.
Jupz... Of in ieder geval zo naadloos mogelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 20:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus ook een naadloos afdekkend plaatje als ze beneden zijn...
--> DHZ
Nu dequote:Op donderdag 15 september 2005 20:37 schreef daNpy het volgende:
Meneer de sponsor is net hier even langs geweest:
[afbeelding]
Toerenteller en vacuummeter met slangetje van 2,5m, T-stuk en voor beiden natuurlijk de montage benodigdheden
En ik heb hem deels gemist G%$#@#$@#me.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef blieblie het volgende:
Hoezo ondersteboven??
Ik zou natuurlijk die afdekplaatjes gewoon bovenop de monitor kunnen monteren.
Maar das niet mooi....
Damn... wat is "A Beautiful Mind" een goede film.
Komt niet vaak voor dat ik na een film echt zoiets heb van "wow".
Ik ga met Lego alleen maar kijken hoe ik dat in elkaar moet zetten. Uiteindelijk wil ik het in Aluminium makenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
Owja, en technisch lego houdt dat gewicht vast wel
Vraag iemand van de TU ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ga met Lego alleen maar kijken hoe ik dat in elkaar moet zetten. Uiteindelijk wil ik het in Aluminium maken.
Wel goed lezen hé.
Keb alleen ook tandwielen nodig en voorzover ik gegoogled heb zijn die niet echt makkelijk te krijgen als particulier.
Daar hebben ze vast wel een technische afdeling die die dingen voor jou willen makenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alsof er op de TU de tandwielen rondslingeren.
Heej mister VIM.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef Anthraxx het volgende:
Het avontuurlijk eten in de kroeg op school sla ik ook maar weer over.
De pasta was zo ranzig dat als je het tegen het plafond aan gooide het bleef plakken.
Niets mis met onze kroeg. Best een gezellige toko op donderdag. Maar goed, het is gewoon dat ik tot heel laat bezig was met allerlei activiteiten voor eerste jaars studenten anders at ik gewoon thuis.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef blieblie het volgende:
De kroeg op school.
Eten tegen plafond gooien.
Tuigquote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef blieblie het volgende:
De kroeg op school.
Je eten tegen plafond gooien.
Er zijn aanwijzingen dat er een toko in Rotterdam is waar er gehakt tegen de muur is gevlogen tijdens een Fok! Crew meetquote:
Daar weet ik gelukkig niets van.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn aanwijzingen dat er een toko in Rotterdam is waar er gehakt tegen de muur is gevlogen tijdens een Fok! Crew meet
Slaat allesquote:NATALEE IS AAN HET WERK VOOR MEKI SHOP
NATALEE IS NIET DOOD ZE IS BIJ MIJ
NOG MAALS
NATALEE IS NIET DOOD ZE WERKT OP DIT MOMENT VOOR MEKI SHOP
ZE KOMT MORGEN THUIS
Ik heb daar ooit een topic voor geopend in DIG, misschien kan je die terugvinden. Keb mijn Ipod nu anderhalf jaar dus ik gok dat dat topic ook ongeveer zo oud is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:54 schreef Juup© het volgende:
Weet iemand een handige, snelle, leuke, mp3 id3 tag changer editor o.i.d.?
We gaan nuttige dingen niet vergelijken met rijstwaren he?quote:
Was dat re-MP3?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een topic voor geopend in DIG, misschien kan je die terugvinden. Keb mijn Ipod nu anderhalf jaar dus ik gok dat dat topic ook ongeveer zo oud is.
Dat moet je ook niet beluisterenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:58 schreef blieblie het volgende:
Jupz:
ID3V2 Tags renamen van 3000 mp3's
Mp3 lijst opschonen
Bij mij werkte het overigens redelijk want bijvoorbeeld N-Sync, K-Otic
en dergelijken weer niet omdattie renamed op streepjes en dergelijken
Caps?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef blieblie het volgende:
Girl Next Door is gewoon een Playboy Softporno film, maar dan met Elisa Cuthbert.
Damn... Wat een lekker wijf.
Op jouw Hotmail adres staat een link klaar. Bitrate 128.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:40 schreef blieblie het volgende:
Heeft er iemand hier "Vriendschap" van "Het goede doel"?
U weet wel, Vrieeeendschap is een Illusie, etc..
Beetje vaag ja... Ga anders ff adverteren met iets wat niemand weet wat het is?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef blieblie het volgende:
Misschien iets voor Lotte (Of andere fokkers die op een klein studentenkamertje zitten):
http://www.zilverenkruis.(...)ros.htm?Opendocument
De Studentenkamervergroter... Ik heb alleen nog niet gevonden wat het precies is, maar ik gok een behang waardoor je kamer groter lijkt.
ThanQ!! Zal best wel lukken... Nou nog een bus regelen om naar Arnhem te gaan..quote:
Tijd om de voorbumper van mijn Volvo te testenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:07 schreef Mailbox het volgende:
eej morgen in Eindhoven Skaterparade
in de montgomery laan
4 jaar geleden maakte Maxtor ook nog beduidend betere schijven, de maxtors van tegenwoordig wil je echt niet. WD moet je op het moment hebben (al zitten er bij elk merk rotte exemplarern tussen natuurlijk).quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn beide maxtors doen het na 4 jaar heavy use nog steeds. Mijn videokaart niet
.
Mooi he reviews, mensen kopen een schijf en na een week reviewen ze hem. Wat je dan nog niet weet is hoe lang zo'n schijf blijft werkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef blieblie het volgende:
http://www.tweakers.net/productsurvey/93080
Tssss, zeurpieten.. Tis gewoon een prima ding.
Wellichtquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mooi he reviews, mensen kopen een schijf en na een week reviewen ze hem. Wat je dan nog niet weet is hoe lang zo'n schijf blijft werken
Je moet het zelf weten BB maar ik zeg alleen dat het niet voor niks is dat ik op professioneel gebied geen maxtor meer lever (net zoals ik geen MSI moederborden meer lever) aan klanten.
Pffff.... Tis debielenday hierquote:1) Maxtor DiamondMax 10, 300GB (...
2) Maxtor DiamondMax 10, 250GB (...
3) Western Digital Raptor WD740GD,...
4) Maxtor DiamondMax 10, 200GB (...
5) Hitachi Deskstar T7K250, 250GB (...
6) Maxtor Diamondmax 11, 500GB (...
Who caresquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef blieblie het volgende:
Maar ik beloof jullie dat ik voor de 2de 250gb hd die ik nog wil kopen kies voor de WD.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben nu ook lid van de Volvo klubbar![]()
Foto's
Het is geen Chinese auto.quote:
Tegen een tank kan ik niet op. Maar desalnietemin suc6 met de tank.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is geen Chinese auto.
Maar als je een keer een botsproef wil doen met jouw auto tegen de mijne... kom maar op
en bedankt...ik zal de volgende keer ook maar een kabel kopen dan....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wellicht.
Ik maak me der nie zo zorgen om...
Daarnaast staat er in de meest gezochte SATA schijf lijst hetvolgende rijtje:
[..]
Pffff.... Tis debielenday hier.
Het begon met een Admin die een microfoon voor zijn vriendin moest hebben sindsdien wordt het erger en erger
Jij kwam smorgens, toen viel het nog mee...quote:Op zondag 18 september 2005 01:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
en bedankt...ik zal de volgende keer ook maar een kabel kopen dan....
Ik was om 05:00 uur al wakkerquote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
Tering, ik was gewoon eerder op dan Juup... t moet niet gekker worden. Terwijl ik toch pas om half 6 ging slapen...![]()
Heeft er iemand nog iets spannends meegemaakt op stap gisteren? Ik iig niet echt... het was een rustig avondje op stratum.
I stand correctedquote:Op zondag 18 september 2005 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was om 05:00 uur al wakker
Ben daarna wel weer gaan slapen tot 08.15 uur.
Jups...quote:
Die ogen..quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Hij heeft ontdekt hoedie moet lopen
[afbeelding]
Inverse scheel?quote:
het tekenen van botsauto's?quote:Op maandag 19 september 2005 12:26 schreef Partygurl het volgende:
Amaranta,
Heb jij misschien een leuke maar simpele teken/knutsel opdracht mbt de kermis voor kinderen in groep 3 ?
verse satéquote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Hij heeft ontdekt hoedie moet lopen
[afbeelding]
Kun je dat niet op een fatsoenlijke fotosite zetten ofzo? Met previews/thumbnail enzo.quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef daNpy het volgende:
Pics van de F1 op Spa die door Lisette zijn gemaakt
Incl 2 filmpjes.
Ik ben toch meer een Rick Wakeman fan.quote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef blieblie het volgende:
Dat nummer van Bob Sinclair ft. Gary Pine is echt geniaal.
Geen GDquote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kun je dat niet op een fatsoenlijke fotosite zetten ofzo? Met previews/thumbnail enzo.
Zou veeeel makkelijker zijn.
Zoiets als Coppermine bijvoorbeeld.
Zo gezegd zo gedigidaan..je weet togquote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef Blueman het volgende:
Extince blijft gewoon te lauw!
roept op tot groepsirritatiequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:58 schreef Blueman het volgende:
Wachten op een individueel gesprek is nooit grappen.
Zeker niet als je al 4,5 uur zit te wachten.
Zat als laatste tijdens de les waarop dat ingeschreven kon worden.quote:
voor 40 euro moet je niet teveel verwachten hequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:49 schreef daNpy het volgende:
would make the world go round bedoel je
iets met zelf een atractie ontwerpen met veel gekleurde lampjes??? En die dan tekenen en inkleuren?quote:Op maandag 19 september 2005 12:26 schreef Partygurl het volgende:
Amaranta,
Heb jij misschien een leuke maar simpele teken/knutsel opdracht mbt de kermis voor kinderen in groep 3 ?
Verbrand in hun woonwagen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef amaranta het volgende:
wat is er eigenlijk met deze lui gebeurd?
[afbeelding]
Haha, daar hebben wij vroeger nog veel liedjes van geplaybackedquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef amaranta het volgende:
wat is er eigenlijk met deze lui gebeurd?
[afbeelding]
18 hèquote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef blieblie het volgende:
Gefeliciteerd!!! En hoe oud zijn we nu?
Je had 7 minuten nodig voor die ontzettend leuke grap?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
18 hè
Jij dus ook, aangezien je met "we" praat...
Check. Ook 1 nodig.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:09 schreef FlowDesign het volgende:
Gefeliciteerd Dany.
Heb je toevallig ook een wishlist? Die heb ik nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |