quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef Seborik het volgende:
Mijn Oscar-voorkeuren gaan nog steeds uit naar Capote, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door HiZ op 01-03-2006 19:11:22 ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:38 schreef HiZ het volgende:Jammer dat je geen spoiler-tag doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertoCarlos op 01-03-2006 17:28:52 ]Lo que no se ve es lo que cuenta.
net zo jammer dat jij de spoiler nog eens neer zet door `m te quotenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat je geen spoiler-tag doet
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net zo jammer dat jij de spoiler nog eens neer zet door `m te quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lo que no se ve es lo que cuenta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je gay-movies het best aan de Spanjaarden kan overlaten, dan word er tenminste nog een beetje overtuigend gespeeld.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 01-03-2006 21:26:14 ]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef Monus het volgende:
De verhaal over twee cowboys die erg gesloten zijn en weinig praten maakt deze film erg langdradig en saai. Ook is het verhaal op bepaalde punten ongeloofwaardig.Het feit dat je het als een gay-movie ziet, maakt je hele post al ongeloofwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je gay-movies het best aan de Spanjaarden kan overlaten, dan word er tenminste nog een beetje overtuigend gespeeld.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je vertellen dat ik hetero relaties volkomen oninteressant vind en dat ook ik deze film eigenlijk een beetje saai en langdradig vond.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:53 schreef RoK het volgende:
Misschien ligt het aan het feit dat ik homorelatie's nou niet bepaald een hot issue vindt, maar ik vond 'm vooral heel erg saai. Dat stichtelijke gitaarmuziekje dat onder elke scene geplakt moest worden, was voor mij de nekslag van deze film.
O, ik haakte al af omdat er "de verhaal" stondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het feit dat je het als een gay-movie ziet, maakt je hele post al ongeloofwaardig.
vond ik ook. persoonlijk vond ik Crash beter dan Brokeback Mountain, dus terecht gewonnen voor best picturequote:Op maandag 6 maart 2006 05:47 schreef HiZ het volgende:
Nou, ja, het minimale aantal dus gewoorden. Toen ik de 'beste film' Oscar hoorde dacht ik trouwens ook van 'ja, dat is een betere film'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |