En terecht dus zie ik nu. Fout van Sato.quote:Op zondag 11 september 2005 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
MSC is boos..
Vind het wel bijdrage aan de spanning in de race!quote:Op zondag 11 september 2005 14:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben ik de enige die het ONZIN vind om hiervoor een safety car uit te brengen?? Fisichella stond aardig ver van de baan af, en kans is net zo klein dat er iemand tegenaan knalt dan wanneer je een grote grindbak hebt en daar je auto staat.. dan kan er ook iemand door de grindbak stuiteren en dan toevallig tegen de wagen van een ander aan.
Safety Car zorgt ervoor dat de hele rest van de race voor jan lul is geweest
Als er iemand op die plaats crasht, is er geen andere keuze dan een safety car.quote:Op zondag 11 september 2005 14:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben ik de enige die het ONZIN vind om hiervoor een safety car uit te brengen?? Fisichella stond aardig ver van de baan af, en kans is net zo klein dat er iemand tegenaan knalt dan wanneer je een grote grindbak hebt en daar je auto staat.. dan kan er ook iemand door de grindbak stuiteren en dan toevallig tegen de wagen van een ander aan.
Tuurlijk wel. Als er nog iemand afvliegt terwijl de marshalls het prut aan het opruimen zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 14:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Go Jacquesquote:Op zondag 11 september 2005 14:36 schreef Trein22 het volgende:
Jacques ga es ff naar binnen ofzo!!!
niets van gezienquote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef Baklap het volgende:
wat had Montoya nou gedaan? Ik was straks ff naar de wc, iets met de Lexus van iemand aan gort gereden??
Is hij niet op sliks gegaan?quote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef cpcpb het volgende:
ralf is 1,1 sec sneller dan montoya.
is die man vergeten te tanken of zo?
Nee zoiets brabbelde Olav een x aantal minuten geleden.quote:
De lexus van Trulli en hij had het niet gemeld bij Toyota, maar een beveiliger had Montoya gezien en nu moet hij op het matje van Toyota komen ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef Baklap het volgende:
wat had Montoya nou gedaan? Ik was straks ff naar de wc, iets met de Lexus van iemand aan gort gereden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |