abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:02:13 #276
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_36081900
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Met Rena?
Met jou natuurlijk, Floddertje
No vas a poder parra la tierra. Nadie tiene sed de la tormenta. Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:05:08 #277
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_36081982
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef rena het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde voor je geloof ik Het vreemde is, dat de mensen die ik ken en die homo zijn er minder problemen mee hebben dan de hetero's
Met Floddertje natuurlijk, maar dat lijkt me logisch. Heb je het nou over de reacties bij Oprah of over de film?
No vas a poder parra la tierra. Nadie tiene sed de la tormenta. Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:47:50 #278
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_36086562
ik heb mij laten teleurstellen door het interview bij oprah.
1 politiek correct statement (mensen moeten hun mond houden als ze hun afkeuring willen uiten over de manier waarop 2 mensen van elkaar willen houden. op zich ook knap om zo'n statement te maken en dan het woord 'homo' of 'homoseksualiteit' niet te noemen) van heath, met goedkeurend applaus van jake.

jake die zich niets, maar dan ook helemaaaaaaal niets meer kan herrinneren van de zoenscene
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als oprah hen vraagt hoeveel takes ze nodig haden (13 danwel 3 of 4). naar mijn zin verdringt hij het wel heel fanatiek of probeert hij grappig te zijn en vind ik het alleen maar pijnlijk?

heath die zich na de eerste take bedenkt "it's like kissing another, uhm, human being". ja joh? wat had je dan gedacht??

er werd erg krampachtig gedaan over de homo-gedeeltes van de film. niemand riep een luchtige of relativerende opmerking waarom riepen die meiden niet gewoon dat het was om naar die 2 bekkende kerels te kijken? ipv dat gedweil over "jack nasty"

en zelf hadden ze dr ook last van: jake aan oprah: "what you're getting at?".

en dan de ondubbelzinnige soundbite van jake
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is my most favorite scene". jaja, we hebben allang begrepen dat je geen homo bent

"ik heb mij laten teleurstellen door de interviews bij oprah." kennelijk had ik gedacht dat deze kerels meer geemancipeerd waren wb het thema homo dan ze bij oprah lieten zien (het oversteeg het niveau van politieke correctheid niet wat mij betreft. maar wellicht is dat voor amerikanen al schokkend genoeg? als ik de amerikaanse fora goed lees/begrijp). iid werd het 'bijzondere' erg benadrukt. terwijl het zo prettig was geweest als het 'gewoon'was.
maar wellicht heeft dat ook te maken met het oprah-syndroom (gasten uitnodigen zodat oprah de hele tijd haar politiek correcte houding kan orakelen. terwijl ik nog steeds denk dat je gasten uitnodigt omdat je graag wil luisteren naar datgene wat zij te vertellen hebben).

trouwens, ik vind 'jack nasty' hilarisch don't get me wrong en "we made out and they had a baby" kan ook op een lijstje met grappige quotes. en als ik zou smelten van vaders met een baby zou de 'matching t-shirts' van heath en matilda mijn smeltpunt van deze week zijn geweest.

kortom: gaat dat zien!! de film dan en niet perse deze show.

[ Bericht 1% gewijzigd door KWAKje op 16-03-2006 16:22:25 (de toekomst: niet voorspellen, wel verzinnen) ]
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_36087096
quote:
Op maandag 6 februari 2006 07:12 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Gay cowboys eatin' pudding ofzo?
Ik moest ook meteen aan die southpark-aflevering denken, toen ik voor het eerst over de film hoorde.
pi_36088533
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:47 schreef KWAKje het volgende:

lang verhaal
My thoughts exactly dus.
pi_36091834
Ik snap niet zo goed waarom jullie je zo druk maken over die aflevering van Oprah, ik zou het ook raar vinden om een vrouw te moeten kussen en zou zeker grappen maken als ik een scene moest spelen waarin ik sex moest hebben met een vrouw.
pi_36092077
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:58 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

My thoughts exactly dus.

Jullie maken er nu gewoon van wat jullie willen zien, zoals hij het omschrijft is het zwaar, maar dan ook zwaar overdreven Kom op zeg, doe niet zo kinderachtig.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:06:17 #283
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_36097635
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 07:43 schreef Ang3l het volgende:
Ach, de oascar vind ik ook meer verdient voor Crash, en BBM heeft 'm nog voor regisseur, want die vind ik 'm idd verdienen, niet de schrijfster. Dat boekje is ZO flinterdun/kort ... daar kun je niks van bakken, en toch heeft Ang Lee 't erg mooi gedaan.
Dus Ang Lee heeft de Regie-Oscar verdiend vanwege dat mooie scenario?
The short weekend begins with longing...
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:01:50 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_36101694
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef California het volgende:

[..]

Dus Ang Lee heeft de Regie-Oscar verdiend vanwege dat mooie scenario?
Nee, dat zeg ik toch JUIST niet?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 09:55:15 #285
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_36108891
goed nieuws (of is dit al oud nieuws?): maandag 24 april is de dvd release. of wacht ik (ongeveer een half jaar, tot vlak voor de feestmaand) op de dvd met bonusmateriaal?

trouwens, ik vond het filmverhaal prettiger dan het boekverhaal. dat vond ik erg kort (ja, ik ben mij ervan bewust dat het een 'kort verhaal' is), er bleef mij te veel onbesproken / open gelaten aan de lezers' eigen interpretatie. ook iets positiefs zeggen; ik vond het wel een krachtig verhaaltje.
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_36109817
Lijkt me een goeie film
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:44:42 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36110081
Oeh, die dvd ga ik zeker aanschaffen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36110151
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef rena het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde voor je geloof ik Het vreemde is, dat de mensen die ik ken en die homo zijn er minder problemen mee hebben dan de hetero's
Het is in Nederland dan ook geen taboe.
pi_36123908
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 09:55 schreef KWAKje het volgende:
goed nieuws (of is dit al oud nieuws?): maandag 24 april is de dvd release. of wacht ik (ongeveer een half jaar, tot vlak voor de feestmaand) op de dvd met bonusmateriaal?

Dan al ? Precies op de dag dat mijn stufi gestort word
And you know I might
pi_36130105
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:21 schreef smulma het volgende:

[..]

Hahahaha, Mooi die reacties van die tere zieltjes, zitten jullie nog weg te dromen: ik hou van jou en blijf je trouw……. Mijn uitleg geeft de film juist een nog diepere laag over ontrouw, jaloezie en verlatingsangst

Maar roze geur en maneschijn mag van mij ook. Even goede vrienden
Ja, behalve dan dat het volkomen niet overeenkomt met de lezing van de regiseur.
pi_36130141
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik toch JUIST niet?
Wat zit je dan te kletsen? Weet je wel wat het verschil is tussen 'bron' en 'scenario' ?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 09:50:32 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_36136624
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wat zit je dan te kletsen? Weet je wel wat het verschil is tussen 'bron' en 'scenario' ?
Even een cursus begrijpend lezen:

Dat mens, de schrijfster, zit te zeuren dat zij vindt dat de film, door haar enorm geweldige verhaal en script, de oscar had moeten winnen t.o.v. het flinterdunne CRASH verhaal/scenario. En daar ben ik het niet mee eens. Ik vind de regie goed, en dus de Oscar voor beste regisseir voor Ang Lee goed. Maar dat verhaal? Neuh, echt flinterdun. Ik vind dat Ang Lee er met zijn regie het beste van heeft proberen te maken, maar qua film en verhaal vind ik Crash vele malen beter.

Ja? Begrijp je het nu?
In dit geval zijn bron en scenario nl BEST wel ontzettend aan elkaar gelijk. Ga het anders maar ff lezen. Goed? Tis niet zo dik, heb je zo uit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_36141856
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef Tarak het volgende:
Ben erg benieuwd en ga hem zeker bekijken!!
OMFG , vieze dief, je hebt mijn avatar gekopiërd , en dan ook nog is met zo'n post komen, bareback mountain is een homo film en moet daarom netzoals in de meeste amerikaanse staten hier geweerd worden
pi_36144382
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:16 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

bareback mountain is een homo film en moet daarom netzoals in de meeste amerikaanse staten hier geweerd worden
Jee, wat ben jij een zielig ventje met zo'n reactie
pi_36144627
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef Bopjen het volgende:

[..]

Jee, wat ben jij een zielig ventje met zo'n reactie
Pssst, 't is een kloon.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_36144639
En je kunt ze nog het beste negeren Houden ze vanzelf wel op.
And you know I might
pi_36152682
Anyway, een vraag die natuurlijk openstaat is
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door HiZ op 18-03-2006 22:50:00 ]
pi_36154019
Ik zou dat even in een spoiler zetten HiZ
And you know I might
pi_36154522
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:31 schreef rena het volgende:
Ik zou dat even in een spoiler zetten HiZ
Maar wat denk je er nou over ?
pi_36154894