Wacht maar tot jou kat een beetje jachtneigingen krijgt. Die van ons eten elk beestje op die ze kunnen vinden (en ze krijgen toch eten zatquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:31 schreef blieblie het volgende:
waar komen al die fucking langpootmuggen vandaan??
Heej, jij leeft ook nogquote:Op maandag 12 september 2005 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
VNC werkt eigenlijk altijd prima.
http://www.realvnc.com/
Oeh. Dat werkt goed. Senksquote:Op maandag 12 september 2005 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb het veels te druk gehad om te posten enzoquote:Op maandag 12 september 2005 08:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej, jij leeft ook nog
Heb net Teamviewer remote desktop VNC dinges gedownload.
Maar ik zal die van u eerst eens testen. Dank u.
Haha.. Onze hond kan dan wel misschien een jachthond zijn.. maar hij loopt ook áltijd achter alle vliegjes en bijen etc aan.. Verdenk hem er toch van dat hij in zijn vorig leven een kat is geweest..quote:Op zondag 11 september 2005 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wacht maar tot jou kat een beetje jachtneigingen krijgt. Die van ons eten elk beestje op die ze kunnen vinden (en ze krijgen toch eten zat)
En als je een uitgebreidere versie met een betere User Interface wil, dan gebruik je UltraVNCquote:Op maandag 12 september 2005 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
Altijd is kortjakje ziek...quote:Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef r8ality het volgende:
Fijn. Zaterdag ziek, zondag weer beter, en 's maandags weer ziek. Great.
Hang jij die maar rond jouw nek als mp3 speler dan.quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n nano is niets vergeleken met een Mac mini.
Mac Mini*aait*
Dat past niet naast mijn Sony MP3 spelerquote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hang jij die maar rond jouw nek als mp3 speler dan.
Op jouw rug dan, net als een rugzak.quote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat past niet naast mijn Sony MP3 speler
Potentieel case-mod idee!quote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op jouw rug dan, net als een rugzak.
quote:C
L
V
V
X
C
A
U
P
M
ial
evi
iag
ali
ana
ele
mbi
ltr
rop
eri
is
tr
ra
um
x
br
en
am
ec
di
$1
a
$3
$3
ex
ia
a
.2
.3
.7
http://www.localmine.com
Je spamfilter omzeilenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:00 schreef blieblie het volgende:
Wat is het doel van dit soort spam![]()
[..].
Leuk verslag Flow, heb hem ook ff op het AutoFans forum gezet (waar ie ook hóórtquote:Op maandag 12 september 2005 23:24 schreef FlowDesign het volgende:
Verslagje en filmpjes van de Grand Prix
In mijn spambox jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want jij hebt hem toch binnen.
Hej, ik wilde je nog bellen gister. Kwam langs Rijswijk richting Rotterdam, dacht misschien kunnen we samen eten. Tot ik zag dat het al half 8 wasquote:
Het had gekund op zich ware het niet dat ik al thuis was (hoewel... dat was ook pas voor een kleine 30 minuten). Volgende keer wat eerder bellen dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Hej, ik wilde je nog bellen gister. Kwam langs Rijswijk richting Rotterdam, dacht misschien kunnen we samen eten. Tot ik zag dat het al half 8 was![]()
tevens tvp
Kijk dat doe je weer nooit bij mijquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Hej, ik wilde je nog bellen gister. Kwam langs Rijswijk richting Rotterdam, dacht misschien kunnen we samen eten. Tot ik zag dat het al half 8 was![]()
tevens tvp
Ik ben dan ook uniek in mijn soortquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijk dat doe je weer nooit bij mij.
Nou ja, iedereen is uniek behalve ik. Dus dat is ook een vorm van uniek zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef blieblie het volgende:
Jij kan koken bedoel je.
En ik ben ook enorm uniek in mijn soort... Wie niet denk ik dan.
Ik krijg nog 20 euro van je, hoest die eerst maar eens opquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef omegaproject het volgende:
Ok ... dankzij de fijne werking van de vrije markt wordt de motor uit vorig topic niet de mijne
MAAR... nu verkoopt een kennis haar Divvie 600Denk dat ik die maar van dr over neem dan
[afbeelding]
Zoiets dus, volledige kappen, rood...
Maar eerst zorgen dat ik morgen mn A haal
@R8: Jij moet ook altijd wat te zeiken hebben hè
vertel...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef blieblie het volgende:
Woei, waarschijnlijk een erg leuke stage.
Dat is op zich geen slechte tijd, hoewel er met wat oefening best een volle seconde af kan.quote:En net nog gekart, was derde van vandaag met 43.14 op een ietwat warme baan (wat moeilijker schijnt te rijden).
Kerel van de kartbaan zei dat. En opzich ist logisch dat je met warme banden meer grip hebt. Maar dat dat ook bij de baan telt? Het zal welquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
vertel...
[..]
Dat is op zich geen slechte tijd, hoewel er met wat oefening best een volle seconde af kan.
En ik weet niet wie jou verteld heeft dat een warme baan moeilijker rijdt, maar dat is echt totale nonsens. Op een warme baan kun je juíst snellere tijden neerzetten omdat je meer grip hebt en meer grip betekent harder door de bocht.
Ik heb daar 3 a 4 jaar gewerkt en ik kan je vertellen dat je een stuk sneller rijdt in de zomer dan in de winter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kerel van de kartbaan zei dat. En opzich ist logisch dat je met warme banden meer grip hebt. Maar dat dat ook bij de baan telt? Het zal wel. En ach... kvond het wel een mooie tijd voor iemand die zo af en toe eens een keer gaat karten
.
Bakkus ... jij autoloze sjagrijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik krijg nog 20 euro van je, hoest die eerst maar eens op
Oudijzerbedrijf begonnen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef r8ality het volgende:
Autoloos? Nee hoor. D'r staat over een paar dagen hier nog een Volvo-hok voor de deur.
OMG ... niet nóg zo'n koekblikquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef r8ality het volgende:
Autoloos? Nee hoor. D'r staat over een paar dagen hier nog een Volvo-hok voor de deur.
Man, jij hebt in heel je leven nog nooit een auto gehadquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bakkus ... jij autoloze sjagrijn
Nieuwe nog wel. Kunt wel zien waar het geld zitquote:Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Man, jij hebt in heel je leven nog nooit een auto gehad
en idd, ik heb vrijdag weer een nieuwe
Nog steeds jaloers dat ik kostenloos auto kan rijden, terwijl jij je blauw betaald?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Man, jij hebt in heel je leven nog nooit een auto gehad
en idd, ik heb vrijdag weer een nieuwe
Moet ik hier nog op ingaan?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog steeds jaloers dat ik kostenloos auto kan rijden, terwijl jij je blauw betaald?![]()
Ja dat ja, te irritant.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef blieblie het volgende:
Ze zeggen gewoon Haiie.
Of Hoiie...
Nou vertel ... hoe steekt de vork in de spreekwoordelijke steel?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet ik hier nog op ingaan?
We weten allemaal wel hoe de vork echt in de steel steekt hè
Ik werk in Limburg ... ik moet dat gezever 2x per week 8u lang aanhorenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef febster het volgende:
Maastricht, mooie stad
Alleen vandaag als "afscheid" al 20x "haj hé" moeten horen, daar word je wel niet vrolijk van(het hele limburgse taaltje niet overigens
)
Kinders....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou vertel ... hoe steekt de vork in de spreekwoordelijke steel?![]()
Je bedoelt dat de auto van mn moeder is maar dat ik er 9 vd 10 keer in rijd, zorg dat ie blijft rijden en hem zo goed als altijd mee kan hebben? Dat is toch het zelfde als kostenloos kunnen rijden?
Helaas zal dat op de motor straks afgelopen zijn![]()
Mja ... 1 op 20 rijden is nog niet bepaald duur
Die van mijn moeder mag ik niet in rijden... Als ik dat doe dan vermoord ze mequote:Op woensdag 14 september 2005 08:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rij jij nog wel eens in een van de auto's van jouw ouders?
Maar ik begrijp jouw posting
De peug is niet van mijn mammie manquote:Op woensdag 14 september 2005 09:16 schreef daNpy het volgende:
Okke boekt vet hard met de Peug van mammie man
Van wie mocht ze kiezen? Van je pa of van de garage?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:58 schreef Inu het volgende:
Mijn mama heeft een nieuwe autoWant de Kangoo was stuk, er was iets met de vooras en ze mocht niet eens meer van de garage naar huis rijden. En daarna ben ik dus lekker zaterdag naar Eindhoven en terug gegaan... Nu kon ze dus kiezen uit een nieuwe Kangoo, maar dan luxer (met airco en handige radio aan het stuur enzo), of een Modus. Maar de Modus was champagne-kleur en dat is echt trashy, dus nu hebben we een mooie blauwe Kangoo
Als je er eenmaal een hebt gehad kun je niet meer zonderquote:Op woensdag 14 september 2005 11:11 schreef blieblie het volgende:
Wat moet ik nu met een auto. Keb een fiets, OV en mocht ik echt een auto nodig hebben (wat vrijwel nooit is) kan ik de Peug meenemen, mocht het te vervoeren object daar niet in passen krijg ik wel de R losgekletst.
Bwhehe. Ik rij met mijn koekblik nog steeds goedkoper als jij met je opgevoerde brommer dalijk hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou vertel ... hoe steekt de vork in de spreekwoordelijke steel?![]()
Je bedoelt dat de auto van mn moeder is maar dat ik er 9 vd 10 keer in rijd, zorg dat ie blijft rijden en hem zo goed als altijd mee kan hebben? Dat is toch het zelfde als kostenloos kunnen rijden?
Helaas zal dat op de motor straks afgelopen zijn![]()
Mja ... 1 op 20 rijden is nog niet bepaald duur
Ik weet niet wat je lapt voor dat koekblik, maar ik betaal per maand ongeveer: 10,- verzekering + 10,- wegenbelasting .. zonder benzine kosten. Afschrijving ff niet meetellend.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bwhehe. Ik rij met mijn koekblik nog steeds goedkoper als jij met je opgevoerde brommer dalijk hoor.
En ik ga maar eens even m´n auto starten en kijken of ik ergens een lesbrommer tegenkom..
Ik betaal voor m'n koekblik alleen 100 euro verzekering per jaar. C'est tout. En dan nog gas. Mag jij uitrekenen of 1 op 8 en 1 op 20 in verhouding staan tot 0,40 en 1,40quote:Op woensdag 14 september 2005 15:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je lapt voor dat koekblik, maar ik betaal per maand ongeveer: 10,- verzekering + 10,- wegenbelasting .. zonder benzine kosten. Afschrijving ff niet meetellend.
Enne .. ik ben blij dat we helemaal bij meerhoven hebben gereden .. en niet in EindhovenStraks was ik jou nog tegen gekomen
Ohwja .. ik ben dus geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |