Volgens mij wilt ze een nieuwe look.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:03 schreef HuHu het volgende:
Oke... je haalt al je foto's weg. Je fotoboek is leeg. Je wilt niet meer dat je foto's online komen.
Maar waarom?
niet altijd, maar je hebt gelijk, ik zal het wat beter in de gaten houden.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:32 schreef mschol het volgende:
valt me op dat er in [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #83 zoveel nutteloos wordt gepraat... wordt er nooit naar gekeken
Ik heb het niet gesloten maar ik vind het slotje wel op zijn plaats. Jouw topic voegt voor niemand iets toe en met een beetje creativiteit kan je zelf ook wel bedenken wat je met je geld kan doen, kijk anders eens in Actie warme voeten deel 5 > als een speer, er is nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2005 14:38 schreef deelite het volgende:
Waarom is mijn topic "mmmjah: wat zal ik eens kopen... " gesloten??
Gooi me dan naar een ander subforum...
De mod vond het misschien fantasieloos, maar voor mij was het serieus.
Ik begin daar notabene mijn topic mee!!!
Graag weer open of een kickje naar een ander subforum!
Warme voeten deel 6; op naar de 2.000 euro!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb het niet gesloten maar ik vind het slotje wel op zijn plaats. Jouw topic voegt voor niemand iets toe en met een beetje creativiteit kan je zelf ook wel bedenken wat je met je geld kan doen, kijk anders eens in Actie warme voeten deel 5 > als een speer, er is nieuws![]()
En je vond het nog wel "quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef static het volgende:
Kan er wat harder worden opgetreden tegen de slowchats in de nominatietopics?
Posts deleten ofzo, er loopt niet voor niets een apart slowchattopic.
The latter.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je vond het nog wel "" dat Bupa er iets van zei. Of bedoelde je dat hij niet streng genoeg was?
Ik zal eens kijken en het daarna wat beter in de gaten houdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef static het volgende:
Kan er wat harder worden opgetreden tegen de slowchats in de nominatietopics?
Posts deleten ofzo, er loopt niet voor niets een apart slowchattopic.
donequote:
ik heb gekeken, maar dat staat niet storend in de weg ?quote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef Ticootje het volgende:
modje, bij het topic van dooddoenders van google, kijk maar ff.
Is geslotenquote:Op maandag 7 november 2005 09:08 schreef AversusZ het volgende:
net een topic geopend over pimp je giropas. Maar er was een lang een topic hierover. Kan dicht dus.
ja hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef -Angel- het volgende:
Mag ik je even uitlachen Conflict?
wordt aan gewerktquote:Op woensdag 9 november 2005 10:23 schreef chibibo het volgende:
Kan Backhander niet even gaan wieberen? Hij is over het hele forum een of andere kutlink aan het spammen.
wat ben je toch ongelovelijk voorspelbaar, ik zat al te F5-en in dit topic...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:40 schreef -Angel- het volgende:
Ik vraag me af waarom dit topic Ik vraag me wel eens af ... bagger is?
Hoezo voorspelbaar? Voorspelbaar is iets wat ik niet wil zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:48 schreef buzzer het volgende:
wat ben je toch ongelovelijk voorspelbaar
ik had voorspeld voor mezelf dat er niet meer dan twee minuten tussen het slotje, en een post hier zou zitten.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoezo voorspelbaar? Voorspelbaar is iets wat ik niet wil zijn.
ik heb het even weggehaald, en ga thuis wel kijken wat het is, maar gezien de reakties zal het niet veel soeps zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet iemand die vaak ergens over klaagt ofzo, maar het filmpje van cockhuyt vind ik niet kunnen.
ik heb hem gezien nu, en het was inderdaad te erg voor woorden...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het wel even kort samenvatten als je wilt, om alvast een sfeer impressie te geven, en het is inderdaad niet echt iets wat op de werkvloer geaccepteerd zou worden.
Thnxquote:Op donderdag 10 november 2005 19:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb hem gezien nu, en het was inderdaad te erg voor woorden...
Probleem is voor 48 uur opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |