Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
mijn TVP wat doe jequote:Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef Jump het volgende:
Marty: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Age of Empires 3quote:Op zondag 11 september 2005 11:11 schreef SHERMAN het volgende:
Kut onweer.
Was AoE3 aan het spelen, en toen was het ineens half 3.
Maar toen onweerde het zo dat ik nog 2 uur wakker heb gelegen.
Waarom jij wel en ik niet?quote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
Age of Empires 3
wat heb ik gemist
ennuh
* mschol is nu in bezit van 1.25GB RAM
heb gratis 1GB (2x512MB) ram gekregen
trial is uitgekomenquote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
Age of Empires 3
wat heb ik gemist
ennuh
* mschol is nu in bezit van 1.25GB RAM
heb gratis 1GB (2x512MB) ram gekregen
quote:Op zondag 11 september 2005 13:29 schreef Jump het volgende:
*fix0red wasmachine*
bij me pa's werk hadden ze ram gekocht voor de HP servers maar die leiten de servers crashenquote:
aha dacht al...quote:Op zondag 11 september 2005 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
trial is uitgekomen
download @ http://www.gamershell.com/download_10627.shtml
Doen ze bij mij pa nou nooit.quote:Op zondag 11 september 2005 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
bij me pa's werk hadden ze ram gekocht voor de HP servers maar die leiten de servers crashen
toen werd aan hem gevraagd of hij nog wat ram wilde hebben
Heb ik helaas niet kunnen zien.quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef Marty26 het volgende:
Damm wat een toffe race op SPAjammer dat het niet is gaan regenen maar toch zeker de moeite om gezien te hebben.
Woeei nu nog maar ff verder met me 64bit config
Mogguh sletjequote:Op maandag 12 september 2005 07:21 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh
cygnusxquote:
ik heb niet gesport en ben ook sufquote:Op maandag 12 september 2005 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
Gotsiedorie wat ben ik duf (na al een half uur gesport te hebben bij de fysio)
true. maar dit kan toch gebeuren?quote:Op maandag 12 september 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, als het te lang gaat duren ga ik wel naar me ouders toe, maar eerst proberen zelf op te lossen (ben voor niet voor niets op kamers gegaan)
I know how it feelsquote:Op maandag 12 september 2005 09:21 schreef mschol het volgende:
morghe
straks naar een mogelijke stage plek..
(wordt er een beetje moe van, al die plekken afgaan....)
Klopt. En daarom kan ik eerst zelf proberen het op te lossen, ik zal dit wel vaker tegen gaan komen ben ik bangquote:Op maandag 12 september 2005 09:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true. maar dit kan toch gebeuren?
brak wasmachientje?quote:Op maandag 12 september 2005 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt. En daarom kan ik eerst zelf proberen het op te lossen, ik zal dit wel vaker tegen gaan komen ben ik bang
Toen ik wakker werd was ik nog dronkenquote:Op maandag 12 september 2005 08:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mogguh sletje
hoe was je weekend?
nee jijquote:
veel werkplezier dan Godtquote:Op maandag 12 september 2005 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd was ik nog dronken![]()
hehe durf je wel nu je geen modje meer bentquote:Op maandag 12 september 2005 10:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Meer denkend, laten we eens leuke dames in de slowchat lokken
wat hebbie gedaan dan?quote:Op maandag 12 september 2005 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd was ik nog dronken![]()
Daarvoor zelfs al (voor ik modje was that isquote:Op maandag 12 september 2005 10:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehe durf je wel nu je geen modje meer bent
grapjasquote:Op maandag 12 september 2005 10:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Meer denkend, laten we eens leuke dames in de slowchat lokken
Nou doe jij maar recruiten dan doen wij wel punten gevenquote:Op maandag 12 september 2005 10:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Daarvoor zelfs al (voor ik modje was that is)
veel dus blijkbaarquote:
En dit staat in SC want?quote:Op maandag 12 september 2005 11:17 schreef Monidique het volgende:
Hoi. Hallo, ik wil eigenlijk een laptop kopen. Gewoon een beetje voor de gein. Ik wil er redelijk soepel XP op kunnen draaien en het moet toch wel draadloos internet hebben. Als het even kan graag ook met TV-out (om DivX af te spelen op de TV, bijvoorbeeld). Wat voor 'n systeem heb ik dan minimaal nodig? Hoe duur is zoiets?
De goedkoopste dell laptop kan je al klaar mee zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 11:17 schreef Monidique het volgende:
Hoi. Hallo, ik wil eigenlijk een laptop kopen. Gewoon een beetje voor de gein. Ik wil er redelijk soepel XP op kunnen draaien en het moet toch wel draadloos internet hebben. Als het even kan graag ook met TV-out (om DivX af te spelen op de TV, bijvoorbeeld). Wat voor 'n systeem heb ik dan minimaal nodig? Hoe duur is zoiets?
http://www.dell.nl heeft meestal wel leuke dingen.quote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het leek me zo overbodig om er helemaal een topic aan te wijden.
Gewoon ff gaan etenquote:Op maandag 12 september 2005 11:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
De goedkoopste dell laptop kan je al klaar mee zijn.
maar dit is niet iets voor in de SC.
@godlike vanwaar dat zuip verstijn dan?
C'est bon.quote:Op maandag 12 september 2005 11:38 schreef Monidique het volgende:
Ok, excusez moi.
quote:Op maandag 12 september 2005 11:41 schreef SHERMAN het volgende:
BOETE GEHAD EN JE WIL NIET BETALEN?
Slar!?!?!
Wat doe je?
Die smiley/
quote:Op maandag 12 september 2005 11:41 schreef SHERMAN het volgende:
Boete gehad, en je wil niet betalen?
Slar!?!?!
Wat doe je?
Die smiley/
hahahquote:
Ik zou er ff een topic over openenquote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ff een vraagje stellen hier
Ik zit via een router op internet, en om de zoveel tijd gooit internet alles plat. Ik weet dus niet waar het aan ligt. Ik haal dan de stroom eraf van de router en van het modem en dan doet hij het vaak meteen weer wel. Af en toe helpt dat ook niet. De lampjes van het modem zijn in orde, alles wijst aan dat er een verbinding mogelijk moet zijn.
Net weer eruit voor een 30 tal minuten, dan zet ik alle stroom uit, alle hoofdschakelaars en vervolgens lijkt de verbinding weer gezond hersteld te zijn
Er is ook vaker dat er 2 netwerkkaarten geinstalleerd worden, dan moet je af en toe 1 netwerkkaart eraf gooien en dan doet die ene het alleen wel. En soms doet hij het met 2 ook. Erg vreemd.
De helpdesk van mijn provider zegt dat het aan de router ligt. Ze zien ons niet daar, we zijn niet te tracerenZelfs niet voor de provider? Ik had toen gebeld en moest van alles doen en toen zei die van, wie zien je niet.
De router is van @it. Via google gezocht maar geen echte fabrikant kunnen vinden.
Doe ik downloaden van grote bestanden dan gaat het ook vaak mis, dan hangt hij zich ook vaker op.
Complex probleem. Ik weet niet waar ik het nu moet zoeken. Misschien tijd voor een nieuwe router? Hoewel het me goed doet dat de provider zelfs niet door de router heenkomt, heeft toch wel de nodige bescherming dit.
Firewall uitschakelen van de router lukt ook al niet omdat we geen verbinding kunnen maken ermee. Mijn broer heeft dat alleen geprobeerd, ik heb alleen geprobeerd om de site te vinden van die router.
Wat
Denk dat niemand het weet. Ik lees vaker dat mensen zo'n problemen hebben met de verbinding.
Zal het zometeen doenquote:Op maandag 12 september 2005 13:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zou er ff een topic over openen
Gewoon nieuwe router kopen voor 4 tientjes euroquote:Op maandag 12 september 2005 13:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zal het zometeen doenIk dacht dat het niet belangrijk genoeg was
Maar ik zal eerst zelf nog eens alles onderzoeken. Het lijkt erop dat een apparaat gigantisch van slag is en alle 3 de computers vallen uit. Een virus zou ook kunnen maar ik denk eerder dat de router aan vervanging toe is.
Die fabrikant van die router heeft niet eens een eigen website. Dat zegt al genoeg volgens mij. Bedrijf is zelfs failliet hoor ik van mijn broer nu
Kom er dus nu pas achter, niet van te voren. We zitten al zeker een half jaar te kloten ermee. Hoezo laksheidIedere keer die stress en dan maar wachten en wachten
Opnieuwe intrekken en uitrekken van kabels, en weer wachten.
Mijn broer komt nu in de instellingen op die andere pc zonder windows xp, dus ik wacht af.
Anders koop ik een nieuwe...alweer voor niets geschreven...maar goed. Zolang internet maar blijft draaien zonder uit te vallen
VMwarequote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Vandaag dus naar school geweest, en 'fast' afspraken gemaakt. Moet een klein boekwerk van een student (student van InHolland heeft iets van een beschrijving gemaakt) over ASP/SQL eventjes kopieren, zodat ik dit morgen terug kan geven aan de leraar. Daarnaast ben ik net begonnen met SUSE installerne onder VMware, zodat ik geen andere bakken nodig heb
het makkelijkst.quote:Op maandag 12 september 2005 15:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
VMwareblijft super.
Waarom SuSe? ubuntu
aahhhh oke ja dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op maandag 12 september 2005 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het makkelijkst.
Zie me edit/planning
veels te drukke als je 't mij vraagt, maar 't gaat niet anders; ik moet op 1oktober uitgeschreven zijn bij het IBG, anders moet ik gaan betalenquote:Op maandag 12 september 2005 15:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
aahhhh oke ja dat maakt het een stuk duidelijker
succes wel een drukke planning zeg.
Zou inderdaad een voedingsprobleem kunnen zijn. Ik weet niet of je eventueel een andere voeding tot je beschikking hebt, zodat je het kan testen. Maar die merklozen zijn meestal minder dan een A-merk 300 W voeding.quote:Op maandag 12 september 2005 22:17 schreef Giem het volgende:
He allemaal..
Pc van iemand.. nieuwe HD, mobo, cpu en geheugen... maar valt zomaar soms willekeurig uit.. en dan zijn er weer windows bestanden *****
Kan zo'n beetje overal aan liggen.. maar wat denken jullie van de voeding.. 300W merkloos uit een sweex kast.. er hangt een P5 630 aan 3.2 mhz
Op het moederbord moet ook een 24 pin's atx en er zit een 20 pin's op..
ja heb ik wel.. alleen geen 24 pin's.. en het probleem is dat hij er maar eens per... week doet of zo.quote:Op maandag 12 september 2005 22:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou inderdaad een voedingsprobleem kunnen zijn. Ik weet niet of je eventueel een andere voeding tot je beschikking hebt, zodat je het kan testen. Maar die merklozen zijn meestal minder dan een A-merk 300 W voeding.
Geen memory of kast nodig dan?quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar maffen
ik heb eff zitten kijken naar systeem upgrade:
bij alternate:
AMD Athlon 64 3000+ ¤ 125,00
Asus EN6600GT/TD ¤ 169,00
Asus A8N-E ¤ 95,00
totaal ¤ 389,00en nog ruimte om te upgraden van iets (heb rond de 100-150 euro nog extra te besteden)
memorty heb ik gekegen van me pa (1GBquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen memory of kast nodig dan?
en 21 graden maximaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:30 schreef BlueCurl het volgende:
goeie morge allemaalweer een nieuwe dag
met een zonnige dag die niet al te warm is met zo nu en dan een wolkendeken...
Dat was het weerbericht!
same herequote:Op dinsdag 13 september 2005 07:51 schreef Sjowhan het volgende:
Morgen
Zometeen naar school.. Eens kijken wat ik daar kan doen
Schoolze sjowquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Vanmiddag even kijken mschol, nu geen tijd meer(wat wil je precies upgraden, en wat is je maximale budget?)
En ola marty
* Sjowhan is weg
Het valt mij op sinds je mod bent dt je ineens weer in de SC aanwezig bentquote:
hahah ja ik had daar voor een beetje een Fok! dipje. ik zat ff helemaal nergens meer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Het valt mij op sinds je mod bent dt je ineens weer in de SC aanwezig bentineens weer he tssk...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:18 schreef SHERMAN het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
1 Which is a base-8 numbering system?
a. binary
b. octal
c. decimal
d. hexadecimal
Een oefen toets die ik moet maken.
Ligt er aan he!quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
memorty heb ik gekegen van me pa (1GB)
en het is een upgrade dus idd geen kast of voeding nodig die heb ik al
De homo riep de week voor dat hij mod werd dat hij nooit meer op fok zou postenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Het valt mij op sinds je mod bent dt je ineens weer in de SC aanwezig bentineens weer he tssk...
A+ beetje algemene kennis van de pc en dat soort ongein.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:23 schreef Giem het volgende:
mmm dat doe ik zonder te lerenwaar voor is het dan
morgu allen![]()
hah lolquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
A+ beetje algemene kennis van de pc en dat soort ongein.
Net voor het eerste examen hardware een 8 gehaald.
quote:
Ok dankjequote:Op dinsdag 13 september 2005 10:42 schreef Giem het volgende:
[..]
Gebeurd soms.. is ook een instelling.. zoek het even voor je op
A+quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
A+ beetje algemene kennis van de pc en dat soort ongein.
Net voor het eerste examen hardware een 8 gehaald.
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:45 schreef Giem het volgende:
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/5829/msn4dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo doe je dat dus.. van de msn![]()
ja dat neem ik aan... echt duidelijk is hij ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
Jezus bedoelt ie dat.Ik dacht dat ie geen contactpersonen lijst zag maar alleen van "11 nieuwe email berichten."
[..]
Dankjequote:Op dinsdag 13 september 2005 10:45 schreef Giem het volgende:
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/5829/msn4dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo doe je dat dus.. van de msn![]()
Ja dat bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
Jezus bedoelt ie dat.Ik dacht dat ie geen contactpersonen lijst zag maar alleen van "11 nieuwe email berichten."
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat nou?
Ripley vond het lekker![]()
Ga lekker bij haar zeuren![]()
Basis cursus computer gebruikquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja wat is dat A+.. niveau van het een of het ander neem ik aan
quote:
kijk dat scheeld weerquote:
uurtje of half 3quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
kijk dat scheeld weer
tot hoe laat moet je dan?
Damm u ik moet tot half 5quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:15 schreef Jump het volgende:
Ik moet niet werke. Maar ik ga wel een feesttent opzetten straks
Nee, wijkkermis waar ik dit weekend achter de toog sta enzoquote:
achter de wat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, wijkkermis waar ik dit weekend achter de toog sta enzo
De toog, de bar, de tap,...quote:
aaah okequote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef Jump het volgende:
[..]
De toog, de bar, de tap,...
En meestal bij het bier
Ja van dat zwaare belgishe bierquote:
nopequote:
daar gaat het dus foutquote:
Met drinkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar verpest je je hele leven mee
WTF.. das kut.. heb je bewijzen dat je ze gemaakt hebt.. dan hoeft dat niet hoor..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm leuk. Ben ik op school, gaat de leraar de toets voor me open zetten; 'tsja, je class-datum is al verlopen'. Hij dus proberen om de einddatum te veranderen. Met geen mogelijkheid lukt dat.
Resultaat: ik word -waarschijnlijk- in een nieuwe 'class' gezet; betekend waarschijnlijk de 2 toetsen die ik al met moeite heb gedaan, nog een keer over doen
Jawel. Modules/Toetsen zijn online. Je moet allle toetsen doen om het examen te kunnen makenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef Giem het volgende:
[..]
WTF.. das kut.. heb je bewijzen dat je ze gemaakt hebt.. dan hoeft dat niet hoor..
Tering wat kut zeg! hopenlijk hoef je ze niet over te doen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jawel. Modules/Toetsen zijn online. Je moet allle toetsen doen om het examen te kunnen maken
De leraar (een cisco-vent uit het bedrijfsleven) heeft dat gezegd dat het 80% zeker is dat het over moet.. ik denk dan ook dat er niets anders op zit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tering wat kut zeg! hopenlijk hoef je ze niet over te doen!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De leraar (een cisco-vent uit het bedrijfsleven) heeft dat gezegd dat het 80% zeker is dat het over moet.. ik denk dan ook dat er niets anders op zit.
480Watt voldoende (ik denk dat effectief 450 zal zaijn) gezien het een goedkopere voeding was...quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er aan he!
Hoeveel watt je voeding is
Met deze config kan je beter een voeding hebben van 350 als minimum.
Ik ken een test van een Sweex 650W voeding waar effectief en stabiel maar krap 200 watt uit kwam. en maar 120W op de 12 voltquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
480Watt voldoende (ik denk dat effectief 450 zal zaijn) gezien het een goedkopere voeding was...
maar iemand nog ideen voor een goed moederbord?
ik denkmdat ik de Asus A8N-E neem maar andere suggesties zijn welkom:
er moet 64Bit proc oppassen
en pci-e 16x slot hebben
Misschien is deze een idee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
480Watt voldoende (ik denk dat effectief 450 zal zaijn) gezien het een goedkopere voeding was...
maar iemand nog ideen voor een goed moederbord?
ik denkmdat ik de Asus A8N-E neem maar andere suggesties zijn welkom:
er moet 64Bit proc oppassen
en pci-e 16x slot hebben
Dat is wel heel slecht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:56 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ken een test van een Sweex 650W voeding waar effectief en stabiel maar krap 200 watt uit kwam. en maar 120W op de 12 volt![]()
ja want zelfs de 500 en 450 watt voedingen van sweex waren nog beter.. niet veel hoor klein beetjequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien is deze een idee?
[..]
Dat is wel heel slecht.Dan doet een Q-Tec 550 Watt het volgens mij nog beter.
ik heb de A8V deluxe heb ikkequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
De Asus A8N-SLI moederbord niets?
Je hebt daar de 'normale', 'premium' en 'deluxe' versie van..
Bij de processor zit geen koeler volgens de Alternatesite. Of heb je al een koeler die op Socket 939 past?quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar maffen
ik heb eff zitten kijken naar systeem upgrade:
bij alternate:
AMD Athlon 64 3000+ ¤ 125,00
Asus EN6600GT/TD ¤ 169,00
Asus A8N-E ¤ 95,00
totaal ¤ 389,00en nog ruimte om te upgraden van iets (heb rond de 100-150 euro nog extra te besteden)
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij de processor zit geen koeler volgens de Alternatesite. Of heb je al een koeler die op Socket 939 past?
ik moet een mobo hebben met lan onboard anders moet ik een extra netwerkkaartje kopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
De Asus A8N-SLI moederbord niets?
Je hebt daar de 'normale', 'premium' en 'deluxe' versie van..
Vind het persoonlijk zonde van het geld als je niet van plan bent om SLI te gaan gebruiken. Of er moeten andere extra's bijzitten die handig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet een mobo hebben met lan onboard anders moet ik een extra netwerkkaartje kopen
en dan kom je opp deze uit
nee precies dat was van dat mobo ook mijn gedachte...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk zonde van het geld als je niet van plan bent om SLI te gaan gebruiken. Of er moeten andere extra's bijzitten die handig kunnen zijn.
Ik kom uit op ¤423. Heb je misschien een tikfout gemaakt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan komt op 414 euro uit, incl koeler bij de 3000+ (boxed), a8n-e en Asus Videokaart PCI-e GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI/TV
Is precies het enige waar jij kan over pratenquote:
Ik heb vanavond toch een leuke cassiere gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Is precies het enige waar jij kan over praten
Gelijk neuken achter de kassaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb vanavond toch een leuke cassiere gezien.
Ze lachte ook echt de hele tijd naar me toen ik langs kwam.
Van de week maar is achteraan gaan.
Als ze een vers afdeling omroept omdat er problemen zijn dan laat ik gewoon een briefje liggen met mijn 06.quote:
hahah lol.. zou best eens kunnen werken..quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ze een vers afdeling omroept omdat er problemen zijn dan laat ik gewoon een briefje liggen met mijn 06.
Moet wel. Zij begon tegen mij te praten vanavond voor we begonnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef Giem het volgende:
[..]
hahah lol.. zou best eens kunnen werken..![]()
Awwww dat is jammer. Moet je een ander plekje zoekenquote:Op woensdag 14 september 2005 07:36 schreef mschol het volgende:
morghe
op naar school
en ik kan daar niet fokken
en ja ik kan wel proxy gebruiken mar systeemneheerder zit ongeveer in me nek dus hij kan pprecies zien wat ik doen
eenschquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Is precies het enige waar jij kan over praten
Slet! ga zuipen ofzo!quote:
Ik wil het niet zeg ik je!quote:Op woensdag 14 september 2005 08:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is ochtend. of je nou wilt of niet
Nee ik kom niet vandaagquote:Op woensdag 14 september 2005 08:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Slet! ga zuipen ofzo!
Of kom ff peukie roken hier
Hij rookt helemal nietquote:Op woensdag 14 september 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ik kom niet vandaag
Marc zit daar, ga maar met hem roken
vertel jij dat hem ffquote:
Ook goed kan ik lekker lang buiten staanquote:
Heel lang!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ook goed kan ik lekker lang buiten staan
* Marty26 trekt een trui aanquote:
quote:
het is kut weer en het regend hier.quote:
Daar heb je gelijk in maar een klein zonnetje zou mogen hoor van mijquote:Op woensdag 14 september 2005 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad.. hier ook een beetje. Bah..
Maargoed; iig niet zo warm meer, da's een voordeel.
Jah dat heb ik ook met een 1 van me monitorenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jup inderdaad.
Kan het trouwens dat als een monitor verouderd, je beeld donkerder wordt?
* Sjowhan zit momenteel weer op zijn laptop voor suse onder VMware; school gaat toch door
nog beter en dan lekker 6maanden vakantiequote:
Zo kortquote:Op woensdag 14 september 2005 11:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
nog beter en dan lekker 6maanden vakantie
Naja gewoon 10miljoen winnen en op je kont gaan zitten en rondjes racen op zandvoortquote:
Zo weinig?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Naja gewoon 10miljoen winnen en op je kont gaan zitten en rondjes racen op zandvoort
hmm kquote:Op woensdag 14 september 2005 11:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah dat heb ik ook met een 1 van me monitoren
Dag blauwe belgquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2005 12:19 schreef Marty26 het volgende:
[..]
@sjow ja dat is ruk inderdaad kut schermen altijd gezeik.
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
Oi Blauwe lievelings users
Waar moet ik me inlikken?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
in likker
@sjow jah ik ben nog op zoek naar een 21inch crt voor weinig
21" crtquote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
in likker
zal wel pijn doenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:38 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb ook een nieuw scherm op het oog.
Ik zat juist hetzelfde te denkquote:
is je vriendin zo kinky met die monitoren? Ze weet dat het alleen voor de pc isquote:
het spreekwoordelijk scherm op het oog.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef SHERMAN het volgende:
Nee niet echt natuurlijk, wat denk je nou? Dat ik een scherm op mijn oog heb? Denk toch is na joh, dat kan toch helemaal niet?!?!
Bron: Hans Teeuwen.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
is je vriendin zo kinky met die monitoren? Ze weet dat het alleen voor de pc is
http://www.ah.nl/multimedia/index.jsp?id=337488&trg=multimedia/index.benq17quote:
ik had die aanbieding ook gelezen, maar vermoed zelf dat het wel kan, of er ghosting is weet ik niet..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/multimedia/index.jsp?id=337488&trg=multimedia/index.benq17
Gewoon bij de ah.
Moet eigenlijk alleen nog even uitzoeken of er een beetje om gegamed kan worden.
Ik heb nog een 21" Infotronic crt staan. Zelf ophalen, kost een fles rode wijn. Oh ja, en hij werkt ook nog redelijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
in likker
redelijk? wat is redelijk? ik moet er gewoon op kunnen gamen want de mijne 1 van de 3 is gaar aan het wordenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb nog een 21" Infotronic crt staan. Zelf ophalen, kost een fles rode wijn. Oh ja, en hij werkt ook nog redelijk.
Hij geeft redelijk goed beeld, maar het zwart is niet meer helemaal zwart te krijgen. Voor de rest springt hij af en toe uit als hij snel van volledig donker naar wit beeld moet wisselen. Da's alles.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
redelijk? wat is redelijk? ik moet er gewoon op kunnen gamen want de mijne 1 van de 3 is gaar aan het wordenen ik wil gewoon 1tje met goed beeld.
En waar woon je dan?
Hmmmz ik vraag me af of ik daar nog goed mee kan gamenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij geeft redelijk goed beeld, maar het zwart is niet meer helemaal zwart te krijgen. Voor de rest springt hij af en toe uit als hij snel van volledig donker naar wit beeld moet wisselen. Da's alles.
No problem. Oh ja, en ik woon in Leeuwarden op 4 hoog zonder lift.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hmmmz ik vraag me af of ik daar nog goed mee kan gamendenk dat die het beeld niet helemaal aan kan... Maar wel tof dat je het ff laat weten
![]()
Damm dat is lang rijden van uit amsterdam. Maar mocht je ooit in de buurt zijn kun je wel een glas wijn komen scorenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
No problem. Oh ja, en ik woon in Leeuwarden op 4 hoog zonder lift.
* mschol is weer thuisquote:
Het is misschien een 19" geworden. Verhaal leg ik nog wel uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik had die aanbieding ook gelezen, maar vermoed zelf dat het wel kan, of er ghosting is weet ik niet..
Scherm staat iig niet in GOT-[17" TFT]De ultieme TFT topic..
Verder lees ik er vrij weinig over en kan ik weinig reviews vinden...
overigens, de BenQ FPS937S+ (19") dus, kost 294,- en is een uitermate goede TFT (volgens het 19" TFT-topic op GOT)
Tss.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is misschien een 19" geworden. Verhaal leg ik nog wel uit.![]()
Goeiezaakquote:
Zolang er geen open wifi routers staan welquote:
Uhuhquote:Op donderdag 15 september 2005 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
Bwehehehe
Open wifi routers zijn het beste wat er is
Vooral bij het stationquote:Op donderdag 15 september 2005 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
Bwehehehe
Open wifi routers zijn het beste wat er is
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Goeiezaak
Hey ik zat te denken is het leuk om een keer een DIG meet te doen?
quote:
als wij 80 zijn ofzo... een jaar gelee werd er ook over gesproken ongeveer. en toen waren er bijna plannen zo in december... maar ook niks ondernomenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Jump het volgende:
[..]
De dig meet zal er ooit wel komen
inddquote:
dat was voor de S** niet omdat het dig wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |