Roel komt niet met feiten, maar enkele observaties en eigen ervaringen... dat zijn geen feiten, maar subjectieve aspecten.quote:Op zondag 11 september 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt met feiten zelfs, niet met meningen.![]()
Maar feiten worden door veel mensen wel vaker in de wind geslagen.
Niet waar. Je kunt er geestelijk verslaafd aan raken. Mensen die anders de dag niet door kunnen komen.quote:Op zondag 11 september 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel goed luisteren hè. Dat zei Roel dus niet. Hij zei dat LSD niet verslaven dis![]()
JUISTquote:Op zondag 11 september 2005 14:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen die jarenlang blowen, elke dag, week in week uit, die functioneren echt niet normaal meer, zien dingen niet meer zitten, stemmingen alles erop en eraan.
Soft en harddrugs moet je gewoon niet continu dagelijks gaan gebruiken. Gewoon met mate.
Helaas doen veel mensen dat niet en hebben het niet in de hand.
1 keer pep per week, wordt 2 keer per week tot het dagelijks begint te worden.
Maar Roel vind het allemaal kunnen![]()
ze zegt van niet......quote:Op zondag 11 september 2005 14:26 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Sprrekt Lieske uit eigen ervaring?
Dat haalde hij aan omdat Joost vindt dat de overheid moet ingrijpen als iets gevaarlijk is... drugs dus. Toen haalde Roel het motorrijdersvoorbeeld aan.quote:Op zondag 11 september 2005 14:22 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Die opmerking van "al die housefeesten, iets van 9 xtc doden, en in 4 jaar tijd zijn er al meer mensen dood door trams in stad" "motorrijden is toch ook gevaarlijk?", ik vind dat altijd van die lulargumenten, onnodige vergelijkingen. We hebben het nu toch niet over hoe gevaarlijk motorrijden etc is?
* Lolalala vindt Roel nog steeds okay![]()
Verslaafd aan een trip?quote:Op zondag 11 september 2005 14:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet waar. Je kunt er geestelijk verslaafd aan raken. Mensen die anders de dag niet door kunnen komen.
Dan luister je helaas niet goed.quote:Op zondag 11 september 2005 14:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Roel komt niet met feiten, maar enkele observaties en eigen ervaringen... dat zijn geen feiten, maar subjectieve aspecten.
Anorexia en een laag vet gehaltequote:Op zondag 11 september 2005 14:26 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Sprrekt Lieske uit eigen ervaring?
dat kan prima tegelijk hoorquote:Op zondag 11 september 2005 14:27 schreef whitef0x het volgende:
Ik ga F1 kijken net zo zinloos als argumenteren over het wel of niet legaliseren van drugs
Roel heeft dus echt geen ene fuck meegemaakt en gezien, met z'n mooie scriptie en kraak verhaaltjes.quote:Op zondag 11 september 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel goed luisteren hè. Dat zei Roel dus niet. Hij zei dat LSD niet verslaven dis![]()
Roel zei dat motorrijden gevaarlijker is dan harddrug en we verbieden het motorrijden toch ook nietquote:Op zondag 11 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat haalde hij aan omdat Joost vindt dat de overheid moet ingrijpen als iets gevaarlijk is... drugs dus. Toen haalde Roel het motorrijdersvoorbeeld aan.
Tuurlijk, feit van Roel, heroine verslaafden zijn de meest harde werkers, idd zoveel mogelijk autoradio's scoren in 1 dagquote:Op zondag 11 september 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt met feiten zelfs, niet met meningen.![]()
Maar feiten worden door veel mensen wel vaker in de wind geslagen.
alcohol is net zo goed een harddrug..ook verbieden dan?quote:Op zondag 11 september 2005 14:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen die jarenlang blowen, elke dag, week in week uit, die functioneren echt niet normaal meer, zien dingen niet meer zitten, stemmingen alles erop en eraan.
Soft en harddrugs moet je gewoon niet continu dagelijks gaan gebruiken. Gewoon met mate.
Helaas doen veel mensen dat niet en hebben het niet in de hand.
1 keer pep per week, wordt 2 keer per week tot het dagelijks begint te worden.
Maar Roel vind het allemaal kunnen![]()
Ik wel.quote:Op zondag 11 september 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Verslaafd aan een trip?
Ik heb ze nog niet meegemaakt.
LOL.. dat zie ik net andersom eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 14:27 schreef Lkw het volgende:
Roel kan het niet winnen en wordt nu arrogant. Hm, vond 'm wel okee, maar nu erg irritant.
Bij jou wel ja bij mij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |