Met jou natuurlijk, Floddertjequote:
Met Floddertje natuurlijk, maar dat lijkt me logisch. Heb je het nou over de reacties bij Oprah of over de film?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je geloof ikHet vreemde is, dat de mensen die ik ken en die homo zijn er minder problemen mee hebben dan de hetero's
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als oprah hen vraagt hoeveel takes ze nodig haden (13 danwel 3 of 4). naar mijn zin verdringt hij het wel heel fanatiek of probeert hij grappig te zijn en vind ik het alleen maar pijnlijk?
heath die zich na de eerste take bedenkt "it's like kissing another, uhm, human being". ja joh? wat had je dan gedacht??
er werd erg krampachtig gedaan over de homo-gedeeltes van de film. niemand riep een luchtige of relativerende opmerking waarom riepen die meiden niet gewoon dat hetwas om naar die 2 bekkende kerels te kijken? ipv dat gedweil over "jack nasty"
en zelf hadden ze dr ook last van: jake aan oprah: "what you're getting at?".
en dan de ondubbelzinnige soundbite van jakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is my most favorite scene". jaja, we hebben allang begrepen dat je geen homo bent![]()
"ik heb mij laten teleurstellen door de interviews bij oprah." kennelijk had ik gedacht dat deze kerels meer geemancipeerd waren wb het thema homo dan ze bij oprah lieten zien (het oversteeg het niveau van politieke correctheid niet wat mij betreft. maar wellicht is dat voor amerikanen al schokkend genoeg? als ik de amerikaanse fora goed lees/begrijp). iid werd het 'bijzondere' erg benadrukt. terwijl het zo prettig was geweest als het 'gewoon'was.
maar wellicht heeft dat ook te maken met het oprah-syndroom (gasten uitnodigen zodat oprah de hele tijd haar politiek correcte houding kan orakelen. terwijl ik nog steeds denk dat je gasten uitnodigt omdat je graag wil luisteren naar datgene wat zij te vertellen hebben).
trouwens, ik vind 'jack nasty' hilarisch don't get me wrong en "we made out and they had a baby" kan ook op een lijstje met grappige quotes. en als ik zou smelten van vaders met een baby zou de 'matching t-shirts' van heath en matilda mijn smeltpunt van deze week zijn geweest.
kortom: gaat dat zien!! de film dan en niet perse deze show.
[ Bericht 1% gewijzigd door KWAKje op 16-03-2006 16:22:25 (de toekomst: niet voorspellen, wel verzinnen) ]" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Ik moest ook meteen aan die southpark-aflevering denken, toen ik voor het eerst over de film hoorde.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gay cowboys eatin' pudding ofzo?
quote:
Dus Ang Lee heeft de Regie-Oscar verdiend vanwege dat mooie scenario?quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:43 schreef Ang3l het volgende:
Ach, de oascar vind ik ook meer verdient voor Crash, en BBM heeft 'm nog voor regisseur, want die vind ik 'm idd verdienen, niet de schrijfster. Dat boekje is ZO flinterdun/kort ... daar kun je niks van bakken, en toch heeft Ang Lee 't erg mooi gedaan.
Nee, dat zeg ik toch JUIST niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef California het volgende:
[..]
Dus Ang Lee heeft de Regie-Oscar verdiend vanwege dat mooie scenario?
Het is in Nederland dan ook geen taboe.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je geloof ikHet vreemde is, dat de mensen die ik ken en die homo zijn er minder problemen mee hebben dan de hetero's
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:55 schreef KWAKje het volgende:
goed nieuws (of is dit al oud nieuws?): maandag 24 april is de dvd release. of wacht ik (ongeveer een half jaar, tot vlak voor de feestmaand) op de dvd met bonusmateriaal?
Ja, behalve dan dat het volkomen niet overeenkomt met de lezing van de regiseur.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:21 schreef smulma het volgende:
[..]
Hahahaha, Mooi die reacties van die tere zieltjes, zitten jullie nog weg te dromen: ik hou van jou en blijf je trouw……. Mijn uitleg geeft de film juist een nog diepere laag over ontrouw, jaloezie en verlatingsangst
Maar roze geur en maneschijn mag van mij ook. Even goede vrienden![]()
Even een cursus begrijpend lezen:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat zit je dan te kletsen? Weet je wel wat het verschil is tussen 'bron' en 'scenario' ?
OMFG , vieze dief, je hebt mijn avatar gekopiërdquote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef Tarak het volgende:
Ben erg benieuwd en ga hem zeker bekijken!!
Jee, wat ben jij een zielig ventje met zo'n reactiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:16 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
bareback mountain is een homo film en moet daarom netzoals in de meeste amerikaanse staten hier geweerd worden![]()
Pssst, 't is een kloon.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Jee, wat ben jij een zielig ventje met zo'n reactie![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door HiZ op 18-03-2006 22:50:00 ]
Same herequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:16 schreef rena het volgende:
[..]
Dan al![]()
? Precies op de dag dat mijn stufi gestort word
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |