daar sprak hij ook over in n interview, dat hij t accent had anageleerd en daarbij hele verbeten en ingehouden wilde praten, de opgekropte frustratie moest aan zijn stem te horen zijn, de geslotenheid.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef speknek het volgende:
Dat dacht ik in het begin ook, dat het accent hem niet goed lukte. Maar bedoeld of onbedoeld pakte het wel heel goed uit, omdat Ennis dus door z'n jeugd en (misschien) homoseksualiteit alles opkropte en niet graag vrijuit praat. En dan ga je vanzelf onduidelijker mompelen.
Of je gaat gewoon naar de bioscoop, als ie bij jou in de buurt draait.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
got, ik heb de film nog steeds niet gezien trouwens...zal wel wahcten op de videotheek worden...
Dat doet hij wel goed danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daar sprak hij ook over in n interview, dat hij t accent had anageleerd en daarbij hele verbeten en ingehouden wilde praten, de opgekropte frustratie moest aan zijn stem te horen zijn, de geslotenheid.
Jack Twist? Jack Nasty!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat doet hij wel goed dan
Ik vond het zo pijnlijk toen hij dat shirt van Jack vasthad![]()
Jack Nasty
Wat? Voor die 3 minuten in de film en die ene dramatische (inderdaad goede) huilbui?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Cybart het volgende:
Michelle Williams verdient die Oscar !!!!
geen geld...serieus...nog 10 euro in de portemonnee tot t weekendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar de bioscoop, als ie bij jou in de buurt draait.![]()
Neem maar een extra pakje zakdoekjes mee...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef Andromache het volgende:
ik ga er vanavond heen, ben benieuwd
dat probeer ik nou de hele tijd duidelijk te maken hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef NAF_NAF het volgende:
.
Er zijn ontiegelijk veel films gemaakt waar 2 mensen die zielsveel van elkaar houen niet bij elkaar kunnen zijn, omdat het niet wordt geaccepteerd door de omgeving.
dan is Million Dollar Baby ook gewoon een woensdagavondfilm over een vrouw met een droom en zakdoekeindquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat probeer ik nou de hele tijd duidelijk te maken hierNiet oscarwaardig nee
De enige reden dat de film genomineerd is voor de Oscars, is omdat het over twee homo's gaat. Als dat niet het geval was, dan hadden we de film ooit op RTL 4 teruggezien op woensdagavond, zoals ik al zei
Tja, de film gaat nu eenmaal over 2 homo's. Anders was 't een andere film geweest. Als Shakespeare in Love stiekem over de homoseksuele uitspattingen van Willy ging, dan had die ook niets gewonnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De enige reden dat de film genomineerd is voor de Oscars, is omdat het over twee homo's gaat. Als dat niet het geval was, dan hadden we de film ooit op RTL 4 teruggezien op woensdagavond, zoals ik al zei
die film ken ik niet, maar dat is best mogelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan is Million Dollar Baby ook gewoon een woensdagavondfilm over een vrouw met een droom en zakdoekeind
Ik denk at dat feit inderdaad wel meehelpt ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nopes ik had ook zoiets van WTF zweer je nou man?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef suus21 het volgende:
ik vond het een raar einde...ik zal wel de enige zijn die de laatste woorden (zin) niet goed heeft begrepen.
Je weet dat je hier het plot weggeeft?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef SlimShady het volgende:
Mwah. Op zich goed in elkaar geflanst. Mooie beelden, verhaal was ook wel OK.
Alleen dat aggressieve vond ik niks.
Ik geef de film als geheel een 7, de graphics, uitvoering en muziek een 8.
Als ze uiteindelijk bij elkaar waren geweest, zou ik het minstens een 8 geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |